Sky Of Nonentity (part_1)

477 32 0
                                    

မိုးကောင်ကင်ရယ်...မင်းက ဘာဖြစ်လို့ အဲ့လောက်တောင် မြင့်ရတာလဲ....အရမ်းလည်းလှတယ်...
မြင့်လွန်းလှတဲ့ မိုးကောင်းကင်ရယ် ငါမသေခင်တော့ မင်းကို လှမ်းခွင့်ပြုပါကွာ...
~~~~~~အား!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~
.
.
.
.
.
.
"သမီးရေ... အလုပ်က ပြန်လာရင် အမေ့အတွက် ဂျင်းဆင်းအားဆေးဝယ်ခဲ့ပါကွယ်"

"ဟုတ်!အမေ...အဲ့ဒါဆို သမီးသွားပြီနော်"
စလင်းဘတ်အိပ်ကိုလွယ် ကားသော့လေးကိုင်ကာ ရုံးသို့ လှလှပပလေးထွက်လာသော လုလု ခေါ် Wu Luhan....
.
.ရုံးရောက်တော့
"မလုရေ....ဒီနေ့တော့ overtime ပဲ နိူင်ငံခြားက ကုန်ကြမ်းစာရင်းတွေ စစ်ရမှာ မနည်းဘူး..."

"မxiumin ရယ် overtime ဆိုတော့လည်း လစာ ၂ဆ လာထားပေါ့လို့"

"ဒါပေါ့ ဒါပေါ့ မလုတို့များနော် သူဌေးကတော်လောင်းလေးဖြစ်တာတောင် လစာတိုးပို့ ပြောတုန်း.."

"မxiu ကလည်း သူဌေးကတော်လောင်းက ပိုက်ပိုက်မရဘူးလေ"

"မလုနော် တိုင်ပြောမယ်"

"အယ်! မလုပ်ပါနက်"
"ဟား ဟား ဟား!"
.
.
.ည ၉နာရီခွဲအထိ လုလု အိမ်မပြန်ရသေး... လုလုနဲ့အတူ xiumin ပါ ပါသည်.
.
."လု!....."

"Yeol".
Park Chanyeol ....Eldorado Company ရဲ့ဒါရိုက်တာတစ်ဦးလုလုနဲ့ ကျောင်းနေဘက် ငယ်သူငယ်ချင်းတွေလည်းဖြစ်ရုံသာမက စေ့စပ်ထားကြသော သူဖြစ်သည်
.
.
"လု မပြန်သေးဘူးလား လု!မိုးချုပ်နေပြီ"

"ဘယ်ပြန်ရဦးမလဲ သူဌေးရယ် ကျွန်မတို့လို ဝန်ထမ်းဆိုတာ သူဌေးလိုတော့ ပြန်ချင်တဲ့အချိန် ဘယ်ပြန်ရပြန်ရပါ့မလဲ "

လုလု ခင်ပွန်းလောင်းကို ရိသဲ့သဲ့နဲ့...စလိုက်လေသည်

" အဲ့ဒါဆို လာ လု ကိုယ်တို့ အခုလက်ထပ်ကြမယ် လက်ထပ်ပြီးရင် လု အိမ်မှာဘဲနေတော့ ပြီးရင် ကိုယ့်ကို ကလေးတွေ မွေးပေးပေါ့"

"Yeol နော် Xiuxiu ရှေ့မှ ဘာတွေပြောနေမှန်းလည်း မသိဘူး"

"ရပါတယ် မလုရယ်....ကျွန်မ မကြားချင်ယောင် ဆောင်ပြီး နားထောင်နေလိုက်ပါ့မယ်"

"မxiu!!!!!"

"ဟီး....sorry မလု"

"ကိုယ်ကတော့ ပြန်မှရမယ် လု မနက်၅နာရီ လေယာဉ်နဲ့ New York ကိုသွားရမှာမို့လို့miannae!!!"

Sky Of Nonentity (အညတရရဲ႕မုိးေကာင္းကင္)Where stories live. Discover now