Vzbudilo mě světlo procházející žaluzijema, promnula sem si obličej a podívala sem se na Justina kterej spal vedle mě. Jeho tvář nevlastnila ani jednu chybičku. Pousmála sem se a posadila sem se, tak moc mě píchlo u spánku. Sykla sem od bolesti. Postavila sem se na nohy že se kouknu s okna. Zamotala se mi hlava a začernilo se mi před očima. Podlomila se mi kolena, vložila sem tvář do dlaní. V ústech se mi utvářely různé chutě a šťávy. Žaludek se mi převrátil naruby a já sem vyzvracela krev ,,Am!" přiběhl ke mě Justin ,,O-omlouvám se utřu to, nemlať mě prosím" zakňučela sem. Tohle už se mi stalo po několikáté, vždy mě Nick zmlátil. ,,Proč bych tě měl mlátit?" řekl Justin ,,Musíš odtud rychle pryč" vzal mě do náruče a nesl mě pryč. Asi po 10 minutách mě položil na zadní sedačky auta. ,,Odvezu tě do nemocnice" pohladil mě po ruce, posadil se na místo řidiče a rozjel se.
,,Jsme tu" zastavil a vystoupil z auta. Pomalu mě vzal zase do náruče a nesl do nemocnice ,,Prosím, zvracela krev" řekl Justin nějaké sestřičce. Ta hned svolala doktory a Justin mě položil na lůžko ,,Kolik vám je slečno?" promluvila na mě ,,18" sykla sem ,,Jak se jmenujete?" optala se a běžela vedle mého lůžka které bylo v pohybu ,,Amanda Greenwichová" odpověděla sem ,,Dobře" řekla a někdo mým lůžkem zajel do nějakého pokoje. Pak už si nic nepamatuji.
Justin
,,Zjistili jsme vaší přítelkyni krvácení do břicha" oznámila mi. Nebudu sem zahrnovat to že to není moje holka ,,A bude v pořádku?" vyhrkl sem ,,No, pokud krvácení zastavíme tak ano." řekla nervózně. ,,Potom vám dám vědět." odešla.
Nikdy sem jí neměl kopnout. Nemusela by tu teď ležet... Posadil sem se na tvrdou židli a čekal sem. Z očí mi vytékali slzy.,,Pojďte dál pane" řekla ta stejná sestřička. Vstoupil sem a měl sem pohled ja na snad spící Amandu ,,Je v pořádku" pousmála se na mě ,,Proč má tolik modřin?" nadzvedla obočí ,,Bude lepší když vám to řekne ona sama" odpověděl sem ,,Dobře, počkejte až se vzbudí" odešla z pokoje. Posadil sem se na židličku vedle postele. Zadíval sem se na její krásný obličej. Ani jedna chybička, nejradši bych si jí vyfotil. Asi 15 minut jsem na ní koukal, konečně pootevřela oči. ,,C-o se stalo?" šeptla ,,Doktoři ti zastavili krvácení do břicha" pohladil sem jí po tváři ,,Nedotýkej se mé tváře, prosím" zakňučela, asi to bolí ,,Omlouvám se, neměl sem do tebe kopat" ztiskl sem její ruku ,,Neřeš to, taky bych se nakopala" odpověděla ,,Tohle neříkej" zavrčel sem ,,Proč? Sám si do mě kopal a kdybych to chtěla sama sobě udělat tak to je velkej problém?" vyjekla ,,Ale já sem byl přiopilej. Ale když si se pak rozplakala zastavil sem ho" znovu sem ztiskl její ruku. ,,Odpustíš mi?"
Amanda
,,Odpustíš mi?" podíval se mi hluboko do očí. Sice mě kopal, ale potom mi vlastně pomohl a to je docela pslusko ,,Ano" pousmála sem se a Justin taky. Dveře v pokoji se otevřeli a vstoupila sestřička ,,Ták slečno Greenwichová, co zbůsobilo vaše modřiny na břiše a na tváři?"......
ČTEŠ
Now I have everything
RomanceSetřela sem si slzu a přitáhla sem se k Justinovy ,,Teď už mám všechno" šeptl mi do ucha.