Cap.6

20 1 0
                                    

~După 2 luni~

Astăzi este ultima zi de școală și nu pot sa cred ca am răcit tocmai acum, și sa vezi ca ai mei pleaca intr-o călătorie de afaceri și o sa rămân cu David acasa si o sa aiba grija de mine , dar nu o sa se comporte ca un om normal , nuuuuu, el ma tratează ca pe un copil mic.
De unde știi așa te va trata?
Nu mai stii cum a fost acum 4 luni?
A, da ai dreptate.
Uneori imi urăsc conștiință cand incearca sa vada partea bună a lucrurilor mai ales cand e vorba de David.
Te-am auziiiit!!!!Fuck....
In fine , nu cred ca sunt in stare sa merg la școală.....și nici nu prea am chef sinceră sa fiu, mai degrabă stau in pat la laptop si ascult muzica, și în plus nu mai fac ore suplimentare .
Nu mai faci pentru simplul fapt ca iti este lene!!!
Așa și cu ce te deranjează?
deranjează pentru ca îți e lene să mai mergi la orele suplimentare, dar nu ti-ar fii lene sa mergi in alta țară pentru un concert al trupei tale preferate.
E doar trupa mea preferată? Ai uitat cine iti este bias?Așa repede ai uitat de Yoongi?Cum poti sa dormi noaptea?
Nu am uitat de Yoongi , dar care sunt șansele întâlnim toată trupa din care face parte?Gândește rațional.
Orice e posibil.Așa că taci și hai jos la mami , fă pe bolnava și fii cât mai credibilă!
Am coborât la mami și t..ta..t..ta.

- Mami *tuse* Nu cred ca ma simt prea bine *tuse* am răcit *tuse*. spun in timp ce încercam să fiu cât mai convingătoare.

- Of, mititica de tine, mergi inapoi in camera , iar mami iti va aduce un ceai . spune mama punandu-mi mâna pe frunte.

Am dat sa urc prima treaptă dar cineva si-a pus brațul in jurul gâtului meu, stiu deja cine e ....

- Minionul face teatru? Chiar ai fost convingătoare,  pentru mama si tata, evident . spune David cu un zâmbet mai mult pervers decat malefic.

- Ce vrei de la viața mea?spun plictisită.

- Ce nu vreau de la viața ta...spun din nou cu fata aia perversă.

- Spune mai repede ce vrei ca nu am timp sau chef de tine.spun puțin nervoasă.

- Știi că ai noștri o sa plece in altă țară datorita serviciului , nu?

- Nu , nu , nu, nu, nuuuuuuuu!Spun in timp ce plec in camera mea .

David a vrut să mai spuna ceva dar nu l-am lăsat pentru ca am închis ușa  și m-am trântit in pat. Ce norocoasă sunt !
De ce îți place fii sarcastică?
Pentru ca viata e minunata si David sta in aceeași casă cu mine.  Cat de rau poate sa fie? Nu spune asta, nu il cunosti . Sunt conștiința ta , ai uitat?
A da, scuză-mă,  dar il urăsc.  Il urăști pentru ca il placi . Nu e adevarat , taci! Dacă nu e adevarat , de ce ai inceput sa roșeeeeeștiiiii?

~După două săptămâni ~

Mă trezesc fără chef de viață și cobor în bucătărie pentru a vedea ce fac ai mei.Ajunsă jos o vad pe mama plimbându-se de colo până colo.

- Mami , ce s-a întâmplat? întreb nedumerită.

- Peste 3 ore avem avion spre Japonia și trebuie să pun totul la punct. spune mama stresată.

- Luați-mă cu voi ! Spun mergând după mama prin casă și plangandu-mă că un copil ce sunt.

- Dar de ce ? Nu iti place să stai singură acasă?întreabă chicotind.

- Ai uitat de David, si nu , nu imi place să rămân cu el . spun așezându-mă pe canapea .

- Nu mai dramatiza atât,  sunt un frate mai mare foarte bun din toate punctele de vedere . spune stresul ridicând sprâncenele de nenumărate ori.

- Da' nu vreau sa stau cu el ! mă plang în continuare.

- Haide , nu o sa fie asa rău. spune tata in timp ce își bea cafeaua.

Fără să răspund plec in camera . Dacă domnu' Stresuleț mă deranjează , o să îl sufoc cu perna în somn!











Da știu , prea scurt și plictisitor , dar macar am postat ! Sper că ai râs macar putin , și sper nu va deranjează noul stil de a scrie .
P.S. o sa încerc postez si pentru celelalte cărți .
V-am țucat  :*

Fratele Meu Vitreg E Un Vampir?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum