Dreamtime

1.7K 54 22
                                    

Ok deci am avut un vis azi noapte care nu prea avea sens. Eram eu cu varamea (Stefi) si varamiu (Dani) la o poarta super veche si ciudata. Ca alea din toate filmele fantasy, numai ca era ruginita. Aparent poarta aia ducea spre un tunel care la randul lui ducea spre un fel de azil de nebuni sau o scoala privata.

Tot ce stiu este ca atunci cand am trecut de tunelul ala am avut un fel de flash back, era cu o fata care era cu spatele la noi. Stiu ca purta o rochie alba si avea parul negru pana la umeri. Era cu spatele la noi dar ce n mi-a atras atentia a fost mana ei, parca era o proteza.

Urcam scarile catre usa principala si apoi flashback-ul s-a oprit. Noi ne-am continuat drumul si cand am intrat in scoala aceea am vazut fata dar acum statea cu fata la noi in capul scarilor si parca plutea.

Imediat am fugit dar ea ne tot bloca calea, dar in final, am trecut si de tunel si de poarta aceea si nu ne-am intors inapoi. Dar tin minte ca visul mi-a mai aratat ca poarta aceea veche s-a mutat, stiti, era un drum, si poarta a scurtat din drum.

Era ca o alta lume. O sa fac desene sa va arat si o sa le pun in capitolele urmatoare. Pe principiu acuma la media este fata aceea cu spatele.

Dar nu stiu a fost ciudat, nu a fost un cosmar sau ceva, dar poate voi astia obsedati de explicatii si insemnatatea viselor, poate puteti sa imi spuneti ce inseamna toatea astea?

Poate poarta care scurteaza drumul si se apropie de mine inseamna ca o sa mor mai repede? Sau ca o sa fiu bagata intr-un azil? Pls sa imi ziceti in comentarii.

Legende UrbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum