BAB 1 Pengenalan

47 3 0
                                    

Eunji , Cha , Ken dan Leo ialah sahabat dari kecil . Mereka banyak mengharungi cabaran hidup bersama . Mereka disenangi oleh kemewahan yang dicari oleh emak ayah mereka kecuali Eunji gadis cantik yang agak tomboy yang selalu disenangi oleh sahabatnya kerana dia bukanlah orang yang berada macam sahabatnya . N pula seorang yang bertanggungjawab . Dialah yang bersungguh sungguh menjaga sahabatnya lebih2 lagi Eunji , satu satunya bunga yang dia kenal . Dia amat menyangi Eunji tak lebih dari seorang abang pada adik . Dia simpat dengan kehidupan Eunji dan keluarganya . Ken pula seorang yang suka melawak dan selalu dimnjakan oleh mak ayahnya . Apa yg dia nk , semuanya dapat maklumlaa ank orang kaya begitu juga Leo , lelaki yg digilai ramai gadis tetapi pada Leo gadis diluar bukanlaa apa2 padanya sikit pom tak pandang gadis2 setelah hatinya dipermainkan oleh ex girlfriend nya . Mereka belajar di kolej yang sama bersama2 setiap hari dan mereka akan menamatkan pelajaran pada tahun ini . Di kolej , mereka mempunyai bilik peribadi maklumlah kolej itu milik ayahnya si Cha . Di bilik itu , mereka banyak meluangkan masa . Mereka sangat popular disekolah lebih2 lagi Cha , Ken dan Leo tapi ramai pelajar wanita yang berdendam dengan Eunji kerana Eunji sangat rapat dengan mereka bertiga tiga . Mereka anggap Eunji tak sesuai dengan mereka kerana tidak sama taraf tapi Eunji mengabaikannya . Dia berkawan dengan mereka bertiga bukanlah kerana harta .

FRIENDS (simple malay FF )(Slow Update)Where stories live. Discover now