1-'Şşşt Sen Baksana'

27 2 1
                                    

Allahım nasıl bir dünya bura,gece 4 sokaktayım arkadaşım olacak sürtük beni buraya böyle pislik bir yere getirip birakti bende o serefsizlerden kacmak icin elimden geleni yaptim vede kactim.

Hemen ara sokaklardan kaciyordum,issiz yerlerdi bagirsam kimse duymaz,birileri olsa arkalarini donup bakmazlar o kadar leş bir yerdeyim.Allahım senden başka kimsem yok,kactikca kaciyorum,kostukca bacaklarim kopacak,ama kacmasam adamlar tutup yakalicak o lanet yere doncektim hele bir ben bu adamlari atlatimda eve gidip dinlenim ben o Asu surtugunden hesabini soracam,neyse arkama baktim adamlardan baya uzaklastim hemen bi binaya girdim.

Adamlara baktim adamlar uzaklasmislardi ortalikta yoktular ee brn simdi napacam tanimadigim bir yerde bir binadayim.

Keske manisadan izmire gelmeseydim buyuk sehir derlerde inanmazdim ama gayette oyle acaba beni nasil bir korku,bir yaşam bekliyor.gercekten merak ediyorum hani bir anne kizi icin herseyi yapardi ya bende Asu denen o illete inanarak buralara geldim ama beni sirtimdan bicakladi kalles ona hesap sorcam.

hele bir eve gidimde suan nerdeyim nasil bir yerdeyim onu bile bilmiyorum biraz daha zaman gecsinde anlariz burasi izmirin enguzel yeri yani KARŞIYAKA en guzel manzara burdaymis gayette iyi ama ben daha arkadas secimi yapamiyorum nasil hayatta kalacamki...

Ya ben manisada gayet memnundum ama universitemi burda izmirde kazandim annrmlerde sevindi fazla uzak degildi manisa izmir arasi 1 saat cunku o kadar uzak yol degil.Manisanin o guzel dogasi,o guzel yerleri heleki koy gibi olunca ayri hos bir yer.Yağmur yağinca o toprak o cali kokulari insana huzur ve mutluluk veriyor,ordaki organik yasam bile super.offff manisami annemleri babamlari heleki kiz kardesimi ozledim yaaa...

Belki izmir beni degistircekti,belki bambaska biri olcaktim.ama ben annemlere ihanet edip degismem izmir kizlari gibi olmam onlar farkli hepsi acik sacik bense tesetturlu bir kizim kolumdaki saatr baktim cunku telefonum kirilmisti biran once eve gidip yeni tel almam lazim neyse saate baktim Saat 06:35 geciyordu.off cikarsam belki adamlar yakalar gene neyse az daha durimda sonra cikarim.

Hiii bir ses geliyor.adam sesleri;
-Abi kacti elimizden.
Karsi tarafin sesi net gelio cunku digerleride duysun die hoporlere vermisti.
-NASIL LAN!!!BULUN ONU ÇABUKK!!!
Ne bagirdi be yer sallandi Allah'im onlar yakalasa sag birakmazlarki.hemen bu adamda;
-Ta-Tamam Abi,dedi.tirsarak
Of nasil cikcam ben ya.tanimiom kimseyi tanisam yardim isterdim.ama kimseleri tanimiom ya.

Acaba suan boyle siyrilsam farkedermi yada farkeder salakmisin Çisil seni oldurcekler be kapi sesi geldi baktim adamlar binadan cikmislardi onlar gitsin diye 3 dakka bekledim hemen disariyi cikmadan once salimi duzelttim sonra hemen binadan ciktim saat 07:10 belki taksi bulurum diye hemen caddeye cikmaya basladim ama buralar hep ara sokakti.

Arkamdan biri bana seslendi;
-Şşşt SEN BAKSANA!!!
Allahim bu adamlar arkama baktim Evet lan bu adamlar hemen kosmaya basladim arkadan bagirmaya basladilar.kostukca ayaklarim acimaya basladi valla yoruldum ama durursam bitirirler be.ya sanki polisiye dizisi cekioz one hiz adam resmen kendini gebertcek kostukca ama valla ayaklarim kopacak Allah Kahretsin Çakıl tasi olan yola girdim eger burda bir tasa takilirsam adamlar beni yakalicak ama cakil tasi cok sonu nerde biter Allah bilir.

Sadece Allahima dua etmeye basladim.Ama noldu iste;
-Ahhhh!!!ayagim.
Cakil tasi yere cakmisti beni iste tamda sonum olacakti vede adamlar geldi al sana ölüm Azraili kendi azrailim bu adamlar.

Adamlar bana yaklasmaya basladilar ve bende hemen bagirarak;
-Kimsiniz?!!!
-Sanane gidince ogrencen gel lan!!
-Birak!!!birakin eşkiyalar!!!

Ve kafama neyle vurdularsa gozlerim kararmaya basladi ne oldugunu anlamadan yere dustum Sonrasi kocaman KARANLIK...

*2 SAAT SONRA*

-Anne kurtar beni!!!
-kizim kurtaramam!!!
Annemin ayagina bakilirsa zincir takili.annem bagirdikca sesi ve kendisi gitmeye basladi annem hic bir yerde yok birkez daha;
-ANNEEEE!!!
diye bagirarak gozlerimi actim bir ruyaymis.

bir sandalyeye baglanmis oturuyordum.dogru ya adamlardan kacarken cakil tasina takilarak dustum ve sonrasi o konusmalar sonrasi karanlikti bayiltti kallesler acaba napacaklar oldurceklermi."oldurcekler çisil napacaklar"ic sesimle konusuyordum."mal mal konusma Allahim sen kurtar"
Kapidan bir ses geldi baktigimda kahverengi kumrala yakin sacli bir adam mavi gozleri beyaz teniyle iyiydi nediom lan ben!!!

Hemen konusmaya basladi;
-uyandin demek.
Bende;
-Yok hala uyuyorum,suan ruyadayiz mal mal konusma tabi uyandim.
-tamam be.
-siz kimsiniz?neden kacirdiniz?
Adamda;
-birazdan Fatih abi gelecek onla konus.
Benim aklim karisti be bu ne...
-fatih kim?
-buyuk patron turkiyenin en buyuk mafyasi!
İcimden OHA!!!!mafyanin benle ne isi var Allahim napacam ben ya.nasil bir zindandayim,nasil bir cehennemdeyim,nasil acimasiz dunyadayim,nasil karamsarlik bu öldürselerde kurtulak yok Allahin verdigi cani kimse almaz ben bile alamam.

Okyanus bile aglar bu halime,deniz bile sarki-yi destan yapar,hani anne evladina bakar ya iste oyle once buyuturler,sonrada okutur vede kaybederler nasil bi zindansa bizi kaybettirir.zincire baglar eziyeti zimrak olur.hayata baglandigim tek kisi bile yok olur.once yildiz ve ay sonra ask-i hasret.

Aska olan inancim sadece Allaha ve peygamberime olan askim.ben kimseye asik olmadim olamam aska inanmam gelip gecer ama birini cok sevmek istiyorum hemde ölesiye ona baglanmak isterim ona asik olmak isterim ona oyle bakmak ve sarilmak isterim neler varki su hayatta belki an ve an karsima cikar ve belki asik eder ama kaderde ne yaziosa o iste .

Annem ve babami cok ozledim ben onlara sarilip onlarin kokusunu cekmek istiyorum.Anne kavrami benim icin cok onemli annem benim hazinem hemde degirli varligim ona artik annem degil VALİDEM diyorum.onu cok seviyorum.babam benim arkadasim gibi annemde oyle ama babamla sakalasmayi cok seviyorum onla gulup eglenmeyi cok ama cok seviyorum babam ya onlarin kilina zarar gelmesini istemem.he gelelim ben kardesime ilkgüne askim o benim findik farem kuru ekmek ol askim ya okadar guzel yesil gozleri beyaz teni ayni ben desem mesela yaniii hi ay Allahim ailemi cok ozledim.

Beni bu hayal aleminden biri o sozuyle cikardi;
-Hoşgeldin Mavili kız.
Sasirdim mavili derken ustume baktim ama mavi diye birsey yok ic sesim "ha salak gozlerin mavi ya" lan ne malim ic sesim hakli mavi gozluyum ya salak cisil.
-ha?
Mal cevap oldu alkislayin beni ha mi dedim ben bravo;
-mavi diyorum gözlerin.
Okadar soguk ve sert soylediki o sozleri bir an icime urperti geldi.neyse ne;
-anladimda sen kimsin?neden burdayim.
-Ben Fatih Aksa dedikleri gibi Türkiyenin onde gelen mafyalarindanim.sana gelince de sana bir teklifim olacak!

Biraz sert soyledi,bu sozleri resmen buz gibi ya teklif derken ne acaba.merak ettim biraz merakliyimda...

-ne teklifi?hem tanimadigim kisi ne teklif ederki.
-him akilli kiz sevdim hem bide dobra bravo!neyse ne bak zamanla tanirsin beni.Benim TEKLİFİM şu...

^,^ canlarim ponciklerim merhabalar hikayemi burda yarida kestim ilk ve yeni hikayem harika ilerlicez buna inancim sonsuz evet arkadaslar ilerleyen bolumler biraz gecmisle olacak o yuzden hazirlikli olun aglarsiniz mazallah he soranlar var Benim adim defne neyse suan kendi rekorumu kirdim 1062 kelime yazdim heral neyse BEGENİ👍 yorum atani📝 cani gonulden tesekkur ederim ama begeni atmazsaniz👎 yorum atmazsaniz 📝 darilir kirilirim.

Haydi emanet olun Gardeşlerim👏👋💕💕💋

TuTuLmAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin