5

138 11 1
                                    

Takže tady je poslední kapča ;)

Fluttershy
,,Co tu děláte?" Tak zněla první otázka kterou to všechno začalo.Holky teď stáli přímo přede mnou a já jsem čekala na odpověď.,,Na něco jsem se ptala!" Řekla jsem trochu naštvaně.,,Flutter,chápeme že tu chceš zůstat...Ale nemůžeš!" Začala Twilight.,,Ale...Proč nemůžu?" Zeptala jsem se.,,Protože...To má jistý vliv na..." ,,na co?" ,,na tvé..." Twilight se začala potit.,,Na tvé...Zna..." ,,TAK UŽ TO ŘEKNI!!" Zakřičela jsem nahlas.,,Na tvé znaménko...Promiň...Nechtěla jsem to říct...Ale řekla jsem to..." vykoktala Twi.Já jsem tam jen tak stála.Jen tak,nehibně,beze všeho prostě jsem tam jen tak stála.A pak se to stalo.Koukla jsem se na svůj bok.A tam...Už jen z půlky zbarvený jeden motýlek!To ne...Ale jakto?Počkaat...Včera jsem se koupala v tom potoce...Aha No!,,Ten potok" ,,Fluttershy...To nebyl potok" řekla vážným hlasem Rainbow ,,byl to extramazač - maže cutie mark.Twilight ale zná protikouzlo.Vlastně - všechno je jen návnada." Rainbow mě šokovala.Chtěla jsem odejít ale nešlo to.Kopyta jako kdyby tam byla přikovaná.,,POMOZTE MI!!" Začala jsem řvát o pomoc.,,To musíš sama" ,,ale to nejde!!"
,,Musíš myslet vážně to co říkáš.Musíš věřit" a tak jsem se uvolnila a začala jsem i myslet:myslím to vážně,myslím to vážně,nechci tu zůstat,nechci tu zůstat!A ono to fungovalo - moje nohy se uvolnily a já mohla jít.Když jsem vyrazila k holkám tak Twilight na moji hruď připevnila náhrdelník.Cutie mark se mi vrátilo a šly jsme.

The end

Wooow!konečně jsem se rozhodla vydat další a poslední část co?!?Ne já jsem vážně neměla čas .-. A tak,já MLPPV sem se dnes,kdy nemám tolik času,vydala jsem poslední část!Ano,ano,potlesk, potlesk!😂😇

286 slov

FluttershyKde žijí příběhy. Začni objevovat