Liam
Malesef Harry seni de çok seviyorum ama arkadaş olarak,lütfen bana kızıpta arkadaşlığımızı kötü hale getirme özür dilerim dedim.
Harry : önemli değil mutluluklar dedi ve biraz bozulmuş bir halde orayı terk etti.Biz de teşekkürler dedik.Liam bana bakarak benimle benimle çıkar mısın Lessie ? dedi.Ben gülerek E-V-E-T diye bağırdım ve sarıldım.Geri çekildiğimde dudaklarımdı yumuşak bir dudak hisettim gözlerim kapalıydı.Açtığımda Liam beni öpüyordu ben de ona karşılık vermeye başlamaıştım.İlk defa öpüşüyordum,evet ilk defa öpüşüyordum ve bunu Liam'a söyledim.Sonra el ele tutuşarak çocukların yanına gittik.Niall : Lİam,Lessie siz çıkıyor musunuz ? wow tebrikler çok çok sevindim sizleri seviyorum diyerek bize sarıldı.Biz de ona sarıldık.Louis : tebrikler sizin adınıza çok sevindim deyip bize sarıldı,biz de sarıldık tabii. Zayn : Liam,dostum tebrikler çok sevindim,aramızda bir Harry bir de Niall kaldı.Harry ve Niall'ında böyle güzel bir sevgili takıp kollarına getirmelerini bekliyoruz diyerek güldü.Liam biraz kıskanmıştı galiba ama o da güldü,ben de güldüm ve sarıldık.Harry ortalıkta yoktu onu sorduk ve daha gelmediğini söylediler.Biz de tamam diyerek oradan ayrıldık.Biz ordan ayrılırken arkamızdan Niall : bu geceniz iyi geçer herhalde diyerek bağırdı ve güldü.Lİam arkasını dönerek görüşücez dedi ve güldü ben de güldüm.Daha ilişkiye girmek erken diye düşündüm çünkü Lİam'ın biraz daha tanımam lazımdı.
Lİam beni evime buraktı,onu içeriye davet etti ve içeriye girdi.Birşeyler içtik sonra Liam hep bana bakıyordu.Ben de : Aşkım niye hep bana bakıyorsun diyerek güldüm.Liam : barda ilk karşılaştığımız ve sana aşık olduğum an aklıma geldi dedi ve seni seviyorum diyerek ekledi ve dudaklarıma yapıştı.Ben de karşılık verdim o benim belimden tutmuş kendine çekiyordu ben de buna karşılık ona sarılmaya başladım ve sonra aklıma ilişkiye girmemem gerektiğini ve Liam'ı biraz tanımam gerektiğim aklıma geldi ve kendimi biraz geriye çektim Lİam : ne oldu ? dedi.Ben de : daha ilişkiye giremem birbirimizi daha yakındna tanımamız lazım dedim ve zamana gelince herşey olucak diyerek ekledim,o da : haklısın seni seviyorum dedi ve dudaklarıma küçük bir öpücük daha bıraktı ben de seni seviyorum diyerek ben de onun dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve arabasına binip gitti.
LİAM'IN ANLATIMI
Arabaya gitmiş eve dönüyordum ve aklıma Niall'a görüşücez dediğim aklıma geldi ve güldüm.Niall'ın yanına gitmiştim.Kapıyı çaldım,Niall ağzı dolu bir şekilde kapıyı açtı ve merhaba bile demeden mutfağa koşarak gitti ben de gülerek arkasından gittim.Niall bu saatte Nandos'tan menü mü sipariş ettin? sen hiç doymayacaksın değil mi ya diyerek güldüm.Niall ağzı dolu olduğu için konuşamıyordu ve bu yüzden kafasını olumlu anlamda salladı.Yemeği bittikten sonra yanıma geldi ve şöyle dedi : Dostum sen niye geldin ? bu akşam siz şey- dedi ve ben sözünü keserek,Niall kendine gel lütfen bugün ilk günümüz Lessie birbirimizi daha yakından tanımamamız lazım dedi ve haklıydı.Niall : doğru zamanı gelince herşey olucak değilmi dedi.Ben de evet dedim.
LESSİE'NİN ANLATIMI
Bugün benim en güzel günüm bugün ilk güzel uykumu uymak için hazırlandım ve telefonuma mesaj geldi.Gelen mesaj annemdendi.Mesajda şöyle yazıyordu : Kızım nasılsın? seni çok özledik ve yarın babanla beraber yanına gelmeye karar verdik.Seni seviyoruz,iyi geceler diye meaj atmıştı annem ben şaşırdım ve hemen Lİam'a mesaj attım : Aşkım,yarın annem ve babam geliyormuş bir hafta falan görüşemiycek galiba üzgünüm annemle ve babamla seni tanıştırıcam ama daha erken,1 hafta hafta görüşemiycez üzgünüm seni seviyorum diyerek mesaj attım Liam'a.
Gelen mesaj : yaa öyle mi Aşkım ama ben seni çok özlerim o zaman annen ve baban gelince 1-2 gün sonra gelirim ve annen ve babanla tanışırım olur mu ? yazıyordu.Ben de : tamam aşkım iyi geceler diye mesaj attım.İyi geceler prensesim yazdı.
YARIN
Annem ve babam gelmişti,beni çok özlemişler ben de onları çok özlemiştim.
Babam :
+ Lessie
- Efendim baba?
+ 2 senedir burada yanlız yaşıyorsun bir erkek arkadaşın vardır herhalde değil mi? böyle güzel bir kızın erkek arkadaşı olmalı zaten
- ben yutkunarak yok baba yaa dedim ve kekeledim,lanet olsun kekeledim babam herşeyi anlamıştır.
+ böyle davrandığına göre birileri var,dürüst ol doğruyu söyle ne olucak ki ne de olsa kaç yaşına geldin normal
- aslında bir erkek arkadaşım var yarın sizinle tanışmaya gelecekti
+ öylemi hemen ara ve buraya çağır onunla tanışmak istiyorum
- peki baba dedim ve gülümseyip odama gittim.
Liam'a mesaj attım : Aşkım babam bir erkek arkadaşım olduğunu öğrendi yani sordu ve ben seöyledim neyse sonra anlatırım hemen çık ve buraya gel babam seninle tanışmak istiyor diyerek gülücük koydum. Lİam'ın mesajı : tamam aşkım hemen geliyorum diyerek o da mesaj attı.
1-2 SAAT SONRA
Kapı çaldı ve gelen Liam'dı.Beni yanağımdan öperek içeriye geçti ve bana çiçek getirmişti,çiçeği bana verdi.Babama merhaba efendim ben Liam,Liam Payne dedi ve çok heycanlı gözüküyordu.Anneme de aynısını dedi ve bir yere oturdu ben onlara içecek birşey hazırlarken onlar sohbet ediyorlardı ve çoook iyi anlaşmışlar dı.
3-4 SAAT SONRA
Liam gittikten sonra babam ve annem bana şunu dediler : Lessie kendine çok iyi bir erkek arkadaş bulmuşsun hem de ünlü buna bayıldık ve onu çok sevdik dediler ben de çok sevindim.
1 HAFTA SONRA
Annem ve babam gitmişlerdi her zamanki gibi yanlız kalmıştım.Liam yanıma gelmişti ve aramızda şu konuşma geçti :
+ Aşkım senin yanında 1 saat bile ayı kalınca seni özlüyorum ve bu konuda beraber kalsak diye düşünüyorum ne dersin ?
- iyi olur derim çünkü aynı şyleri ben de sana hissediyorum aşkım ama kimin evinde kalıcaz?
+ benim evimde olur mu ? hem daha da büyük
- olabiilir o zaman hadi senin evine eşyalarımı götürelim.
+ bu kadar çabuk mu harika sen hazırla eşyalarını bekliyorum seni
- tamam dedim ve odama çıkıp hazırlandım
1 HAFTA SONRA
Yeni evime alışmıştım ve diğer evimden daha iyiydi daha büyüktü Liam her zaman olmasa bile çoğunlukla yanımdaydı yeni albümleri için çalışıyorlardı ve bu aralar çok zaman geçiremiyorduk ama yine de ilişkimiz iyi gidiyordu.
Merhaba nasılsınız? :D bu bölümün iyi olduğunu düşünüyorum ama hiç yorum almıyorum galiba beğenmiyorsunuz :( bu ilk hikayem olduğu için kötü olabilir ama elimden bu kadar geliyor lütfen bana yardımcı olun ve fikriniz varsa özelden mesaj attın vote ve yorum yapmayı da lütfen unutmayın ve unutmayın ki sizi çok seviyorum <3 MULTIMDYA'daki şarkıyla okuyun,bitince başa sarın :D <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batman
FanfictionKızların ağlaması onlara ağlamak hiç yakışmıyor hep gülsünler onları ağlarken görmeye dayanamıyorum. - Liam Payne - Hayat bazen beni gerçekten öldürüyor.Nefes almak istemiyorum.Ama sonra videolarımızı açıyorum hayranlarımı görüyorum ve "ben bu kızla...