"Nesnesitelná holka"

65 0 0
                                    

Další den v práci docela hukot nestihala jsem nic tak ani se pomalu najíst. Ke konci práce přišly  zase ti mladí jeden kluk se furt hádal se svoji holkou.
Tom (z jeho očima)
Šli jsme do ty restaurace jako včera. Nemohl jsem si nevšimnout krásné servítky. Od ty doby na mě  furt Ria stéká až na ni nekoukam, že už  jsem  zadanej. "Ti říkám, ze by bylo fajn ji dohodit brachovy a ty tu po mě stekas  jako bych ji chtěl  sám pro sebe!" Pořad  vymyslime  jak je dát dohromady.
Sam
Konečně jdu domů po cestě  potkám
Sašu a jdem spolu ke me. "Tak povídej jak se to vyvíjí s tím jak že se jmenuje?" Dam pred ni  kávu co chtěla. "Jmenuje se Bill a vypadá to slibně bych řekla. Jen mě mrzí ze jsme spolu nebyly včera něco pri  měl." Řekla mi smutně. "Mám dojem ze jsem ho včera viděla u nás  v restauraci byl tam s nejakyma kamarádama a ještě s dvěma ženami." Koukám na ni a piju svoje oblíbené latte. "Víš určitě ze to byl on?" "Jo už si mi ho ukazovala na fotce jedině kdyby měl dvojníka." " No víš on na bráchu dvojče, ale ten ma přítelkyní  docela se teď dost hadaj co mi vyprávěl Bill." "Aha no oni byly dneska a docela to skypalo nejak jsem tomu nedávala pozornost." Povídali jsme si do sedmi večera, pak už musela jít, že jde s Billem do kina.
      Pokračování příště

Navždy  spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat