Aylin, her daim karamsarlığın içinde umut bulundurabilen yegane kız...
"Annesini babasını severdi belki ama istediğini o sıcaklığı olması gereken samimiyete henüz rastlayamadım. Evet o ana kadar şikayetçiydim.Şimdi gözlerimde bir parlaklık, ben yaratmadım bunu bu sefer ben değil.."Hadi Aylin kalk ne olursa olsun sen her şeyi yoluna sokucaksın.." ve telkin telkin.. "ne olursa olsun sen her şeyi başarırsın." "İyisin iyisin iyisin.."
Bu sefer öyle olmadı telkinler yaşanan acıverici, ruhunu sıkıntıya sokan,müşkül duruma düşüren alışılmış ama kabullenilemeyen hal değil..Ellerim bir geldi gitti ne yapsam bilemedim ama ne yapacağımı o an da anlamıştım.Konuşmaya başlayacağımı biliyordum hatta bi haftasonrasını bile gördüm. O bi haftada yaşayacağım gelgitleri uykusuz ve sürekli tebessüm eden bir suratı penceremden giren huzmeye neşeli bir "Merhabaa !" diyerek aslında geri kalan hayatıma bir "Merhaba" demek olacağını her şeyi anlamıştım.
Arkadaşlık isteğini kabul etmeden önce inceledim her noktasını gözlerini,kaşlarını, boynunu, sakallarını ve gördüğüm en güzel aynı zamanda can alıcı gülüşü veren dudaklarını..
"İnanacaksın her şey önce yaşamak istediklerine bu yolda atacağın her adıma inanacaksın başkaları inanmasa da inanacaksın çünkü onlar kararlığını gördükçe inanıp inanmama şansları zaten kalmayacak inanacaklar,İnandıracaksın!
Ama inanmadı mı ona da ihtiyacın sandığın kadar yok Aylin yeter ki sen vazgeçme inanmaktan ve gülümsemekten..