capitolul 1

84 9 0
                                    

Heeeiii! Ma numesc Nicki Smhit si am 17 ani. Pe mama o cheamă Vanessa si are 37 ani.Tata a murit când aveam 7 ani . Stam intr-o casa cu 2 etaje. De câteva luni , mama a inceput sa se întâlnească cu dl Williams. Ei s-au cunoscut la o intalnire de afaceri.Sunt cea mai drăguță fata din liceu.Ador sa fac cumpărături dar nu sa stau toata ziua prin magazine doar 2-3 ore.

☆O noua zi☆

Ma trezesc .Ma îmbrac intr-o pereche de blugi negri tăiați in genunchi , o cămasă in carouri si o pereche de conversie negre.
M-am spălat le dinti , m i-am facut eyeliner (codițe cu tuş negru la ochi) m i-am poorins parul intr-o coada de cal si am coborât jos sa i-au micul -de jun.

*jos*
Mama:scumpo, ti-am facut clătite cu Nutella.
Eu:mama, sti ca te iubesc.
Mama:stiu, acum mănâncă si dute la scoală.
Eu:bine , mamă.
Am mâncat , mi - Am luat jacheta de piele si am plecat.
Cand am ajuns a sărit pe mine Mira.
Eu:buna , Mira.
Mira:m i-a fost dor de tine.
Eu: nu e ca si cum ne-am vazut ieri.
Începem sa râdem, dar ne opreste clopoțelul.
Eu :la naiba, azi avem chimie.
Mira:stiu, trist.
Mergem jos la laboratorul de chimie .Mira s-a pus in a 3 - a banca din mijloc.
David:hei, Nicki.
Eu:buna , David.
David:nu ai vrea sa stai in banca cu mine astazi ?
Nu stiam ce sa spun asa ca m-am uitat la Mira si ea imi făcea semne sa stau cu David.
David este cel mai drăguț si mai popular tip din tot liceul si toate fetele mor după el, eu nu prea vad ce e asa cool la el.
In fine, m-am pus in banca cu el si toata ora il auzeam cu vorbeste cu prietenii lui , eu eram in lumea mea.
Orele au trecut repede .Am plecat acasa cu Mira pentru ca stam aproape una de alta.
Cand am ajuns , mama si domnul Williams stăteau pe canapea .
Mama: scumpo, avem o veste minunată.
Eu:ce e?
Mama:eu si Mike (dl Williams)am decis sa ne mutăm împreună, adică si cu tine si cu fiul sau.
Eu:minunat, o sa ne mutăm la o casa mai mare?
Mama:desigur, O sa ai o camera cu baie proprie si un dulap mult mai mare.
Eu:accept.
Mama:trebuie sa il cunosti pe viitorul tau frate.
Eu:când?
Mama:in câteva minute.
*Dupa 5 minute*
Ding dong.
Eu:deschid eu.
Ma duc la usa,când deschid usa in față mea se afla David tipul cu care am stat la chimie.
David:tata mi-a spus sa vin aici.
Eu: bine,intră
L-am condus pana in living unde erau părinții nostri.
Tatăl sau i-a povestit totul .

------------------------------------------------------

Hey!!! Acesta e primul capitol .
Vreau sa va țin putin in suspans.
Sper ca v-a placut capitolul , si un vot m-ar ajuta foarte mult.
Va puuup! !!!

Fratele Meu Vitreg E Un Vampir?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum