Chaos nebo party ?

8 0 0
                                    

,,Čau Elliz hele Jeff se chce zapojit do pořádání te oslavy pro Natt bude nám moct nějak pomoct?" zeptal jsem se do mobilu a její odpovědět byla hned jasná ,,jasně ať obstará dárek" myslel jsem že mě asi někdo trefil něčím po hlavě. ,,To chceš po Jeffovi moc víš to" zařval jsem do mobilu a bratr mě vraždil pohledem. ,,Věř mu trochu ne" byla poslední slova co jsem slyšel od Elliz než to zavěsila. Koukal jsem po Sebastianovi dost zle ,,s čím teda mohu pomoct" zeptal jsem se dost chladně a skoro bez pocitů, ,,no Elliz říkala" chvilku jsem se odmlčel a pak kouknul do země ,,máš sehnat dárek" dořekl jsem s kleslím tónem v hlase. Bylo vidět že mi nevěří ale to nevěděl co mám v rukávu, šibalsky jsem se usmál a řekl ,,dobře myslím že do dvou dnů to bude" a odešel jsem vesele do pokoje.  ,,Dobrý den takže všechno platí stále" slyšet jsem jak bratr s někým volá. Přišlo mi to zvláštní jelikož on moc nevolá, nakoukl jsem k němu do pokoje seděl na posteli a něco si psal na kus papíru. Byl jsem zvědavý co to má. ,,Sebastiáne to se dělá někoho poslouchat při rozhovoru" totálně jsem se vyděsil byl to stařík a ja myslel že umřu leknutím. ,,Promiň te ja jen že Natt má narozeniny za tři dny a on má sehnat dárek a ví víte jakej on je tak mám strach aby se to povedlo i s dárkem" dořekl jsem a jen se usmál a přikývl. ,,Však já chápu, je pěkný jak se o něj staráš" a s úsměvem odešel dolů. Koukal jsem dokud nezašel a pak jsem šel k sobe do pokoje kde jsem všechno sepsal a poslal Elliz. Věděl jsem že bratr byl za dveřmi ale nechal jsem to být a čekal až zajde a pak jsem se nenápadně vypařil z domu.

Po hodině

Byl jsem už nějakou dobu venku a hledal místo kom přesně schovám ten dárek. Začal mi zvonit mobil, byla to Elliz tak jsem to zvedl. ,,No ahoj co se děje" nevěděl jsem co chce na dárku jsme byli domluveni už delší dobu, ,,jde o dárek, tvému bratrovi jsem řekla že ho obstaráš tak chci vědět jak jsi na tom?" ,,No jako už je na cestě a zítra tu bude" oznámil jsem vesele a ona začla šílet ,,to si děláš srandu ale tak to musíme teda vymyslet kam to hříbě schováme" začal jsem se smát. ,,Elliz klid už mám vymyšleno kam co a jak" začal jsem ji uklidňovat a všechno jsem ji řekl kam ho schovám a že celou dobu budu s ním až do popelu že ho můžu přivést k holkám. ,,Dobře dobře, je na tebe spoleh jsem ráda že si se nabídl" a s musím tónem v hlase to teplá. Najednou mi začal zase zvonit mobil ,,Brácha" nechal jsem to zvonit a šel to trošku poklidit. Bylo to malá opuštěná dílna s venkovním prostorem tak jsem jsi říkal že tam bych to hříbě dát mohl. Po čtvrt hodině mi zase začal zvonit mobil. ,,Za se brácha" nechal jsem to ať zvoní jelikož jsem to potřeboval připravit. Po půl hodině zase volal tak jsem mu to vzal ,,co chceš kurva?" ,,Co prosím jaká kurva, hledám tě už asi hodinu kvůli tomu dárku" bylo slyšet že je naštvaně jak býk, No a ja si z toho nic nedělal ,,buď v klidu už to mám zařízený a připraveny ju, uvidíme se doma čau" aniž bych čekal na jeho odpověď tak jsem mu to položil. Myslel jsem že ho zabiju až se vrátí domů, co si jako myslí vždyť o dárku nic neví tak jak... pak mi došlo že něco psal na papírek když volal. Šel jsem k němu do pokoje a hledal ten kus papírku, nenašel jsem papírek ale peníze v obálce a na tom napsaný Irský T. nechápavě jsem vzal obálku a potěžkal jsem si jí až na pár drobáků byla lehká. Chtěl jsem ji otevřít a kouknout se do vnitř ale zase jsem nechtěl být nějak zvědavý. ,,Koukám že prolejzání mého pokoje by ti šlo co" řekl jsem dost nasraně, vyškubl jsem mu obálku z ruky a dal ji zpátky na stůl pod věci. ,,Co ne.. není to tak že ti lezu do věci ale vždyť o tom dárku nic nevíš" řekl na obhájení ale ja mu jen s hnusným tónem oznámil ,,víš vim to už tak 3 měsíce a už mám všechno připravený a zajištěné víš a ty prachy jsou na to, jelikož dostane hříbě" zařval jsem a odešel dolů. Byl jsem překvapený že to ví a že to má už zařízené ale zároveň mě mrzelo že mě musel vidět jak se mu hrabu v pokoji jelikož to určitě muselo být blbé. Se špatným pocitem jsem šel do svého pokoje pro peněženku a pak jel do města pro věci na oslavu.

Večer

Zvonil mi mobil tak jsem ho vzal ,,prosím u telefonu Jeffrey." ,,Dobrý den, volám kvůli tomu hříběti jedeme kolem tak vám ho jsem hodíme" oznámil mi mužský hlas. Myslel jsem že něco rozbiju, hned jsem to psal Elliz aby věděla že dárek už tu bude čekat. Vzal jsem obálku a běžel k okraji vesnice, čekala tam dodávka, vystoupil muž a vytáhl koně. ,,Tady máte peníze" podal jsem mu obálku s přesným počtem peněz kolik za koně chtěl. ,,Dvanáct tisíc přesně?" Zeptal se, tak jsem přikývl a bral jsi od něho hříbě na uzdě. ,,Děkuju vám" muž nic neřekl a začal odjíždět. Vzal jsem hříbě a snažil se ho vist ale bylo unavené ale došli jsme v pohodě a když jsme tam došli hned si lehlo. ,,Hej Elliz už jsem s hříbětem na místě a do rána" čekal jsem co odpoví. ,,Hej počkej to si děláš prdel ne?" začla po mě ječet a ja jen poslouchal když všechno dořekla tak jsem to položil a hrál si na mobilu. Zarazil mě podivný zvuk z lesa, zakoukal jsem se tam a viděl jsem tam oči. Dvě velké skleněné oči, tmavě modré oči. Koukalo to na mě, cejtím jsem strach hříběte které začlo být neklidné a začlo sebou škubat. Otočil jsem se k lesů a oči zmizeli.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

School for animageKde žijí příběhy. Začni objevovat