Hayat sabah uyandığında mutlu bir şekilde Murat'ın yanına gitmiştir. Murat çoktan uyanmış telefonunla konuşuyordur.
-Peki
-............
-Tamam yarın görüşürüz.
....-Kim o aşkım?
-Şirketten biri. Yeni biri gelecekmiş.
-Peki bende geleyim mi bugün?
-Hayat olmaz.
-Yaaa!
- Hayat olmaz dedim.
-Banane gelicem!
-Öf tamam hazırlan çabuk.
-Olley tamam hazırlanıyorum.
Bebe Mavisi renginde bir elbise giydim(medyada)
11:20
Şirkette odama çıkıyordum. Kapı kilitliydi. Zorla açmaya çalıştım ama olmadı. Murat'ın yanına gittim.-Murat! Murat benim odamın kapısı kilitli!
-Hayat sakin ol, yeni gelen kişiye vermişler odanı.
-Ne! Kapımın anahtarını ver Murat!
-Hayat tamam. Al.
Hızlı adımlarla odama yöneldim kapıyı açtım içerde kızıl saçlarıyla biri duruyordu. Bana-Hayat Hanıım!
-Sen kimsin ya çık odamdan!
-Maalesef ki çıkamam. Bu oda artık benim!
Masamda Murat ile olan bir fotoğraf vardı onuda çerçevesiyle birlikte yere attı. Çerçeve paramparça oldu. Sonra fotoğrafı alıp yırttı.-Y...ya napıyorsun sen! Ve kimsin!
-Ben mi? Ben Aylin (uydurma) tanıştığıma memnun oldum Hayat Hanım!
Hızlı adımlarla yırtık fotoğrafı elime alıp Murat'ın odasına geçtim.-Murat...
-Ne oldu Hayat? İyi misin?
-O kızı odamdan çıkarıyorsun!
-Neden?
-Çıkar dedim sana yoksa saçını başını yolucam o kızın!
-Hayat!
-Murat çok değişmişsin!
Dedim ve resmi yere atıp şirketten çıktım. Yürüyerek gitmeye çalıştım. O an aklıma Aslılar'ın evi geldi şirkete daha yakındı. Oraya gittim. Zile bastım açmadılar. En sonunda kapıyı Doruk açtı birşey demeden hızla içeri girdim. Doruk-Hayrola Bambi?
-Odamı şirkette başka kıza vermişler!
-Murat'a söyleseydin.
-Söyledim.
-Ne dedi?
-Bak aynı şöyle dedi "Noldo Hoyot Oyo Moson, Nodon, Hoyot!" Konuşması aynen öyleydi!
-(içinden güler)
Saat Gece 12:30
Murat gelmişti yanıma oturdu. Yüzüne bile bakmıyordum. Bana-Hayat yüzüme bakar mısın?
Daha fazla dayanamadım baktım.-Efendim?
-O benim kuzenimdi.
-...... Ne?
-Ve babam bizi yarın aile yemeğine davet etti.
-Tamam gideriz.
Dedim. Murat üstünü değiştirdi. Yanına geldi. Birlikte uykuya dalmıştık.