Tenefüs zamanıydı. Miku ayağa kalktı. Herzaman ki gibi sınıfı ilk terk etmek isteyen kişi olarak. Ancak arkasından duyduğu sesler onu duraksattı. Kaşlarını çatıp arkasını dönmeden durdu olduğu yerde sesleri dinleyerek.
Bir kız alaycı bir şekilde yanındaki iki arkadaşı ile konuşuyordu.
"Dün Hatsune'nin sınıfta tek başına bağırdığını ve kendi kendine konuştuğunu duymuşlar."
Onlardan birisi yalancı bir şaşırma ile
"Eeehh!? Gerçekten mi?"
Miku bu sözler üzerine başını eğerek sınıfı terk etti. Neden onunla uğraşıyorlardı bu kadar? Neden dedikodularının konusunu hep o oluyordu? Neden insanlar yalan yanlış nedenler ile onu aşağılıyordu? Bıkmıştı artık gerçekten usanmıştı.
Koridorda yürürken önünde her zaman yanına gelip onunla konuşan siyah saçlı çocuğu gördü. Çocuk ona kederli bir gülümseme ile bakıyordu. Miku hala bu çocuğun neden bu kadar onunla ilgili olduğunu düşünmeden duramıyordu. Yine çocuğa aldırış vermeden yanından geçip giderken çocuğun kısık sözle söylediklerini duydu.
"Bıktım artık."
Miku bir an bu sözleri duyunca şaşırdı arkasını döndü. Çocuğa baktı. Çocuk ona bakmadan uzaklaştı. Kaşlarını çatarak alt dudağını ısırdı Miku. Neyi yanlış yapmıştı? Tek onunla konuşan yalnızlığına ortak olan kişiyi de mi kendine karşı bıktırmıştı? Sesli söyleyeceği söylemek istediği her kelimeyi kaybetmişti sanki. Konuşamadı dili düğümlenmiş bir şekilde titreyen alt dudağı ile çocuğun gidişini izledi.
###########################
Bahçeye tam çıkmış hava almak için zaman bulmuşken. Arkasından bir parmak ile dürtüldü. Miku arkasını döndüğünde yeşil saçlı bir kızı gördü. Kız ona nazik bir ses ile
"Müzik öğretmeni müzik odasında seni çağırıyormuş."
Dedi. Miku şaşırarak kafasını olumlu bir şekilde salladı. Önündeki kız ona sıcakça gülümseyip uzaklaştı. Miku vakit kaybetmeden adımlarını müzik odasına yönlendirdi. Kapıyı açtı. Içeri girdi. Etrafına bakındı ama kimsecikler yoktu. Kaşlarını çattı geri döneceği sırada kapı arkasından proje grubundan olan bir kız kapıyı kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rolling Girl (Yuvarlanan Kız)
Fanfiction5 Nisan 2019 tarihinde Rolling Girl şarkısının yapımcısı hayatını henüz 31 yaşındayken kaybetti.. Bu kısa hikaye onun anısına adanmıştır..