Rolling Girl ( Yuvarlanan Kız) 1.Bölüm

431 37 29
                                    

Başlamadan önce, bu seriyi aslında yayından kaldirmistim ancak.. Bugün çok kötü haberler aldım Rolling Girl şarkısının yapımcısının ölüm haberi beni derinden sarstı.. Bu yüzden onu anmak adına bu seriyi sadece Rolling Girl hikayesini baz alarak değiştirmek istedim.. Işıklar içinde yat Wowaka şarkıların seninle birlikte kalbimizde yaşamaya devam edecek..

Yalnız kız her zaman içinde gerçek olmayacak bir rüyanın. Kafasının içindeki sesler durmadan karıştırıyor aklını.

##########################Mavi saçlarını karıştırdı kız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

##########################
Mavi saçlarını karıştırdı kız. Mavi gözleri ile etrafındaki insanları izledi. Neden onlar gibi olamadığını sorguladı kendince. Iyi bir okul hayatı olduğu söylenemezdi Miku'nun. Her zaman bir başına yalnız otururdu ve asla yaşayamayacağını düşündüğü hayatlarına imrenirdi çevresindeki insanların.

Gözlerini kırpıştırdı. Yüzündeki yaraları her seferinde ağlamak istediğinde daha da sızlıyordu. Bu yaraların sebebinin her zaman hatalarının yokuşundan düştüğü için oluştuğuna inanırdı kız.

Yerinden kalktı ve öğle tenefüsünü bahçede geçirmek istediği için merdivenlerden aşağı inmeye başladı.
O sırada bu hayatını yaşamaya bıkmış kızın aurasını yanından geçip giden siyah saçlı çocuk fark etti. Arkasına döndü ve onun ardından merdivenlerini inişini izledi gözden kayboluncaya kadar kızın.

Miku sonunda bahçeye gelmişti. Oradaki boş banklardan birisine oturdu ve derin bir nefes alıp verdi. Gözlerini rahatsız eden güneş ışınlarını elleri ile engellemeye çalıştı. Az sonra önüne birisinin gölgesi düştü. Bu üst sınıflardan bir kızdı sinirle Miku'ya bakıyordu. Miku kaşlarını eğdi 'Yine oluyor..' Diye düşündü kendi kendine.

Kız bağırarak

"Yeter artık! Hatsune! Senin gibi birinin Hiyama'yı baştan çıkarmaya çalışmasından bıktım!"

Dedi. Miku gözlerini kaçırdı. Aslında o kim bilmiyordu bile. Ama itiraz da etmiyordu. Itiraz etmekten bir şeyleri açıklamaya çalışmaktan o kadar çok bıkmıştı ki..

"Konuşmuyorsun demek! Bu seni kendine getirir!"

Diye bağırdı kızgın kız. Miku'nun arkasından iki el onu arkaya doğru çekti. Kız ne olduğunu anlamadan sırılsıklam oldu. Gözlerini kıstı , hafif esen rüzgarın ıslak bedenini titretmesini umursamadı. Kendi kendine 'Hiç bir sorun yok.. Bir şey yok..' Diye söyleniyordu.

"Bir daha Hiyama'nın yanında görmeyeceğim seni bu son uyarım Hatsune!"

'O da kim..'

Diye düşündü Miku.

Arkasındaki kızlardan birisi boş kovayı bir kenara fırlattı. Kova'nın yere düşerken ki çıkardığı tok ses Miku'nun kulaklarını rahatsız etti. Sonra üç kız da uzaklaştı gülerek. Miku okul eteğinin kenarlarını kırıştırarak sımsıkı tuttu.
'Bir şey yok.. Önemli değil..'
Diye yerinde söylendi.

Rolling Girl (Yuvarlanan Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin