Kate pov.
Buna, sunt Kate am 17 ani, stau in Londra, un oras mare si ploios, nu sunt un mare fan al ploii, dar nu ma indur sa plec, am un frate mai mare Zayn, el este la facultatea de muzica...si ca tot venii vorba
..azi este prima zi de scoala, probabil cea mai deprimanta zi posibila, plus ca Bea(BFF- ul meu) mi-a spus ca avem colegi noi si unul este cu noi in clasa..."Grozav"
Cred ca va intrebati de ce nu ma bucur ca avem colegi noi si ca imi pot face prieteni noi...pai...mie nu prea imi place sa imi fac prieteni noi caci sunt mai timida de fel...A venit timpul sa ma indrept spre casa lui Bea pentru a merge la liceu...Beatrice este mult mai tupeista fata de mine, are parul lung si blond, iar ochii sai sunt de un albastru ca cerul...ah...am uitat...este o fana inraita a modei si chestii de genu.
Pe drum ne.am intalnit si cu restul prietenilor nostri: Selena, Max, Angela si Louis.
-KATE!
-Ce?
- Am intrebat: " Ce ora ai?"
- A...Geografie, tu?!
- Engleza, dar ne vedem dupa?- ma intreaba Bea cu o urma de melancolie in voce.
-Normal!Am intrat in clasa si m-am asezat ca de obicei in a treia banca de pe mijloc. Ma rugam in sinea mea ca noul/noua coleg/colega sa se aseze langa Angela si nu langa mine.
Usa se deschise si pe ea intra domnul Kenedy urmat de un baiat inalt, blond si cu noste ochi de invidiat.
-Buna ziua, copii! Ma bucur sa va revad, el este noul vostru coleg, Jasper Hale.
- Buna!Sunt Jasper, am 17 ani, vin din Canada, se pare ca suntem colegi si sper sa ne intelegem!Spuse dupa care afisa un zambet atragator care a disparut cand si.a mutat privirea spre mine!-Bun!Ce- ar fi sa stai langa domnisoara....Horan!
-Dar...
-Niciun dar...Credeam ca innebunesc...de ce tocmai langa mine...
S- a asezat, dar statea la o distanta destul de mare fata de mine...Ha?!Poate e la fel de timid ca si mine.Am obervat ca avea pielea alba ca varul si buzele trandafirii, de asemenea am observat ca statea foarte incordat, ceea ce ma facea sa ma simt ciudat...
Imediat ce s.a sunat a iesit pe usa ca o furtuna...Orele au trecut repede, iar acum a venit si pauza de masa mult asteptata...Am intrat in cantina si mi.am cautat prietenii cu privirea...i.am gasit la o masa de langa fereastra...
Mi.am luat ceva de mancare si m.am indreptat spre ei...
- Salut prieteni!
- Buna Kate! Au spus cei 5 fantastici la unison si dupa am izbucnit cu totii in ras- Deci...Kate...ce i.ai facut lui Jasper de statea atat de incordat la ora de Geografie
-Nimic!
- Cine e acest Jasper?intreaba Bea curioasa si poate putin nervoasa pentru ca nu i.am povestit la ora de Matematica!
-Colegul cel nou!
-E chiar acolo!ne arata Max.
-Nu ma intereseaza nimic ce tine de el.
-De ce? CE TI.A FACUT??tipa nebuna de Beatrice!
-Mai incet!Nimic, dar la ora de geografie statea foarte departe de mine si incordat...ah...si se uita la mine de parca as fi ceva de mancare.
-Asta e complet adevarat!Ma ajuta Angela!
-Ce ciudat!Sora lui Laura nu e deloc asa...am stat cu ea la ora de Engleza si ne.am imprietenit usor!
-La fel Justin!spuse Louis
-Am zis ca nu mai vreau sa aud nimic de el...CLAR?
-Ok!
-Vin imediat!
-Beatrice!Unde mergi?
- O sa vezi!
-Sa nu intrii in belele!
-Bine, mami!Nu m.am uitat dupa ea pentru ca nu ma prea interesa unde merge.
-Eu merg la Justin!
-Ok!Dupa cateva secunde am aruncat o privire spre masa la care statea el, dar cand am observat scena de la masa sa m.am enervat cumplit!
Bea statea langa Laura si incao fata extrem de frumoasa si se cam certa cu...Jasper, iar Louis incerca sa o aduca inapoi...
-BEATRICE!am urlat cat sa ma auda toti...m.am indreptat spre masa extrem de nervoasa.L-am putut observa pe Jasper cum se incorda!
Am luat.o de brat si...
- Esti proasta?De ce te certi cu el?
-Pentru ca e tampit!S.a comportat extrem de ciudat si anormal cu tine, iar tu nu i.ai fi cerut explicatii in veci...deci am facut.o eu!
-Scuze, dar prietena mea e puti dusa..va lasam sa mancati in liniste si bun venit la scoala noastra...am zambit fals si am plecat impreuna cu Bea de acolo.
Nebuna ii arunca o privire gen " nu am terminat cu tine" lui Jasper, iar acesta se incorda si mai tare...
Abea acum am observat ca tavile lor erau neatinse...In scurt timp orele s.au incheiat, iar eu am plecat acasa singura...
Am intrat in casa si am fost bobardata de intrebari (puse de catre fratele meu)
-Cum a fost?
-Ciudat!
-De ce?
-Colegi noi!
-Baieti?
-Si fete!
-Mai mari?
-Doar o fata!
-Cati sunt?
-4!Doua fete si doi baieti!
-Ai pus ochii pe unul dintre baieti?
-Zayn!
-Asa ma cheama!
-Bineinteles ca nu!
-Ok!Masa e gata in 10 minute!
-Ma scimb si cobor!Am urcat in camera mea, m.am scimbat repede intr.un trening comod si m.am dus in bucatarie pentru a lua masa cu fratele meu!
Dupa o alta serie de intrebari si dupa ce am mancat, m-am decis sa ma odihnesc putin, caci ziua asta a fost cea mai ciudata zi din viata mea!Va urma...♬♫♬
CITEȘTI
O poveste de dragoste a vampirilor
VampireViata lui Kate se schimba radical din ziua in care ajunge sa il intalneasca pe Jasper Hale si famila sa. Acestia la inceput nu se prea inteleg, dar in timp ajung sa se iubeasca. Vor putea cei doi sa treaca peste tot si toate pentru iubirea lor...