1

15 4 0
                                    

Yaraaa, je moet over 30 minuten op school zijn. Jaha, roep ik voor de weet ik veel hoeveelste keer. Ik stap sloom mijn bed uit en ik doe mijn kledingkast open. Wat zal ik vandaag aantrekken denk ik. Ik pak een jeans en een shirtje. Ik kijk ernaar en ik gooi het meteen weer terug in de kast. Dat heb ik te vaak aan. Ik kijk nog een keer in de kast en ik pak een skater rokje en een ander shirtje. Ik denk even na en pak toch een ander shirtje. Ja dit wordt het. Ik trek snel het shirtje en het skater rokje aan en pak mijn tas in. Wiskunde, biologie, Engels, gym en Duits. Nu mijn etui en agenda nog. Ik stop het erin en bekijk nog ff mijn agenda. O ja shit een repetitie van Biologie. Ik heb er wel voor geleerd, maar ik denk altijd. Waarom zou ik voor zulke vakken leren. Ik wil toch modeontwerpster worden. Ik doe mijn agenda in mijn tas en ren de trap af. Beneden staat mijn moeder al klaar met een broodje. Ik eet het heel snel op en ik ga mijn tanden poetsen. Ik kijk op mijn wekker en ik zie dat het 5 over 8 is. Mijn les begint om 10 voor half, 10 minuten fietsen dus ik moet nu echt gaan. Ik pak mijn jas en loop naar de garage om mijn fiets eruit te halen. Ik fiets naar het steegje waar ik altijd met Emma afspreek. En samen fietsen we naar school.

Samen met Emma loop ik het wiskundelokaal in. Met wiskunde zit ik altijd naast Emma. En tegenover mij zit Roy. Hij is echt goed in wiskunde. Heb ik even geluk dat ik achter hem zit. Niet alleen vanwege wiskunde hoor. Hij is ook super knap en super leuk. Hij kan elk meisje van de school krijgen die hij wilt, maar hij wijst bijna elk meisje af.
Yara Yara hoor ik iemand zeggen. Ik kijk snel naar mijn docent. Sorry zeg ik snel. Volgens mij zat ik weer eens niet op te letten. Ja, kan ik er wat aan doen als er zo'n niet normaal knappe jongen voor mij zit. Ik ga maar eens even opletten dat kan ik wel gebruiken na mijn 4.5 voor de laatste toets. Maar wat valt er bij wiskunde op te letten. Het is zo saai. En die docent ook. Echt zo'n man uit 1966. Allemaal oude woorden en die kleding. Na 70 minuten zegt Emma dat we mogen gaan. Nu hebben we bio zeg ik. Heb jij goed geleerd vraag ik. Mwah. Jij? Hetzelfde.

Yes we zijn uit zegt Lola, mijn andere vriendin, als we het duitslokaal uitlopen. Wie gaat ermee bij mij thuis chillen. Vraag ik. Sorry, ik heb beloofd mijn moeder te helpen in haar winkel zegt Sarah. Maar Lola en Emma kunnen wel. We fietsen naar huis en eenmaal thuis aangekomen drinken we wat en we gaan naar mijn kamer. Weet je zegt Emma. We zouden een feestje moeten geven. Wij. Yara, Lola, Sarah en ik. Voor de klas. Ik reageer natuurlijk meteen enthousiast. Feestjes zijn altijd leuk. Het kan wel in mijn tuin zeg ik meteen. Oké cool zeggen Lola en Emma tegelijk. Laten we het morgen met Sarah bespreken. En vragen wie er allemaal kunnen komen. En wanneer natuurlijk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Great start is a bad endWhere stories live. Discover now