Luka pov.
Imi deschid ochii putin cam greu si observ ca nu sunt in camera mea. Ma ridic in fund si brus imi amintesc ce sa intamplat ieri. Am privit prin camera pana am dat cu ochii de Dominik. El iesise din baie si avea doar un prosop pe tali.
Dominik:Iar te holbezi, printesa?
Luka:Eu... Eu...Ce sa ii zic? Amm... Ma holbam ca esti asa de sexy. Doamne, ce ganduri de copil teleghidat mai am si eu.
Dominik:Iti voi spune ceva, asa ca vreau sa ma asculti.
Luka:Bine.
Dominik:De maine vei incepe scolarizarea acasa. Sa nu ai grija ce faci. Si sa nu incerci sa ma mai urmaresti.
Luka:Am inteles.
Dominik:Acum... Hai sa ne mai distram umpic.Dominik se apropie de patul unde eram eu. Ma tranteste inapoi pe spate si imi da jos patura de pe mine. Sta cateva clipe analizanduma.
Dominik:Ce bine ca sa trezit singur. Asa nu mai trebuie sa il fac eu sa se trezeasca.
M-am inrosit instantaneu cand l-am auzit. Sa potitionat cu capul intre picioarele mele. Ce vrea sa imi faca?
Dominik:O sa iti plac ce o sa iti fac.
Sa apropiat de capul juniorului meu pe care la lins usor cu limba. Brusc o gramada de fiori m-au cuprins. Nu imi era frica nu nici de cum. Doar nu stiam ce se intampla. Si-a ridicat capul privinduma.
Dominik:Nu te teme, nu va durea deloc.
Mia prins penisul in mana si a inceput sa il frece. Dupa sa pus buzele pe el intimp ce inca il mai freca. Ma simtean foarte ciudat, era... Era... Minunat.
Luka:Ah...
Il vad cum incepe sa il introduca cu totul in gura. Cand a ajuns la capat mi-am arcuit spatele si am inceput sa respir sacadat... Bine, ma rog, mai sacadat ca innainte. A inceput sa se miate de sus-in-jos pe lungime lui. Nu il aveam ca al lui mare dar este bine asa cum este. Gura lui era asa umeda si calda. Gemeam, gemeam foarte tare, dar nu o faceam de durere ci de placerea care mi-o provoca. A continuat sa mi-o frece si sa o suga multe minute bune. O sugea asa de bine incat nu mai voiam sa se opreaaca. Simteam ca nu mai rezist mult si imi dau drumul.
Luka:Ah... S-s... Ah... S-stapane... Nh... Nu mai rezist mult...
Cand ma auzit a accelerat viteza. Nu mai puteam sa ma tin, eram prea excitat. Am simtit cum ating un punct maxim si... Si... Iak... Mi-am dat drumul in gura lui. Acum sa vezi tu pedeapsa. Dominik se ridica si parea nervos sau... Sau... Habar nu am. Se linge pe degete de tot lichidul alb si se uita la mine.
Dominik:Acum e randul tau.
Luka:P-poftim?
Dominik:Mai auzit!Sa dat jos prosopul lasundusi penisul acela mare si gros la iveala.
Dominik:Hai!
Mi-am apropiat gura de el si cu o mana il frecam. Am inceput sa il ling pe toata suprafata lui. L-am indesat in gura dar era prea mare sa intre tot. A intrat putin mai mult de jumatate in gura mea. Am inceput sa fac miscari de sus-jos. Nu ma pricep sa sug un penis. De fiecare data scapam neviolat, dar de data asta am jos dezvirginat. Il frecam il sugeam in acelas timp.
Dominik:Ufff... Printesa. Esti asa stangaci... Dar recunosc ca imi place stangacia ta.
Am cresucut viteza pentru a il face sa geama... Macar asa umpic.
Dominik:Ah... Deci printesa, ai crescu viteza... Ah... Vrei sa ma auzi cum gem, ha?
Dau din cap afirmativ cu penisul lui inca in gura.
Dominik:Bine... Lasa ca ai sa vezi tu.
Mia prins capul intre maini si mia bagat penisul si mai adanc in gura.
CITEȘTI
Stapan Si Servitor
ParanormalE prima mea carte Yaoi... Asa ca don't judge me! Apropo coperta e doar asa... Nu are legatura cu povestea. Cartea este una Yaoi. Aceasta carte contine... SEX! O cititi pe propria voastra raspundere. Dominik, o persoana foarte bogata. Luka, un sclav...