First Meeting

366 34 3
                                    


Park Chan Yeol..

ကြၽန္​​ေတာ့နာမည္​..

park chan yeol...

ကိုယ္​ကိုယ္​တိုင္​​ေတာင္​ မသိလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ အခ်စ္​ဆိုတဲ့အရာကို ႏွလံုးသားထဲက​ေန ႀကိဳဆိုလိုက္​တဲ့ လူ..

ဟုတ္​ကဲ့..

ကြၽန္​​ေတာ္​ က အခ်စ္​တစ္​ခုကိုပိုင္​ဆိုင္​တဲ့ လူသားတစ္​​ေယာက္​...

♥ -------------------- ♡

လူႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ႏွလံုးသားတစ္​စံု အခ်စ္​​ေတြကို အစပ်ိဳးျခင္​း႐ဲ႕အ​ေျဖက???...

ပထမဆံုး​ေတြ႔ဆံုျခင္​းတဲ့...

♥ -------------------- ♡

ျပီးျပည္​့စံုတယ္​လို႔ထင္​ရတဲ့ ႀကီးက်ယ္​ခမ္း​နားတဲ့နန္​း​ေတာ္​ပမာ အိမ္​ၿကီးရဲ႕ ျခံထဲမွာ.........

တစ္​​ေယာက္​တည္​း အထီးက်န္​မႈ​ေတြနဲ႔...

မိုး​ေရ​ေတြထဲမွာတစ္​​ေယာက္​တည္​းစိုရႊဲ​ေနသည္​တိုင​္​ေအာင္​ထိုင္​​ေနတဲ့ ခုနစ္​ႏွစ္​အရြယ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို..........

​ေျခာက္​ႏွစ္​အရြယ္​သူက............

အျပာ​ေရာင္​ထီး​ေလးနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပၚအၾကင္​နာတရား​ေခါင္​ပါးတဲ့မိုး​ေတြဒဏ္​က​ေနကာကြယ္​​ေပးခဲ့တာ......

သူကိုယ္​တိုင္​ကိုကစိုရႊဲ​ေနတာ​ေလ....

ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကိုစျမင္​​တုန္​းက မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို႔ထင္​ခဲ့ၿပီး....

သူ႔ထီးကိုလႊင္​့ပစ္​လိုက္​မိတယ္

​အစကတည္း​က စိတ္​က​ေဒါသ​ေတြနဲ႔ျပည့္​့ႏွက္​​ေနခဲ့တာ​ေလ......

"ထြက္​သြား! ငါကမိန္​းက​ေလး​ေတြနဲ႔ မတည့္ဘူး အလဂ်စ္​ရိွတယ္​''

သူက ဘာမွမ​ေျပာဘဲ မ်က္​ရည္​​ေတြသာဝဲလာၿပီး...........

လႊင္​့ထြက္​သြားတဲ့ထီးျပာ​ေလးကိုျပန္​​ေကာက္​လိုက္​ၿပီး

ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေပၚမွာ ​ေနာက္​ထပ္​တစ္​ခါထပ္​မိုး​ေပးျပန္​တယ္​......

ၿပီး​ေတာ့သူ​ေျပာတာက.....

"ငါ..အဲ..ကြၽန္​​ေတာ္​က..မိန္​းက​ေလး မဟုတ္​ဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​က Dyo....​ေယာက်္​ား​ေလးပါ...ဟို...သ..သခင္မႀကီးက..မင္း...အဲ.သ..သခင္​​ေလးကို...ထီး​ေဆာင္​း​ေပးခိုင္​းလို႔ သခင္​မႀကီးက..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FLASHBACKSWhere stories live. Discover now