Hey , buna eu sunt Conny am 16 ani si tocmai m-am mutat dun Newyork pe insula Angeland , la bunica mea. Parintii meu m-au trimis aici in vacanta . N-am mai fost singura , am mai fost de cateva ori cu parintii mei ... Eh ... Bunica ma va ajuta sa ma acomodez in Angeland .
Se spune ca cei ce traiesc pe aceasta insula sunt ingeri trimisi de Dumnezeu pe pamant .
Exista 2 tipuri de ingeri , cu aripi albe si cu aripi negre .
Asta e tot ce stiu eu .
Am ajuns in sfarsit ! Cobor din avion si o vad pe bunica .
Ma apropii de ea si o iau in brate .C : bunico !
Bun : Conny !
C : ma bucur sa te vad !
Bun : si eu !Ne-am urcat intr-un taxi si ne-am dus acasa .
Cand am coborat era sa lesin ! Statean in fata unei vile superbe cu 4 etaje
C : bunico , spune-mi ca nu visez si ca asta e casa ta ;
Bun : dar nu e casa mea , ci a ta ! Eu stau peste drum .
C : ai cumparat casa asta doar pentru mine ???
Bun : m-am gandit ca ai nevoie de intimitate
C : wow. .. Destul de ...intim
Spun eu zambind
Bun : stai sa vezi vecinii !
C : dar bunicul unde e ?
Bun : el e plecat in Romania cu niste treburi
C : bunico , dar povestile despre ingeri sunt reale ?
Bun : asta trebuie sa afli singura...... Asta a fost dubios .... Am impresia ca bunica chiar imi ascunde ceva. ..
Ciudat ..... Am un sentiment neplacut .Urmatoarea Zi
Ma trezesc , fac un dus , mananc o salata apoi plec afara. .
E o zi frumoasa asa ca imi propun sa ies la alergare .
Imi pun castile in urechi si incep sa alerg .
Din ne atentie ma izbesc de cineva pe drum .
Dupa ce ridic capul vad o fata blonda cu parul lung pana la fund , cu ochii albastri si frumoasa ca o printesa.
Ma ridic si exlam
C : un Inger !
Fata : sunt Dariana , vecina doamnei Smith , si da sunt inger , din clanul WhiteKings . Tu trebuie sa fi nepoata sa .
C : d-d-d-da ... Stai ! Tocmai ai spus ca esti inger ???
D : da , sunt si tu ti-ai dat seama de asta pentru ca ai suflet pur .Doar sufletele pure si ingerii pot deosebi ingerii de oameni
C : deci chiar e adevarat !
D : da . Poate acum nu ma crezi dar ai sa te convingi pe parcurs
C : daca esti inger inseanna ca tu stii mai multe despre ... Ingeri
D : iti voi spune tot ce trebuie sa sti :De mult un inger pe nume Markus a descoperit insula si s-a gandit ca acolo o sa faca un lacas pentru ingeri , sa construiasca un oras doar pentru ei .
Dupa ce orasul a fost gata ingeri din toata lumea fie din clanul WhiteKings ( ceu cu aripi albe )fie din clanul BlakLords ( cei cu aripi negre ) s-au mutat pe insula raspandindu-se.
Atunci vazand frumusetea insulei care arata mai bine sub forma de oras oamenii au vrut sa domine insula dar Markus nefiind de acord i-a cerut sa nu lase oamenii sa treaca pe insula , cu exceptia celor cu suflet pur .
Asa a ajuns Angeland insula Ingerilor.C : wow
D : si asta nu e totCa sa pazeasca insula de oameni cu suflet negru si de demonii care vroiau cu orice pret Dumnezeu a numit niste aparatori ai insulei numiti gardieni . Acestia sunt cei mai puternici si frumosi ingeri de pe insula .
C : si tu esti un gardian ?
D : nu , gardienii sunt mult mai frumosi ca mine . Sora mea Nicola este inger gardian .
C : alt ceva ?
D : da.Fiecarui inger i se alege la nastere un suflet pereche , singura persoana pe care o va iubii vreodata fie ca e om sau inger.
Cand isi intalneste sufletul pereche pentru prima oara un inger simte o legatura speciala pe care nimic nu o poate rupe .
Cand un baiat inget implineste 16 ani , ii este cel mai greu sa-si controleze ingerul interior , si simte nevoia jumatatii sale .
Ingerul lui interior cedeaza formei sale de om si incearca sa iasa , sa fie liber . Rolul jumatatii sale e sa impiedice aceste sentimente sa-l distruga pe inger , insa aveste sentinente se vor oprii foar dupa ce sufletul sau pereche va intretine niste relatii mai ... Intime cu ingerul actual .C : adica daca un inger se indragosteste de mine ca sa-i opresc acele sentimente de neliniste trebuie sa ma culc cu el ?
D : cam asa ceva .
C : wow ... Imi dati fiori .
D : da . stiu .
C : tu ti-ai gasit sufletul pereche ?
D : eu inca nu , dar sora mea Nicola da .
C : cati ani are sora ta ?
D : 18
C : si sufletul ei pereche ?
D : 22
C : cam mare diferenta
D : sunt doar 4 ani
C : daca asa crezi tu ...In timp ce continuan plimbarea ne untalnim cu o fata cu par negru si cret lung pana la umeri
D : salut Lis
L : salut . cine-i prietena ta .
D : Lis ea e nepoata doamnei Smith , Conny.
Conny , ea este Lis cea mai buna prietena a mea .Lis ma privi cu atentie apoi na intreba uimita :
L : din ce clan faci parte ? Cumva din GoldWings ? Spuse ea uluita
C : Ce e aia ?
D : Lis ea e om
L : ciudat ... Arati ca un inger
C : multumesc , dar imi spuneti ce e GoldWings ?
D : e un alt clan de ingeri care nu mai exista pe pamãnt ci doar in rai . Se spune ca acesti ingeri cu aripi de aur au puteri mai mari si ca gardienii , si ca mai exista doar cativa din acest clan care vietuiesc pe Terra dar nu isi arata aripile nici o data
C : wow ... Locul asta ma uimeste. Lis tu esti un BlakLord nu ?
L : cam asa ceva .
C : Locul asta e raiul pe pamant ! Si la figurat si la propriuSeara
Am ajuns in fata casei dar cand sa deschid usa cineva ma atinge pe umar .
Ma intorc si vad 2 baieti , unul cu par brunet si ochi caprui ( din clanul WhiteKings cred ) si unul cu parul negru si lung lasat pe un ochi (care mai mult ca sigur e din BlackLords ) . Cred ca sunt gardieni pentru ca sunt cei mai frumosi oameni .. Adica pardon .... Ingeri pe care i-am vazut .- salut eu sunt Cristian din WhiteKings si el e Leon din BlakLords.Vrei sa vii sa discutam putin ?
C : eu sunt Conny . Ce doriti ?
Cr - esti fata noua aici si am vrea sa te cunoastem mai bine .
C : intrati , va rog .In casa
I-am condus in sufragerie si le-am pus pe masa niste alune si cate un pahar cu pepsi apoi m-am asezat si eu si le-am pus prima intrebare ca sa sparg gheata :
C : sunteti gardieni ?
Cr : Doar Leon . Eu sunt inger normal . Din ce clan esti tu ?
C : eu sunt om .
Cristiam privi parca amuzat catre Leon care parca se rosi la fata.
Ch : puteam sa jur ca esti un legendar GoldWings , caci frumusetea ta e mult superioara noua
C : eu ? GoldWings ? De ce crede toata lumea ca eu sunt un GoldWings ?Mi-am continuat conversatia cu Cristian in timp ce Leon tacea si desena pe un caiet . nici nu s-a atins de suc sau de alune .
C : mai am doar 3 intrebari .
Cr : spune
C : 1 : cati ani ai ?
Cr : 15
C : 2 si prietenul tau ?
Cr : 17
C: 3 prietenul tau stie sa vorbeasca ?
Le : cine ? Ce ? Cum ? Cand ? Eu ??
Cr : frate ti- a zis-o. Oricum cred ca e timpul sa plecam .
C : noapte buna !
Cr : si tie la fel !Wow ceva la Leon imi da fiori dar il si face special in acelas timp. Stai ... De ce a rosit cand a aflat ca sunt om ? Oare el l-a pus pe Cristian sa-mi puna acele intrebari pentru ca lui i-a fost rusine ? .. Tipul e ciudat ... Ma rog . Noapte buna !
CITEȘTI
ingeri si demoni
RomanceO fata de 16 ani se muta din NewYork la bunica ei pe o insula numita Angeland , Acolo afla ca defapt cei de pe insula sunt ingeri si ca bunicul ei a fost.......