Part 2
Lu'pov"တစ်မိနစ် တစ်စက္ကန်ဆို ကျွန်မအတွက်တော်တော် ခက်ခဲပါတယ်ကျွန်မဒီကိုရောက်နေတာ နေ့ဝက်လောက်ရှိပြီ သူ့ကိုလည်း အရမ်းကြောက်တယ် မိန်းခလေးတစ်ယောက်ကို သွေးအေးအေးသတ်ပစ်လိုက်တာ လူမဟုတ်တဲ့အတိုင်းပဲ သတ်ပြီးတော့ အလောင်းကိုသယ်သွားတာလဲ ဘာမှမဖြစ်သလိုပဲ... ကျွန်မအရမ်းကြောက်တယ် ကျွန်မကိုလည်း အစာကျွေးပြီး သတ်မှာလား?...ကြောက်တယ် Omma Appa.Yeol ah! ကယ်ပါဦး..."ထိုအချိန် hun ပြန်လာသည်.လုလု ကိုဂရုမစိုက်ပဲ စားပွဲခုံပေါ်က ဓာတ်ပုံတစ်ပုံကိုယူ ရေခဲသေတ္တာထဲက ပန်းသီးတစ်လုံးကိုယူလာကာ...
"မိုးကောင်းကင်လေး! ကိုယ် အပြင်ခဏသွားလိုက်ဦးမယ်နော် ဒီမှာပဲနေနော် ဗိုက်ဆာလာရင် ဒီပန်းသီးစားနှင့် ကိုယ်ပြန်လာမှ ထမင်းဝယ်ခဲ့မယ်"
လုလု ဘာမှမပြောနိူင်..
Hun ကတော့ ကားသာ့ယူကာ ထွက်သွားသည်
ကားသံမကြားရတော့မှ လုလုထွက်ပြေးဖို့ကြိုးစားတော့သည်....
လက်နှစ်ဖက် ခြေထောက်တစ်ဖက်လွတ်နေသောလည်း လုလု လွတ်မြောက်အောင်မလုပ်နိူင်ပါ...
ခြေ တစ်ဖက်သာ ခက်ထားခံရသည် ခက်ထားသံကြိုးသည် အရှည်ဖြစ်ရုံသာမက အနည်းငယ် ထူထပ်သော သံအမျိုးစားဖြစ် ခြေ၂လှမ်းလောက်သွားလို့ရသည်ကြိုးကိုဖြတ်ဖို့ လုံးဝမလွယ်ကူ...နောက်ဆုံးလက်လျော့ကာ ထိုင်နေတော့သည်..."Yeol ah....."
__________________________________
ညရောက်ခဲ့ပြီ
ညဦးရောက်တော့ hun ပြန်လာသည် အထုပ်တစ်ထုပ်ကို ထမ်းလာသည် ထိုအထုပ်ဖြေပြီး သံံကုတင်ပေါ်တင်ကာ မီးတွေဖွင့်လိုက်သည်....Lu'pov"သူပြန်လာပြီ....ဟင်!ကောင်မလေးတစ်ယောက် ပါလား..ကုတင်ပေါ်မှာ မဟုတ်မှလွဲရော...ဘုရား.ဘုရား သူထပ် သတ်..."
" လု! ရော့! Kimbub တွေ စားလိုက်ဦးနော် ဗိုက်ဆာနေရောပေါ့ ကိုယ်နောက်ကျသွားတာ တောင်းပန်ပါတယ်"
လုလု ထမင်းလိပ်ဗူးကို ကိုင်ထားသည်
Hun အထုပ်ဖြေလိုက် အထုပ်ထဲတွင် မိန်းခလေးတစ်ယောက် သတိလစ်နေသည် hun ထိုမိန်းခလေးကို ကုတင်ပေါ်တွင် ကျကျနန ကြိုးချည်နေသည်Lu'pov" သူ ထပ်လုပ်ဦးမယ်ထင်တယ်.အဲ့ မိန်းခလေးကို ငါမြင်ဘူးသလိုပဲ....ji hae.!!Yoon jihae ဟုတ်တယ် အထက်တန်းတုန်းက အခန်းထဲက ကောင်မလေး....သူ......"
YOU ARE READING
Sky Of Nonentity (အညတရရဲ႕မုိးေကာင္းကင္)
Kinh dịသိပ္ခ်စ္တဲ့ ငါ့ရဲ႕မုိးေကာင္းကင္ေလးကုိ မပုိင္ဆုိင္ရရင္ေတာင္ ထိတုိ႔ခြင့္ေလးေတာ့ ရခ်င္မိတာေပါ့....