Użytkownik Min Yoongi utworzył chat.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Kim Namjoon.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Park Jimin.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Jeon Jeongguk.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Kim Teahyung.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Kim Seok.
Użytkownik Min Yoongi dodał użytkownika Jung Hoseok.
Kim Seok: Co ty odwaliłeś? xD
Min Yoongi: Nic... Scrolluj dalej...
Kim Seok: Skąd wiesz co robię stalkerze skubany? :0
Min Yoongi: Jin...
Kim Seok: Hmm??
Min Yoongi: Siedzę obok ciebie...
Kim Seok: O kurde, dobry jesteś ;-;
Park Jimin: Annyeong!
Kim Teahyung: Witaj (͡° ͜ʖ ͡°)
Min Yoongi: Umm... Cześć... Nie patrz się tak na mnie...
Kim Taehyung: Czyli jak? :0
Kim Seok: Czemu my piszemy będąc w jednym pokoju?!
Kim Seok: A i Tea... Serio, nie gap się tak... Przerażasz mnie...
Min Yoongi: No mówię!
Kim Teahyung: Zasmuciliście mego lenny'ego... ;'C
Min Yoongi: Przykro mi...
Kim Seok: Wybacz :((((
Park Jimin: Biedne małe dziecko z invitro... ;"C
Kim Namjoon: Jimin... W lodówce jest dżem... Mógłbyś...?
Park Jimin: Już idę ;"C
Jung Hoseok: Matulu... Zdecydowanie za dużo Kimów ;-; Pseudonimggi by się przydały! *-*
Park Jimin: Ja mogę!!!
Użytkownik Park Jimin ustawił swój pseudonim jako Król Wszystkiego
Kim Namjoon: Ymmm.... Nie.
Król Wszystkiego: Jednak tak ;)
Użytkownik Król Wszystkiego ustawił pseudonim użytkownika Kim Namjoon jako Nieśmieszny gościu, który sam potrzebuje dżemu, podważa mą pozycję i niszczy me marzenia.
Nieśmieszny gościu, który sam potrzebuje dżemu, podważa mą pozycję i niszczy me marzenia: Drogie dziecko... ;-;
Nieśmieszny gościu, który sam potrzebuje dżemu, podważa mą pozycję i niszczy me marzenia: ... JAKĄ POZYCJĘ?! ;-;-;-;-;-;
Min Yoongi: Przestań robić tę pedalską minę!!
Kim Teahyung: Kiedy to nie moja wina! Gdy byłem mały zachorowałem na... Biodro...
Jung Hoseok: Okej... Załóżmy, że jedno ma się jakoś do drugiego...
Kim Teahyung: No bo Kookie mnie kiedyś popchnął na psią kupę! Próbując w nią nie wpaść, zahaczyłem łokciem o samochód przez co mam wylew biodra i nie mogę robić normalnych min!
Jeon Jeongguk: NIBY KIEDY!?!?!
Nieśmieszny gościu, który sam potrzebuje dżemu, podważa mą pozycję i niszczy me marzenia: O, odezwał się...
Jeon Jeongguk: Masz coś do mnie...? -_- W gl zmieńcie tę nazwę plis!
Użytkownik Jung Hoseok ustawił pseudonim użytkownika Nieśmieszny gościu, który sam potrzebuje dżemu, podważa mą pozycję i niszczy me marzenia jako Zgwałcę cię jak zaśniesz.
Min Yoongi: Kiedy to już prędzej V!
Król Wszystkich: V! V! V! Vieviórkaa!!! ;D
Zgwałcę cię jak zaśniesz: Jimin... -_-
Król Wszystkich: Tak wiem, wiem... ;-;
Król Wszystkich: A tak na marginesie to moja nazwa była lepsza!
Zgwałcę cię jak zaśniesz: Była za długa!
Kim Seok: Wolisz tę...?
Min Yoongi: Teahyung powinien!
Kim Teahyung: Odczep się!
Jung Hoseok: Lubię dżem jagodowy:)
Kim Seok: A ja kisiel ^^!
Jeon Jeongguk: Aż mi pomysły na pseudonimy przyszły ;3
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Jung Hoseok jako Gópek, który lubi dżem jagodowy.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Kim Seok jako Gópek, który lubi kisiel i ma problem z siedzeniem w jednym pokoju z osobami, z którymi pisze.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Kim Teahyung jako Gópek, który kłamie, że wepchnąłem go w psią kupę i ogólnie jest zuy.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Min Yoongi jako Gópek, który ma coś do tego, że rzekomo wepchnąłem Tea w psią kupę.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Zgwałcę cię jak zaśniesz jako Gópek, który twierdzi, że Jimin nie ma dżemu.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił pseudonim użytkownika Król Świata jako Namjoon dobrze prawi, wybacz.
Użytkownik Jeon Jeongguk ustawił swój pseudonim jako Jedyny normalny czuek.
Jedyny normalny czuek: pięknie :D
Użytkownik Gópek, który lubi dżem jagodowy ustawił pseudonim użykownika Jedyny normalny czuek jako Gópek, który wepchnął V w psią kupę.
Gópek, który kłamie, że wepchnąłem go w psią kupę i ogólnie jest zuy: Dzięki, bro :D
Namjoon dobrze prawi, wybacz: Armia gópkuff!!! (/^▽^)/(/^▽^)/ ( I tak moje nazwy były lepsze... Pfff...)
Gópek, który twierdzi, że Jimin nie ma dżemu: Fajnie, fajnie... Ale tak trochę za 4 minuty próba Xd
Gópek, który kłamie, że wepchnąłem go w psią kupę i ogólnie jest zuy: O kurde! ;-;
Użytkownik Gópek, który kłamie, że wepchnąłem go w psią kupę i ogólnie jest zuy wylogował się.
Użytkownik Gópek, który twierdzi, że Jimin nie ma dżemu wylogował się.
Użytkownik Namjoon dobrze prawi, wybacz wylogował się.
Użytkownik Gópek, który lubi kisiel i ma problem z siedzeniem w jednym pokoju z osobami, z którymi pisze wylogował się.
Użytkownik Gópek, który ma coś so tego, że rzekomo wepchnąłem Tea w psią kupę wylogował się.
Użytkownik Gópek, który wepchnął V w psią kupę wylogował się.
Użytkownik Gópek, który lubi dżem jagodowy wylogował się.