Nu pot sa cred!

5 0 0
                                    

Astăzi este o zi foarte speciala pentru mine!(Emma)♡Eu și iubitul meu,Erik o sa deschidem un program "destinul labutelor".O sa salvez animale care au nevoie de mult ajutor,o sa am grija de ele și  cineva o sa le adopte.cel puțin așa sper..:D..pai..eu toată viața am visat sa fac ăsta și acum  Erik are o super slujba deci cred ca o sa reușim.

Este abia 6 dimineata și stau cu Erik pe plaja așteptând sa răsară soarele.Este foarte plăcut sa începem ziua astfel..stăm pe nisip...vorbim despre noul nostru hobby. ..vântul adie încetișor iar apa ne atinge călcâiele...După ce a rasarit răsare soarele am  intrat înapoi în căsuța noastră de pe plaja și timp ce savuram o cafea am primit un mesaj:

-Bună ziua,am văzut un afiș cu nr vostru de telefon spunând ca salvați animale. Lângă mine este o casa părăsită iar un cățel tot intra și iese din acea casa .Nu mai suport zgomotul și as vrea ca acel caine sa dispară. As aprecia dacă ați putea sa veniți sa aruncați o privire..

Pentru noi este vestea perfecta!
Păcat ca Erik trebuie sa meargă la munca:(
Am luat masina speciala și m-am dus la terenul unde vor sta animalele salvate(CRAN - numele prescurtat al centrului pentru aminale) sa iau niște lanterne,mâncare pentru căței, o cușcă și o lesa.

Am ajuns la casa părăsită și am putut sa intru destul de ușor. Casa era foarte întunecoasă și murdara dar nu era semn de nici un cățel. Am ieșit afară și am întrebat un vecin dacă știe ceva:
-știți ceva despre aceasta casa și dacă locuiește cineva înăuntru?
-am...da..acum 7 luni locuia o bătrânică acolo..amm...parcă avea o pisicuță..bătrâna era cam bolnava și înainte sa moara a adoptat un cățeluș mic cam de vreo 3 luni.cand ea a murit familia ei a luat toată mobila și banii din casa dar au uitat de animale. Mă întreb ce s - a ales de ele..?
-Pai..Mulțumesc de informații .acum o sa arunc eu o privire sa văd dacă mai este cineva în casa..
-sa nu uitați sa va uitați la mansarda!

Bun,deci intru din nou în casa și aud niște zgomote.s-a auzit ca un mieunat și apoi  scârțâitul parchetului. Am urcat la mansarda și ce am văzut mi-a frânt inima . Un catel (ce arata ca un golden retriver) îi dădea mâncare unei pisici ce părea bolnava!Nu îmi vine sa cred..
Amândoi păreau prietenoși așa ca mi-am permis sa mă apropii mai mult. Am mângâiat cățelul și apoi pisica.parea ca este gravida!
Am luat o paturica și am ridicat pisica-cu greu fiindcă cățelul voia sa o protejeze. I-am băgat pe amândoi în mașină și l - am sunat pe Erik:
-Erik,poți sa vi la centru?cred ca o sa am nevoie de ajutor.
-bine,ajung în 15 minute!

Când am ajuns am spălat animalele,le-am facut un consult și le-am dat de mâncare. Cățelul nu voia sa părăsească pisica tot timpul acesta în nici un caz.
După vreo 3 ore am observat ca pisica nu se simțea prea bine.

....................După ceva timp am rămas cu 9 pisoi..pisica a născut ,însă. ..

me and my dogUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum