Ten chlap mě vážně zaujal a myslím ze moji milovanou sestřenici taky . V tom momentu když se ukláněl se na mě podíval . Podíval se mi přímo do očí a usmál se . Začala jsem chytat Sáru za mikinu a ječet "on se na mě podíval !" Sára mě ignorovala a dál pozorovala kluka který byl od ní asi 2 metry daleko. Další tam vystupoval kluk kterého představili jako Lee předváděl kousky na laně . Byl taky krásný a ode mě a Sáry dostal přezdívku Mauglí kvůli jeho chůzi když přicházel na scénu vypadal jako když jde Mauglí pralesem 😂😂😂. Vypadal taky božsky ale na Adnreje neměl . Cirkus už končil já a Sára jsme koukali na Andreje a Sára povídá "tak se ještě podívej na Leonarda protože ho vidíš naposledy" a já jsem kníkla " to máš pravdu " měl na sobě bílou košili a černé kalhoty. Vozil tam děti na koni tak jsem se rozhodla se na něj jít naposledy podívat. Vozil tam nějakou holčičku když v tom se na mě podíval a usmál se . Myslela jsem že umřu radostí.
Pohled Sáry
Evu jsem nemohla najít tak jsem se toulala před vchodem když v tom jsem viděla Mauglího . Koukala jsem na něj když v tom okolo mě prošel a něco mi vtiskl do ruky a potichu špitl "na". Koukala jsem co to je myslela jsem si že je to nějaká poukázka nebo tak něco ale když jsem si kartičku lépe prohlédla viděla jsem tak fixou napsané číslo . Koukala jsem jako blbá nemohla jsem to nějak pobrat a tak jsem šla najít tu krávu co mě tu nechala.
Pohled Evči
Po tom co jsem Koukala na něj když se na mě usmál ani jsem skoro nezaregistrovala že ke mě jde . Ahoj řekl a usmál se . Stála jsem tam jako přibitá a vykoktala "a-a-a ahoj " on mi natáhl moji ruku a něco mi na ní psal pak mi jen věnoval krátký pohled a zmizel. Šla jsem k východu a viděla Sáru . "No konečně" zasměje se . "Kámo on mi Mauglí dal svoje číslo" zaječela Sára mezitím jsem se odvážila ze podívat na moji ruku bylo tak taky číslo . "Omg" nevěřícně řeknu a podívám se na svojí ruku . Bylo tam na ní taky číslo začali se mi klepat kolena nevím jestli z radosti ale asi ano . "No tohle bude ještě zajímavé " pronesla vážným hlasem SáraDalší část ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Cirkus a my
Teen FictionMyslela jsem si že tohle bude normální sobota v cirkusu . Co se stane když se zamilují dvě holky do cirkusáka ? Co když budou v cirkuse pracovat ? Dozvíte se zde (v příběhu se vyskytují vulgární slova a erotické scény )