,,Nesahej na mě!" odstrčim ho ,,Nebo co?!" zavrčí. Tuhle otázku nenávidim, co mu asi tak já slabá holka může udělat ,,Prostě mě už sakra nech být! Dělá ti dobře když trpím?" zamračim se ,,Možná ano" uchcechtl se ,,Já zapoměla, tady Nick neumí nic jinýho než mě mlátit! Už tu sem celej týden a jenom trpim!" křikla sem a postavila sem se na nohy ,,Drž hubu ty kurvo!" vrazil mi pěstí, celá sem se svalila na zem a a kolena jsem si přitáhla k obličeji. ,,Co se to tady děje?" křikne neznámý hlas ,,Super že si tady! Pomoz mi s ní" řekl Nick a ucítila sem kopanec ,,Super co je to za kundu?" ozval se ten hlas ,,To je Amanda. Příjmení mi nechce říct" odpověděl Nick ,,Ukaž se!" kopl do mě zase ,,Nemusim!" zavrčela sem ,,Dělej nebo to bude horší!" i přes to sem se neukázala ,,Okej" chytl mě za vlasy a vyhoupl mě na nohy ,,Celkem kus co? Ale drzá." uchcechtl se Nick. Konečně sem pootevřela oči a uviděla sem tam stát pohlednýho kluka. Měl vlasy docela dlouhý, takovou patku. Oči měl hňedý a postavu celekm svalnatou. ,,Mhm" zkousl si ret ,,Tak si bouchni né?" řekl Nick. Ten kluk chvilku uvažoval, ale potom mi vrazil pěstí do břicha. ,,Au" sykla sem a podlomili se mi nohy ,,Kde si k ní přišel?" optal se ten kluk ,,Jel sem v noci městem, ona se tam ploužila sama. Zastavil sem a praštil sem ji, no a teď je tady" uchcechtl se ,,Jáj" poplácal ho ten kluk po zádech. Já sem je jen pozorovala z podlahy. ,,Chci domu" šeptla sem ,,Doma tě nechtěj. Ani tě nehledaj" znova do mě kopl ,,Justine, tak si kopni ne?" konečně vim jeho jméno. Znovu do mě kopl, sle tentokrát ten Justin ,,Prosim, dost" šeptla sem ,,Hahaha jak si oprsklá" začal do mě kopat Nick a střídal nohy. ,,To bolí" sykla sem a z očí mi vytékali slzy ,,Dost!" zastavil ho Justin.
Justin
,,Dost!" zastavil sem Nicka, pohled na to se mi fakt nelíbil. ,,Co je bro?" udivil se Nick ,,Ta holka trpí Nicku" řekl sem ,,To je ale dobře" uchechtl se a znovu do ní kopl ,,Řekl sem dost!" chytl sem mu ruku a protočil sem ji ,,Ok-ej" sykl a já sem mu ruku pustil. ,,Dobře, teď mi nalij rum" řekl sem a opustil sem tu místnost kde jí vězní.
,,Kdy ji hodláš pustit?" optal sem se ,,Až chcípne?" trochu sem se zakuckal ,,Rly? To seš takovej zmrd? Co ti ta holka udělala?" na to jen přikrčil ramena a napil se svého rumu ,,Si fakt zmrd.." šeptl sem.Je mi tý holky fakt líto, když pomyslim na to že jí chce zabít. Neměl sem do ní kopat. ,,Bro. Já si jdu zašukat" řekl ožralej Nick ,,Co-že?" postavil sem se ,,To je v pohodě je zvyklá!" strčil do mě a já se posadil. No je to jen sex, ten jí nazabije.
Zavřel za sebou dveře a já sem jen poslouchal. Chvilku se nic neozývalo, ale potom už ano ,,Nicku dost! Já nechci" fňukla ta holka ,,A koho to zaj-má" uslyšel sem ránu a to mě vymrštilo na nohy. Vletěl sem do místnosti a uviděl sem na zemi Amandu která si utírala krev z nosu.Amanda
,,Nicku nech jí!" odtáhl ho Justin z místnosti. Chvilku tam na něj řval. Potom se vrátil s mokrým ručníkem kterej položil na starou postel. Pomalu mě zvedl a položil mě na postel. ,,Utřu ti tu krev" řekl a mokrym ručníkem mi přejížděl pod nosem ,,Děkuju" šeptla sem ,,Chci domu" vytryskli mi slzy a Justin mě objal ,,Zejtra" zašeptal mi do vlasů. Položil mě na matraci a přikryl mě. Pohladil mě po tváři a chystal se odejít ,,P-rosím, zůstaň". Justin se pousmál a lehl si vedle mě. ,,Nechceš deku? Je tu zima" optala sem se ,,Ne, nech si ji" pousmál se a položil se na polštář.
ČTEŠ
Now I have everything
RomanceSetřela sem si slzu a přitáhla sem se k Justinovy ,,Teď už mám všechno" šeptl mi do ucha.