Ai auzit vreodata.....e o scoala in Nord....e blestemata...cu fenomene ciudate si inexplicabile....Din aceasta cauza toti elevii sunt umpluti de teroare.Si in fiecare zi o noua victima e gasita in scoala aia ....cea mai recenta victima un boboc...................
capitolul 1
13 pasi
In acel timp .....
My:Ce ti-a luat atat timp?Nu stiai ca te asteptam?
Sang:Scuze!A trebuit sa iau lanterna asta.Stii,sa lucrez ca parte din patrula noptii ma face sa ma plictisesc uneori.
My:Si testoasa isi face scuze.Fii rapid de data asta nu vreau ca lucrurile sa se intoarca ca data trecuta .Ok?Merg fara tine .Cel incet va muri ,stii.
Sang:... scorpie!
My:Te pot auzi!Data viitoare asteapta pana plec inainte de a ma critica.
Sang:Huh..
Nu cu mult timp dupa ce a inceput sa mearga....luminile au inceput sa palpaie.Jumatate a crezut ,jumatate nu.Nu a stiut daca luminile chiar au palpait,sau el era paranoic din cauza atmosferei intunecate si sumbre a scolii.
Sang:......
Acel moment....lanterna nu mai avea baterie.Chiar dupa asta.....a auzit un sunet de sticla spargandu-se.Un gand ii trecu prin minte."asta trebuie sa fie o farsa de la fata".Sau mai de graba"una noua "...Si a decis sa se duca la clasa 10C si sa gaseasca farsorul.
Sang: Imi trebuie o cheie ca sa o deschid.
A gasit cheia dupa o planta.Si a intrat in clasa 10C.Pe masa a gasit o baterie.
Sang:Phew...aici sunt niste bateri.Acum sunt salvat.....Stai o secunda.....Usa era incuiata....Deci nu e My cea care a facut farsa....
Deoarece stia ce a fost,nu a putut sa isi stapaneasca frica.Era confuz,ingrijorat si nu stia ce sa faca.Un moment mai tarziu, si-a adus aminte ce l-a adus aici.Sunetul sticlei sparte.......S-a strecurat mai aproape...si mai aproape....si mai aproape.....
Sang:O piatra?!Stai...e cineva dupa geam!!! Tre..Trebuie sa o gasesc pe My chiar acum!
Nu stiu daca era pentru ca era terifiat....sau din cauza altui lucru....dar a fugit ca dracu',de parca ceva foarte serios urma sa se intample .Si ....un tipat s-a auzit.S-a auzit si un sunet teribil.Tipatul l-a facut sa inghete de frica.Dar pentru un motiv ....a continuat sa mearga prin intuneric.....chiar daca stia ca frica i-a ajuns pana si in suflet.
Sang:Ce naiba!!!Afurisiti de soareci! M-ati socat.E timpul ca aceasta scoala sa fie reparata. Aici sunt niste hartii , e ca un fel de alfabet.De ce e aici?
Sang:Treptele....imi amintesc cand am venit prima oara la scoala asta,eu si"el" ne jucam numarand treptele .Dar acum "el' nu mai e aici.
Sang:1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
...................
13
Si atunci ciudatenile inexplicabile incepusera......Dar acela nu a fost cel mai oribil lucru.........
Sang:Cand..cand au construit treapta asta?Nu,nu poate fii....
L-a ignorat si a inceput sa-si caute prietena....dar cea mai rea parte il astepta ....chiar dupa ce a pasit pe cea de-a 13-a treapta.....
Sang:Luminile s-au reaprins.Ce usurare.Cred ca e doar o problema in camera generatorului.My sigur a plecat acasa.Ar trebui sa merg si eu inainte de miezul noptii .
Un tipat s-a auzit si un corp a cazut din tavan.
Sang:.....................H..h..hh...MY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SFARSIT...............
CITEȘTI
7 Mysteries
HorrorHei guys!Cartea asta e pentru iubitorii de jocuri indie sau horror.Cartea este scrisa dupa un joc in engleza o sa incerc sa o traduc cat mai bine !