(Britts pov)
"Heey babe" ik hoor die irritante stem nogsteeds. Wat dacht hij wel niet, dat ik dom ben en het niet door had. Ik merk aan mezelf dat ik mijn best moet doen om niet compleet te flippen. Een lange tijd staar ik een beetje naar de grond. Dan besluit ik een wandeling te maken door het park. "Aha,het regent,geweldig," zeg ik sarcastisch. Ik trek een joggingbroek aan. Ik graai in mijn jas naar mijn sleutels. Op een of andere manier heb ik echt behoefte aan frisse lucht, en dat is compleet nieuw voor me. Ik zet mijn eerste stap buiten sinds voor mijn gevoel een week ofzo. Mensen kijken naar me. "Wat, nog nooit iemand in joggingbroek gezien?" En natuurlijk lopen ze weer door.
Ik besluit maar te gaan zitten op een bankje aangezien ik alweer ben vergeten waarom ik naar het park wilde. Mensen lopen voorbij met kinderen en honden. Mijn ogen gaan naar een koppel, ze picknicken. Tranen vullen mijn ogen, ik heb alles: studie, veel vrienden. Maar toch mis ik iemand....
Ineens word het donker voor mijn ogen. Ik hoor een stem zeggen: "rara wie ben ik?" Tuurlijk, Ward, hij is wel de laatste die ik nu wil zien. Ik heb tegen hem gelogen. Tegen bijna al mijn vriendjes. "Hoi" zeg ik maar terug. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Hij praat tegen me maar ik luister niet. Dan sta ik op en besluit zonder iets weg te lopen. Ik hoor hem roepen. Ik kijk om, blijf hem even aan kijken, en besef dat dit het beste is. Ik loop weg.
Eenmaal thuis check ik mijn telefoon, 6 berichten van Ward:
Heee
Waar ga je heen
Waar slaat dit op!
Neem op!
Nuuu
Weetje wat, het is uit laterr hèDat was duidelijk genoeg, ik had het weer verpest. Ik besluit mijn trollen hol maar op te gaan ruimen. Dat werkt echt als je gefrustreerd bent. Na een tijd kom ik bij de kast met fotoboeken. Langzaam krijg ik de behoefte erin te kijken. Ik doe het boek langzaam open, de bladzijden kraken en plakken nog een beetje aan elkaar vast. Langzaam komt de geur van thuis mijn neusgaten in stromen. Herinneringen schieten door mijn hoofd. Ik kijk naar alle foto's en begin te lachen. Bijna bij elke foto sta ik naast een jongen. Ezra.
Heeeey, dit was mijn eerste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik probeer snel te uploaden maar ik heb niet super veel tijd. Voten en reageren zou wel bæ zijn🤗
Byebye.xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo💘
YOU ARE READING
Friendzone
RomanceTwee beste vrienden, een jongen en een meisje. Allebei uit huis maar wanneer ze elkaar na een half jaar weer tegenkomen is er veel verandert. Wat als ze geen vrienden meer kunnen zijn omdat gevoelens anders zijn. Wat als je leven ineens compleet omd...