-CUMARTESİ-

5 0 0
                                    

Sabah 8.30:
Ve alarmın çalmasıyla yataktan yere düşen ben 😂
YATAKTAN KALKTIM VE KIZLARI UYANDIRMAK İÇİN ODAMDAN ÇIKTIM.
Amacım onları uyandırmak olsada, onlar kalkmış hatta sofraya bile geçmişlerdi...
Mutfağa girmemle bütün gözler bana çevrildi ve 'banyoyaa' diye hep bir ağızdan çığırdılarr.
Banyoya gidip elimi yüzümü güzelce yıkadım ve mutfağa geri döndüm.
Şeyma kalkmış bardağıma çay koyuyordu Zeynep, TV yi karıştırıyordu, Betül ve Tuana ise kahvaltı yapıyorlardı ve Tv yi karıştıran Zeynebin dikkatini dağıtmamak için usulca sandalyemi çektiim Zeynebin dikkati çok çabuk dağılırdı ve sonra tüm gün susmazdı car car car..
Her neyse sandalyemi çektiim ve oturdum. 'Günaydın millet ' dedim ve evett kimse beni takmamıştı. Bende daha yüksek sesle ve uzun uzadıya 'Güüüüünnnaaayyydıııınnn' dedim..
Ve bütün gözler yine bende ama boş boş bakışlarda eksik değil yani.
'Sanada ' dedi bir ses ben tabağıma yönelmişken, kafamı kaldırdım ve hafif tebessüm ettim bana cevap veren Şeyma'ya. Kızlar ben 10.30'da evden çıkıcam,bi işim var dememle 'ne işii' cevabını aldım. 'İş işte boşverin' dedim. Sofradan hızla kalkıp odama döndüm, dolabımı açtım ve ne giysem diye düşünmeye başladım...
*
Fazla abartmaya gerek yoktu.. Siyah dar paçam ve üstüne mavi kareli bir gömlek yeterliydi.
Kıyafetlerimi yatağımın üstüne ayırdım ve dişlerimi fırçalamaya gittim.
Geldiğimde Zeynep dolabımın başına geçmiş hayır tatlım daha seksi şeyler giymelisin dedi pat diye nereye gideceğimi bilmeden..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

#ILKBULUŞMA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin