Capitolul II

20 4 0
                                    

Este dimineață,razele soarelui îmi străbat fața și mă anunță că trebuie să mă trezesc pentu a mă pregăti de primul an de facultate.Caut prin șifonier și într-un sfârșit găsesc o fustă neagră până în genunchi și o cămașă albă.Mă duc la duș,mă săpunesc foarte bine apoi ies în cameră cu un prosop pe mine.Îmi iau lenjeria intimă apoi mă îmbrac cu fusta și cămașa,iar pe față mă dau cu un pic de fond de ten cu mascara și un ruj roz.Cobor jos la micul de jun:
-Neatza mamă,neatza tată!
-Neatza scumpo,pregătită pentru prima zi de facultate?înteabă mama.
-Am câteva emoții,dar sunt cât se poate de pregătită.
-Nu ai de ce să îți faci griji,cunoaștem foarte bine profesorii de acolo și sunt ușor de mituit.
-Tată știi foarte bine că eu vreau ca toate notele să fie luate pe meritul meu,nu prin mită.
-Bine scumpo,dar ști că ori ce ar fi poți conta pe noi,da?
-Știu mamă,nu vă mai faceți griji.
-Bine,bine,dar acum hai la micul de jun ca apoi să plecăm spre facultate.
-Bine.
Am luat micul de jun și acum ne îndreptăm spre facultate.Am ceva emoții,dar voi fi bine deoarece o s-o am pe prietena mea lângă mine.Ajunsă acolo am țipat de bucurie:
-Aah,ce frumoasă te-ai făcut în vacanța asta,gata pentru noul an!??
-Sigur când o am pe domnișoara Emily Morgan lângă mine parcă aș fi însoțită de badyguarzi.
-Hai să nu exagerăm,spun eu râzând în hohote.
-Bine,bine,acum hai să intrăm.
-Bine!
Ajunse în curte observăm că acolo se va ține ceremonia de deschidere.Erau foarte multe locuri ocupate,însă am reușit să găsim scaun liber în primul rând.Directoarea ține un discurs lung și plictisitor la care nu sunt foarte atenta și într-un sfârșit ne anunță unde va fi afișat orarul.
-Hai,nu vii?
-Nu aștept să termine ceilalți,spun du arătând cu degetul către studenții care se îngrămădeau să scrie orarul.
-Da,cred că ai dreptate,spune prietena mea.
-Și,între timp spune-mi cum ți-ai petrecut vacanța!
-Păi,nu am fost pe nu știu unde,deoarece părinții mei nu au prea avut concediu,dar am făcut mici escapade,tu?
-La fel.
-Aha..hai că s-a mai eliberat.
-Bine!
Ne notăm orarul și plecăm acasă.
Ma-m dus să mă schimb,mi-am luat o carte și m-am trântit în pat așteptând cina.

*****La cină*****

-Hei mami,hei tati,ce avem la cină?
-Homar,răspunde mama.
-Yammy!
-Poftă bună,spun părinții mei.
-Poftă bună și vouă.
-A,și,Emily,mâine seară la 8 avem întânlire de afaceri și vrem să vii cu noi!spune tata.
-Dar știți foarte bine că nu îmi plac genul ăsta de întânliri.
-Știm scumpo,dar vrem să ne însoțești,spune mama în încercarea de a mă convinge.
-Fie,doar cu o condiție!
-Spune!
-Mă lăsați miercuri să merg la petrecerea organizată de niște colegi de facultate!
-Dar,scumpo...
-Nici un dar,dacă vreți să vin la întânlie mă lăsați la petrecere.
-Bine,acum,hai mănâncă ca să te duci la somn căci mâine va fi o zi obositoare.
-Bine!
Termin de mâncat,le spun noapte bună părinților mei și mă duc la culcare,dar înainte îmi pun alarma să sune.

Heei,acesta este capitolul II,sper să vă placă!aștepf comentarii!

PasiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum