Jest 21:00 jutro szkoła, a ja si,ę tak nudzę, że chyba napiszę jakieś fakty o sobie.
No to zaczynam:
1.Jestem czasami bardzo złośliwa, ale najczęściej tylko dla chłopaków, sama nie wiem czemu. Raczej nie chcę się przy nich wygłupić i upokarzam ich. Jednak często mam wyrzuty sumienia.
2.Muzyka to moje życie, moja miłość, moje hobby i moja pasja. Nie umiałabym dnia przeżyć bez muzyki. Zawsze coś słucham, śpiewam, lub nucę pod nosem. :)
3.Wszystkie cytaty, jakie mi się podobają, spisuję sobie w zeszycie, a jak mam zły humor to je czytam. ;*
4.Często ściągam na lekcjach, ale wynika to bardziej z braku czasu, bo mam bardzo dużo zajęć pozaszkolnych i nie mam czasu powtarzać codziennie materiału.
5.Mój angielski to dno. Nie umiem kompletnie rozmawiać po angielsku, ale marzę o tym, żeby kiedyś wyjechać do Anglii. Uhh...chyba zacznę się uczyć...
6.Bardzo lubię pisać wypracowania na język polski. Zawsze zajmują mi co najmniej dwie kartki jak nie więcej :)))
7.Moim aktualnym największym marzeniem jest móc się porozumiewać po angielsku i pojechać na koncert Bars and Melody, albo na jakiś Meet-Up....hmmm...ani na to, ani na to mama mnie nie puści więc... :(((
8.Nienawidzę matmy!!!! Dla mnie to jest najgorszy przedmiot jaki kiedykolwiek powstał na ziemi. Druga w kolejce jest fizyka.
9.Jestem blondynką, ale moje ulubione żarty są o blondynkach. Hmm....zastanawiające...
10.To już ostatni fakt, więc: lubię poznawać nowe osóbki, szczególnie przez internet, bo na żywo, jestem bardzo nieśmiała. :D
+11. Bonus: Nigdy nie wiem, gdzie się stawia przecinki....
I KONIEC!!!!
A ja z nudów nominuję:
Napisz 5 DŁUUUUGICH faktów o sobie.
Mogą to też być jakieś historie z twojego życia.
Pozdro
Ola :*
YOU ARE READING
Nominacje i inne
Teen FictionWszystkie nominacje są tutaj i możecie mnie nominować!!! okładkę wykonała: @that_girl143