Uyandigimda bembeyaz bir odadaydim. Hatta o kadar bembeyazdi ki ilk gözlerim biraz acıdı . Ben mal mal odaya bakarken . Odada hiçbirşey olmadığını fark ettim . Odanın duvarında bütün duvarı kaplayan bir ayna vardı . Ve bilim adamları ordan beni izliyordu .
Fark etmediğimi sanıyorlardı . Ama çok ses çıkarıyorlardi.
Duvara tutunarak ayağa kalktım .Biraz daha duvara yaklasabilsem ne dediklerini duyabilirdim.
Tek taraflı aynaya iyice yaklastim .Eminim şuan aynanın arkasında benim hiçbirşey den haberim olmadığını düşünüp saniyede milyonlarca not alan bir sürü bilim adamı vardı .evet ! Evet ! Ne dedikleri duyuluyor !
Fazla fark edilmesin diye sırtımı aynaya verdim ve oturmaya çalıştım . Çalıştım değil oturdum . Ve gerçekten duymak istemediğim şeyler söylüyorlardı .
"O bir insan ona bu şartlarda davranamazsiniz! "
"Ne insanından bahsediyorsun!?"
"Buraya gelmeden önce 12 kişi öldürdü ! Peki o adamların günahı neydi ? Bize yardım etmeleri mi ?! "B-ben kimseyi öldürmedim !
Yada ö-öldurdum mu ?
Bilmiyorum ! Ya öyle birşey yaptıysam ? P-peki neden bilmiyorum ! ?
Ben o kadar kötü biri değilim ! Ben kimseyi öldürmedim !Elimde bir acı ve keskin kan kokusunu duyunca elime döndüm. Çok fazla duygu karmaşası içinde kalmış ve keskin dislerimi elime geçirmiştim. Elimden boşanircasina kan akıyordu. Odanın kapısı tuhaf bir gıcırtıyla açılınca .kapıya dönmedim banane ? Elimi yardım ben tamam mı ?
"Elini mahfetmissin buraya gel "
"Sanane ?"
"Rin !"
Adam sesimi bağırarak büyük bir iradeyle söyleyince itaat edip yanına gitmek zorunda kaldım. Tıpkı bir köpek gibi .
"N-ne var ?"
"Rin bana çok soğuk davranıyorsun "
"Şuan nerde olduğumuzun farkındasın değil mi ?"
Kendini ne sanıyorsun sen ? Televizyon programında falan değiliz!
Burası labarotuar!
"Rin bana itaat etmek zorundasın "
Dedi sakine .sen kendini ne sanıyorsun cidden ?!
"Nedenmiş o ?"
Dedim .demez olaydım .dememle adamın üstüne atlayıp ellerimi kelepçeyle bağlaması bir oldu .
"Eğer senden nefret etseydim seni şuana kadar iğrenç yollarla öldürebilirdim "
"Yapsana madem !"
Neden susmuyorum! Gerçekten susmam lazım .
"San herşeyi iyi yolla anlatmaya çalıştım ama şimdi benim yolumu kullanacağız "
Sırıtmaya başladı yine o iğrenç şekilde . Ben hala şaşkın şaşkın bakarken cebinden bir şırınga ve bir köpek tasmasi çıkarttı . Hani şu sus köpeklerine takilanlardan
Beni süs köpeği yapacaktı .
Şıringayı bana daha da yaklaştırdi.
"Eğer şimdi uslu uslu bu tasmayı takmama izin vermezsen sana bu Şıringayı enjekte eder ve seni becererek öldürürüm "
Eline köpek tasmasini aldı ve ne olduğunu anlamam için bana doğru tuttu . Evet evet anladık bu bir köpek tasmasi yeter tamam tak işte şunu !
Takması için hafifçe boynumu ona doğru döndüm . Benim bu şekilde davrandığımi görünce memnun bir şekilde gülümsedi . Piç!
"Aferin "
Gülümsemesine devam edecekken boynumdaki bir yarayı gördü . Bunu askerlerden kaçarken yapmış olmalıyım li bende fark etmedim .
"Kim yaptı bunu ?! " sesi çok sinirli çıkıyordu . "Bilmiyorum "
Az önceki memnun gülüşünden eser kalmamıştı .onun aksine
Avına izinsiz dokunulmuş bir aslan gibi bakıyordu .
Ve tahmin ettiğim gibi de oldu .
"Benim olana dokunmuşlar! Onları mahfedecegim kaç kere söyledim ! "
Bişey demek için ağzımı açmıştım ki onun yine o az önceki aslan başını görünce sustum .
Ama önemli olan birşey vardı .güçlü olmama rağmen burdaki av bendim .
------------------------
Sizi lanet olası okuyucular yorum fln yapın lan kendimi çok yanlız hissediyorum !. Tamam öyle olsun yazmıyorum lan kitap . Yb de vermiyorum size . Cidden biraz ara veriyorum ama belki yorum ve oy verirseniz düşünebilirim. Dermişim. Milyonlarca bölüm yazarım lan size .Ama yarın matematik sınavım var başarı dileyin bana çünkü hiç çalışmadım çalışasım da Yok. Neyse birdahaki bölüme kadar kalın sağlıcakla! Bai bai
------------------------