1, Klasická otázka - ako si sa dostala na wattpad a koľko už na ňom pôsobíš?O wattpade som počula už viackrát a vedela som, že niečo takéto existuje, no nikdy som sa k nemu nejako nedostala. Neskôr som však od kamarátky započula, že píše, tak som si to stiahla, že si tiež prečítam jej diela. No, a neskôr som začala písať aj ja sama. Na wattpade som teraz už rok a 5 mesiacov.
2, Všimla som si, že väčšinou píšeš short stories a romance. Ktorý žáner ti viac sadne?
Short stories som si moc zamilovala v poslednej dobe, ľahko sa píšu, a keď sa poriadne vcítite, dokážete aj v málo slovách vyjadriť veľa emócií. Pri mojej dlhej pauze s romance som sa odnaučila písať dlhé kapitoly do romance, čo ma moc mrzí. Ale teraz v drafte skúšam zase niečo dlhšie, tak snáď sa to vracia.. Uh, to som odbočila. Každopádne, obe milujem, ale keby si mám vybrať, romance je od už začiatkov moja srdcovka, takže o pár "bodíkov" vyhráva romance.
3, Plánuješ nejaké príbehy?
Samozrejme, že plánujem. Môj profil je teraz na bode mrazu, ale v drafte už mám rozpísaný trochu viac emotívny príbeh, na ktorý sa môžete tešiť tak o dva týždne a naozaj som si na ňom dala záležať, a mám aj niekoľko ďalších nápadov, ktoré sa snažím zrealizovať. Nemám však toľko času ako kedysi a nebudem klamať, nepíše sa mi s takou ľahkosťou ako kedysi a som na seba prísnejšia, ale s písaním aj napriek tomu ešte naozaj neplánujem skončiť.
4, Si spokojná so svojími dielami, ktoré si zverejnila, alebo by si niektoré radšej vymazala?
Na mojom profile som mala viac príbehov, a niektoré som vymazala, práve pretože som s nimi nebola spokojná a chcela som mať na profile iba diela, ktoré niečo pre mňa znamenajú a čitatelia si z nich môžu niečo odniesť. Takže bez výčitiek môžem povedať, že s dielami, ktoré mám na profile som ako tak spokojná.
5, Ak by si sa mala opísať troma slovami, aké by to boli? Napíš, prečo si sa rozhodla práve pre tie slová.
Toto je dosť ťažká otázka a naozaj som nad ňou dlhšie rozmýšľala, ale pravdepodobne by to boli slová pisateľ , pretože všetko, čo zažijem píšem do diára, všetky svoje myšlienky a svoje pocity, a aj preto, že veľa píšem príbehy, aj keď to tak asi moc nevypadá. Potom by to bol človek, ktorý žije v prítomnosti (neviem ako to zredukovať do jedného slova), pretože nechcem myslieť na budúcnosť a nemám žiadne predstavy o tom, aká bude a snažím sa užívať život a moment, ktorý sa práve deje čo najlepšie. A nakoniec by to bolo asi slovo introvert, pretože si užívam svoju konfortnú zónu a aj keď rada nadväzujem nové priateľstvá, doma s čajom, seriálom alebo knihou mi je vždy lepšie, ako vonku vo veľkej spoločnosti.
6, Ale okrem wattpadu máš určite aj iné záľuby, aké sú to?
No, moc by som ani nepovedala, že mám okrem toho nejaké iné záľuby, som dosť jednoduchý človek a úprimne ani nič iné nerobím. Rada však robím ten spomínaný diár, je to niečo ako scrapbook ale nie tak docela, ak by som to tak mala nazvať. Chodievam korčuľovať, poprípade longboardovať s bratom, potom sa venujem čítaniu, čo je ale asi jasné, skúšam grafiku, tej sa venujem už dlhšie, a stále moje skúsenosti nie sú také, aké by som chcela aby boli. Je však veľa vecí, ktoré by som chcela robiť a nenájdem si na ne čas, takže sa to snažím zmeniť a snáď sa k nim konečne dostanem.
7, Určite si čítala mnoho príbehov na wattpade. Viem, že to bude ťažké, ale vyber príbehy, ktoré ťa tzv. "poznačili" a ktoré máš najradšej.
Je naozaj veľa príbehov, ktoré na wattpade milujem, ale ak mám naozaj vybrať, tak to budú všetky diela od -Barbii- pretože jej tvorba ma nikdy neprestala prekvapovať. Potom to bude slovenský preklad príbehu Anonimous od FAKECHANNEL, fanfikcia Suicide Hotline od australiahns, ďalšia fanfikcia Disconnected od SUICIDALHEMMO, všetky príbehy od blackswan9898, ingelnook a aby to nebolo celé také fanfikciové, tak to je určite aj príbeh Penny od HappyD. Naozaj všetky spomenuté stoja za prečítanie.
8, Obľúbení autori na wattpade, ktorí sú pre teba naozaj vzorom?
To budú ľudia z predošlej otázky, teda -Barbii-, SUICIDALHEMMO, blackswan9898 a nesmiem zabudnúť na -Natthally-, ktorá je už rok aj niečo mojou kamarátkou a k písaniu ma dosť viedla, aj keď ona sama na wattpad už nepíše.
8, Aká je tvoja inšpirácia? Z čoho čerpáš?
Ani sama neviem, vždy to iba nejak príde. Proste nad niečim rozmýšľam, a je to, mám nápad na príbeh. Veľakrát mám nápad na príbeh z nejakej pesničky, z toho, čo vidím naokolo seba, zo situácií čo sa mi udiali, každopádne; inšpirácia je všade.
9, Prezraď na seba niečo čitateľom .
Netuším presne, čo by som mala prezradiť, ale ja mám toľko trápností a zaujímavých, až desivých faktov, že mi moc neuškodí sa o jeden podeliť, a to napríklad, že po sprche si nikdy neutieram chodidlá. Potom... často plačem pri live vystúpeniach interpretov, ktorých milujem (keď ich pozerám na yt samozrejme, pretože na koncert sa nedostanem hahahahahHAHAHAha) a posledný fakt... skúšala som natáčať musica.ly, aaale nedopadlo to dobre.
5 doplnkových otázok:
1, Najobľúbenejšia kniha, ktorú by si vedela čítať stále dokola?To by bola určite Kam zmizla Aljaška od Johna Greena, ktorá je podľa mňa jedna z jeho podceňovaných kníh, ak to porovnám s takým tfios, ktoré je podľa mňa až prehnane chválené.2, Miesto, ktoré by si chcela navštíviť najviac zo všetkých?Austráliu. Zamilovala som sa do Sydney a naozaj je mojím snom raz tam zájsť.
3, Ak by si si mala vybrať pieseň, ktorú by si mala počúvať už navždy, aká by to bola?
Mne sa väčšinou piesne po takých dvoch týždňoch opočúvajú, ale pieseň, ktorú budem už asi navždy milovať je Jet Black Heart od 5SOS a Tokyo Narita od Halsey (ft.Lido) takže tieto dve by to boli asi.
4, Obľúbený autor, ktorého knihy proste zbožnuješ?
John Green, naozaj milujem jeho knihy a čítala som už všetky, čo zatiaľ vydal. Zo slovenska to ale bude určite Zuzka Šulajová.
5, Mená, ktoré sa ti páčia?
Všetci vravia, že sa mi páčia divné mená, ale mne sa najviac úžasné páčia teda mená ako Tadeáš a Johanka.
°°°°°
Ďakujem za rozhovor @-babuu-, krásne odpovede! Ako vidíte, rozhovory budú prebiehať podobným spôsobom, doplnkové otázky budú vždy iné.
Čo sa týka coveru, bude iný, zatiaľ sa na ňom pracuje :)
YOU ARE READING
My talkshow
Random'Talkshow', v ktorej spoznáte známych, ale i menej známych autorov, vďaka mojim otázkam 'na telo'. Otázky sa budem snažiť zadávať originálne a zaujímavo.