Öncelikle esselamun aleyküm kardeşlerim nasılsınız? Ben iyi değilim halepteki kardeşlerimizi katlediyorlar, halep ölüyor, kardeşlerimiz ölüyor, halep için dua edelim,
Halepte insanlık ölüyor. Kardeşlerimiz ölüyor. Ama dünya halepteki katliamı görmüyor duymuyor Bilmiyor. İnsan hakları o da ne? Bilen varmı? insan hakları varmı? Soruyorum size insan hakları varmı? Tabiki yok Haa evet şimdi aklıma geldi. İnsan hakları var ama batı ve avrupa için var müslümanlara yok olsaydı. Suriyede, arakanda, afkanistanda, Irakta, libyada, mısırda,bosnada, cezayirde, fasta, çeçenistanda, halepte, Ve bütün müslüman ülkelerdeki kardeşlerimiz ölmezdi, değil mi? Yalan mı bunlar? Anlattıklarımın hepsi yalan mı? Soruyorum size?
Evet yazdıklarımın hiçbiri yalan değil! Halep'i bombalıyorlar, rusya ve rejim havadan bombalıyor. İran şii milisleri, pyd, pkk, karadan saldırıyor kardeşlerimizi katlediyor, kurşuna diziyor. Çocukları anneleri babaları bebekleri katlediyor. Ama Birleşmiş milletler nerde! Katliamı görmüyormu sanıyorsun? Görüyor ama görmemezlikten geliyor. Kardeşlerimiz öldüğü zaman seviniyorlar kahkaha atıyorlar. Bin yıllık tarihi olan halep şuan hayalet bir şehir oldu ve batı duyuyor kardeşlerimizin sesini duyuyor, görüyor katliamı. Kardeşlerimiz ölüyor onlar daha da keyifli oluyorlar kahkaha atıyorlar gülüyorlar. Ya diğer müslüman ülkelere ne demeli? Kardeşlerimiz ölüyor onlar sessiz susuyorlar, görüyorlar ama görmüyorlar, gözlerini yumuyorlar. Siz nasıl müslümansınız? Siz insan değil misiniz? Sizde kalp yok mu? Sizde vicdan yok mu? Sizde merhamet yok mu?
Size soruyorum bunlar insan mı? Bunlarda vicdan merhamet varmı? Bunlarda kalp varmı? Soruyorum size varmı?
Hasan KahramanAllah'a emanet olun... Selam ve dua ile...