POV Lana
Als ik 's morgens wakker word voel ik een sterke arm om me heen en probeer me om te draaien. Isaac slaapt nog, ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en hij word langzaam wakker en kijkt me met slaperige ogen aan. Ik grinnik en stap uit bed. Als ik beneden kom zit Scott al aan het ontbijt en loopt Stiles net binnen. Scott had hem net gebeld over de lijst. Stiles groet ons vrolijk en zegt dat we met zijn allen naar Deaton moeten gaan vanmiddag. Dan komt Isaac beneden en geeft mij een kus op mijn haar en je ziet Stiles veel betekend kijken naar ons en ik begin hard te lachen.
~Bij Deaton~
Iedereen is er en al Deaton wil beginnen komt Derek binnen lopen en zegt dat de helpers van de nogitsune er zijn, en we lopen met zijn allen naar buiten en Stiles loopt met een honkbalknuppel achter ons, klaar om te slaan. Het is een erg lang gevecht en op een moment zie ik niet dat er een zwaard op me afkomt en dan het enigste wat ik zie is dat Allison mij aan de kant duwt en zelf doorboord word. Scott rent op haar af en ze zegt met tranen in haar ogen dat het zo goed is en dat ze sterft in de armen van haar eerste liefde. Langzaam zakt Allison steeds verder weg. Dan schreeuwt Lydia haar naam en is het stil. Ik begin ook te huilen omdat ze dat ook echt voor mij deed. Later op school blijken 2 kinderen zijn opgepakt omdat hun ook allemaal mensen hebben vermoord. Ook allemaal weerwolven en dat soort stuff.
Allison kreeg een hele mooie begrafenis en dan moet je weer naar school. In de pauze is het stil omdat Allison altijd aan het praten was. Dan zie ik Scott naar een meisje kijken en hij vraagt aan mij wie dat is en ik zeg:'' Dat is Kira Yukimura, ze is nieuw. Ze zit bij mij met natuurkunde." Ik zie Kira rondkijken waar ze kan zitten en ze ziet mij zitten en komt bij ons zitten.
-paar weken later-
Wij weten nu dat Kira een kitsune is en zij weet het van ons. Dan zien we iemand in de gangen voorbij lopen en we zien haar ogen en tanden veranderen. Ik pak mijn tas en wil de klas uitlopen als Coach vraagt waar ik heen ga, en ik zeg:" Ik ga naar de wc." "Mag dat van mij dan?" Ik zeg vast wel en loop weg. Daar zie ik dat meisje weer lopen en ze heeft mij ook in de gaten en ze begint op me af te rennen. Ik houd haar op de grond en dan word ik aan de kant geslagen. Ik zie allemaal sterretjes en dan zie ik 3 robots staan. Ze begint te schreeuwen en ondertussen komt er één op mij aflopen en bekijkt mij. Ik kan niks doen dus ik kruip zo ver mogelijk naar achter tot hij weer wegloopt. Dan steken ze een spuit in haar nek en ze begint nog harder te schreeuwen en dan valt ze neer. Ik zie Scott, Stiles, Isaac, Liam, Malia, Lydia en Kira aan komen lopen. Isaac rent op me af en vraagt wat er gebeurd was. Ik wijs naar het meisje dat daar levenloos ligt. We brengen haar naar Deaton en ik zoek mijn telefoon in mijn tas en ik vind er een raar boekje in en op de voorkant staan de personen die haar die spuit hebben gegeven. Ik laat het boekje vallen en laat me zakken tegen de muur aan en Lydia pakt het boekje op en vraagt of dat de mensen/dingen waren. Ik knik. Ze zegt:" Er zit dan maar 1 ding op, we moeten allemaal dat boek lezen." Na een tijdje heeft iedereen kopietjes en dan belt er iemand aan. Scott doet open en ik hoor hem vragen:" Kan ik je helpen?" De andere zegt dat hij hem kent en even later komt Scott binnen met een jongen en Scott zegt:" Dit is Theo, Theo Raeken. Hij zat bij ons in de klas Stiles. Ik kijk hem nieuwsgierig aan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Lengte: 694 woorden
zie je foutjes meld het mij.
JE LEEST
Sister of Derek Hale
FanfictionLana Hale is 16 jaar en heeft bruin krullend haar en felle blauwe ogen. Ze is het zusje van Derek Hale. Zij is al sinds haar geboorte een wolf. Ze maakt vrienden op haar nieuwe school in Beacon Hills en ze word hopeloos verliefd op iemand,maar wie...