Hayat hep mi adaletsiz hep mi güvensiz?? hangimiz sormadık bu soruyu hangimiz yanıt aldık?Hiç mi aşık olmadık??Heyecanlanmadık mı,ona bakarken yakalandığında hiç mi kalbin çıkacak gibi olmadı.Hem nefret ettiğiniz ama her gördüğunde heyecanladığınız birisi olmadı mi?Vucudunu ezberlediğiniz saç teline kadar onu gorduğünüzde "aa evet orda" derken kalp krizi geçirceginiz biri...
Ben hep hata yapdim suan çok aşığım HillallSenturkkk bana der ki benim saf aşığım benim tatlım.Ben gerçekten saf mıyım? Ya da öýle mi gözüküyorum ya da yoruldum.Bazen diyorum ki keşke hiç aşık olmasaydim ama onu gördüğümde o kadar mutlu o kadar tatli ki masum.Ama ben öyle değilim.Arkadaşlarim bana hep okulda gülüyosun evde sana bişe oluyo ben sadece mutlu görünmeye calısiyorum ve oyle olmak istiyorum.Onun aďı Tolga Barış soyadinı soýlemiyicem. Hayatta herkes aşık olur herkes sever ta ki ayrılana kadar ayrılınca kızlar ağlar ve hayatina devam eder.Ama erkekler öyle mi hiç umursamazlar ve sonradan pişman olduklarinda çoktan bitmiştir her sey.Kızlar kendi hayatında erkekler pişman.Eşitlik diye bir sey yok ama ilk goruste ask vardir.Mesela ben onu 1 yıl boyunca gördüm.Öyle sıradan ama ona bi gün baktim baktım evet bu bu cok mutlu beni mutlu edebilir.Ona bunu anlattım.Anlatıncaya kadardı herşey sonra zaten başlamadan bitti.Reddetti bencılleşti ukalalaştı.Bu aralar nedense hep bana bakıyo dikkatimi çekiyor.Hep ben sinirleniyomuşum yalan aslında olabilir bilmiyorum (devami sonra)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Akıldan Öte
ChickLitbu kitap Cüneyt Korhan ORAL 'ın "Aşk Akıldan Öte" adlı şiir kitabındaki okuduklarımdan...