Moje prohrané dětství

90 4 0
                                    

Už jako malý jsem byl jiný než ostatní děcka ve vesnici a to, že jsem měl dvojče.
Můj bratr Sebastian byl vždy při mne až na jeden den.....

Chodil jsem na základku a teď po prázdninách si budu hledat školu.
Zatím nevím na jakou školu půjdu, ale asi to bude umělka, podle bratra a staříka hezky kreslím, nebo se stanu mangaku.
Bratr půjde buďto na zdrávku nebo umělku, taky celkem pěkně kreslí.

O měsíc později
Zbývá nám poslední týden prázdnin. Ale řeknu vám, že to, co se stalo před dvěma týdny jsem ještě nezažil.
Tak zaprvé jsem málem spadl ze skály a o dva dny později jsem málem přizabil bratra.

Po týdnu jdu ven s Elliz a Nattali a ty se bůh ví kam vypařily. Když se vrátím do vesničky najednou stojí před kostelem a celé vyděšené se ptají kde jsem byl. Koukal jsem na ně jak puk jelikož jsem jim řekl že se ztratily ony mne a ne já jim. Chvilku jsme se na sebe koukali a pak to nechali být a šli do kostela. Stařík právě měl přípravu na večerní mši ale nikde nebyl k nalezení. Najednou se vynořil bratr. ,,Brácha kde je Stařík" zeptal jsem se a čekal na odpověď. ,,No on musel jet něco zařizovat do města a tak mám dneska mši na starost já". Když to dořekl myslel jsem že někoho praštím, měl jsem takový vztek že jsem odešel do pokoje a zamkl se tam.

Po Půl Hodině

,,Bráško jsi tam" klepal jsem na Jeffa jelikož byl čas na mši a bratr jí má povinou. Občas když jí mám já tak bráchu nechám ale dneska jsem nemohl. ,,Brácha otevři už je čas" Přiběhly holky ,,Kde jste lidi už čekají" řekli udýchaně a koukali jak klepu na svůj pokoj kde se zavřel bratr. ,, Jeffrey přijď co nejdřív" řekla Natt a šli jsme dolů.

Když jsem je slyšel odejít otevřel jsem a koukl se na dveře a uvědomil jsi že jsem v bratrově pokoji . Nebylo mi dobře a tak jsem nechtěl aby mě tak viděl bratr nebo holky, už tak mu dělám starosti. Zavřel jsem dveře a šel k sobě. Když jsem si sedl na postel začala mi být zima a tak jsem si lehl a usnul.
                                  Po Hodin

,,Sebastiane kde je Jeff nepřišel, kdyby to byl můj bratr tak ho jsem dotáhnu ať chce nebo ne" Natt byla docela ve stresu a já na ní jen nechápavě koukal. Elliz taky koukala a pak pronesla ,, hele Natt půjdeme domů a Sebastian si to s bratrem vyříká viď". Přikývl jsem a mával jsem jím na odchod. Vyšel jsem schody a šel se podívat do mého pokoje, nebyl tam. Zpanikařil jsem a vletěl jsem k němu do pokoje. Ležel tam a měl horečku, i hned jsem zareagoval a šel jsem mu pro prášek a vodu. Jeffe probuď se Jeffe, Jeffe. Vzbudil se a byl strašně špatně na tom něco dělat. Dal jsem mu prášek a vodu spolkl to. Chtěl jsem odejít ale chytl mě ,,co se děje?" ,,Jo nemohl by jsi tu zůstat chvilku jsem mnou mám strach" docela jsem na něj koukal ale asi to bylo tou horečkou. Jelikož s bratrem moc času netrávím jsem dost odlišní a přesto stejní. Po chvilce jsem usnul a přitulil se k bratrovi.

                                  Ráno
Vzbudil jsem se asi kolem 7 ráno což bylo docela neobvyklé jelikož se budím tak v 10. Když jsem se rozkoukal viděl jsem vedle mě Seba. Chvilku jsem se divil proč je u mě a já se k němu tulím ale pak jsem to nechal být a vstal. Šel jsem do koupelny kde jsem si hodil rychlou sprchu a vyčistil zuby. V pokoji jsem na sebe hodil košili a nějaký kalhoty. Pak jsem si vzal sluchátka a mobil a šel jsem si kreslit. Kreslím hlavně to co se mi honí hlavou nebo moje pocity. Přestal jsem cítit teplo a tak jsem se rozespale ohlédl po pokoji a hledal bratra, pak mi došlo že jsem u něho a stařík nás nebo spíš mě bude hledat. ,,Dobrý ráno brácha" pronesl jsem když jsem se posadil na postel, ,,brý" byla bratrova odpověď. Vstal jsem a šel do koupelny na ranní hygienu, pak do mého pokoje kde jsem trochu uklidil vyvětral a ustlal si. Pak jsem šel dolů kvůli jídlu. ,,Dobré ráno, co máme dnes k jídlu" zeptal jsem se staříka. ,,No v vzhledem k tomu že jdeš dost brzo máme na výběr takže máme jako vždy prostřený stůl a ty si můžeš vybrat" s úsměvem to dořekl a já jen přikývl. ,,Dojdu pro bratra aby se taky jednou najedla něčeho teplého" řekl jsem a byl jsem na cestě do chodby ,,počkat tvůj bratr nespí?" koukal dost překvapeně ale zároveň bylo vidět že je rád že mám o něj strach, ,,no dobře já zatím půjdu vedle dělat papíry pak přijď něco potřebují probrat". Koukal jsem dokud nezašel a přemýšlel jsem co potřebuje, šel jsem nahoru po schodech a najednou jsem narazil do Jeffa. ,,Promiň Jeffe jdu akorát pro tebe aby si se šel najíst" koukal na mě a přitom mě držel abych nespadl ,,šel jsem se zrovna po tobě kouknout protože jsem chtěl jít jíst a ty víš vždycky co je k jídlu" rozesmál jsem se jelikož vždycky na něj zbyde to co nejí. ,,No máme prostřený stůl dle tvého výběru, takže si tam něco určité najdeš" řekl jsem a otočil se směrem dolů a šli jsme na jídlo. ,,Kurva to je úplně plnej stůl, budu vstávat takhle brzo furt abych měl tolik dobrého jídla" oči mi svítili radostí jako dítěti o vánocích. Bratr se cpal jako prase, a ja si vzal jen rohlík a šel za staříkem do kanceláře. ,,Bratříšku kam vdeš" mlem jsem na něj s plnou pusou jídla, ,,něco řešit se staříkem" a zavřel za sebou dveře. Koukal jsem na něj nechápavě ale on se ani neotočil, nechal jsem to být.

                                Před obědem
Hrál jsem tak na pc když mi proběhlo hlavou že Natt bude mít narozky. ,,Sebastiane" řval jsem z pokoje aby za mnou přišel. ,,Neřvi po mě brácha vždyť mám pokoj hned vedle ty vole" řekl se smíchem a ja začal mluvit ,, hele Sebe Natt bude
mít pozítří narozeniny" dořekl jsem a koukal se překvapeně. ,,Jo vím už to s Elliz plánujeme od minulého týdne" koukal jsem na něj překvapeně ,,to si děláš prdel proč o tom nic nevím" koukal jsem dost nasraně.

School for animageKde žijí příběhy. Začni objevovat