1.falling in love

305 28 5
                                    

"mulai hari ini cikgu akan mengubah kedudukan kamu semua !" tegas cikgu nik selaku guru kelas 5 dinamik .

"ALA , cikgu .tak payah la tukar kedudukan!?! " rengek satu kelas

"takdenya nak ala-ala .kamu semua ni asyik bising jer ,sebab itulah cikgu nk ubah kedudukan kamu semua!! " tegas cg.nik.tapi kali ini muke nye kelihatan amat marah .

"ta..pi tapi... cik..guu.." gagap seorang murid 5 dinamik , kerana takut melihat muke cg.yang sudah mula berubah seperti singa.

" takde tapi -tapi .no excuse." tegas cg.nik .

"baiklah cikgu"

***skip***

waktu rehat

nabila pov

"we korang!!" jerit wana dari belakang .

hai korang!! mesti korang tertanye tanye name aku sape kan .hah ! nama aku nabila izzah orang panggil aku bella .korang mesti dah tahu serba sedikit tentang diri aku kan ?! hmm so sekarang aku nak introduce kawan -kawan aku yang paling annoying .eh?!. first .ni hah si babun wana .nama panjang dia ridwana .tapi ringkaskan jadi wana jer.second wardina ,orang panggil dia dina jer .and third member aku paling pendiam amylin .okokok sekarang aku dah kenal kan kawan aku .so sekarang pulak
.
.
.
.

aku nak kenal kan 'crush' aku .name die SYED HAYDARL FAWWAS. jejaka pertama yang berjaya mencuri hati ku ini .auchh .hah kk berdrama lak .so back to story .

"ape dia ?" dina

"aku.." bilang wana sengaja menyangkut kan ayat nya.

"ish kau nie cakap jangan sangkut-sangkut " marah aku yang dah curios gila dah nie .

"dapat duduk dengan danial la we " ceria wana .

"la tu je ke ? ingat kan apa la tadi " ujar dina dengan nada yang sedikit menyampah.

"ish korang nie tak sporting lah "rajuk wana .dan berlalu pergi .

"biarkan je dia tu .nanti baik la tu mood dia .dah jom lah korang pegi kantin kang habis rehat tak sempat makan lak .

"tapi kan , kau pun kira bertuah tau bella ."kata amylin semasa perjalanan ke kantin.

"huh? kenapa pulak ? apa yang bertuah nyer?" soal aku pelik

"yela dapat duduk dengan pujaan hati ~" nyakat amylin. dina ape lagi die pon turut serta .

aku hanya berdiam diri tak tahu nak cakap ape .tapi yang aku tahu aku tengah blushing .

nabila pov end

sesudah rehat ,semua pelajar masuk ke kelas dan menunggu klguru mate pelajaran masuk .dalam kelas itu bermacam perbuatan yang mereka lakukan .seperti bermain roket kertas,membuat latihan,dan bergossip terutamanya bagi perempuan lah yer.

bella tengah mengulang kaji latihan yang diberi tiba-tiba...

"we nie macam mana nak buat ehh? kau tahu tak ? " ujar xxx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KAU CRUSH AKU !!Where stories live. Discover now