Alexandra Bower
"Hey Sabah oldu.Kime diyorum ben hadisene!!".Harika işte sabah sabah yine Liz'in dürtmelerine kurban gidiyorum.6 yıldır arkadaşım ama hala beni bu şekilde uyandırmaması gerektiğini çözemedi.İstemiyorum kardeşim ya!!.Gözlerimi araladım.Başımda dikilmiş iri mavi gözleriyle beni süzüyo ve sırıtıp duruyordu."Ne var Liz?Ne?Kaç defa diycem beni bu şekilde uyandırma diye.Sinirli oluyorum."yataktan kalktı ve dolabımı açıp bana kıyafet bakmaya başladı bunu sıkça yapardı.Çünkü onun düşüncesinde ben giyinmeyi bilmiyormuşum."Napabilirim.Başka türlü uyanmıyorsun.Ayrıca okula geç kalıyoruz.Acele et."beni kolumdan çekerek yataktan kaldırdı.Hızla banyoya gidip ellerimi,yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Hafif bir makyaj yapıp odaya döndüm."İşte bunları giy."Dedi ve üzerime siyah dar kotla,beyaz bol ve Göğüs dekoltesi olan bir bluz yapıştırdı."Tabi ama üzgünüm Fahişe olmak için heveslenmiyorum.","Of Alex bunlar seni Fahişe gibi göstermek için diğil.Bunlar dünki çocuğun seni fark etmesini sağlamak için."Sinsi bir gülüş atıp göz kırptı.Aşağıya indi.Bende bana verdiklerini giydim.Aslında burda yeniyiz bu yüzden dikkat çekicek birşey yapmamaya çalışıyorum.Ancak yanımda Liz varken bu pek mümkün olmuyor benim aksime o inanılmaz derecede çocuksu.Yinede benim tek ailem.Ondan başka kimsem yok onunda benden başka kimsesi yok.Zaten insan zamanla çatlaklıklarına alışıyor.Aşağıya indim.Kapıda beni bekliyordu.Bana baktı.Baştan aşağıya süzdü ve ıslık çalmaya başladı."İşte şimdi o lanet yere gidip herkezi etkileme zamanın geldi."Bıkkın bir şekilde yanına yaklaştım."Ben hiç kimseyi etkilemek felan istemiyorum Liz.Sadece sen istedin diye giydim.","Ne yani dünki çocuğudamı etkilemek istemiyorsun?","Onun bir adı var tamam mı?Dün ki çocuk demeyi kes.Adı Zayn ve sende o şekilde hitap et."Bana ciddi misin der gibi baktı.Ona aldırmadan evden çıktım.Arabaya bindim.Aslında haklıydı.Zayn çok hoş biriydi.Onu etkilemek istiyordum.Farkındayım sadece 1 kez gördüm ve hiç konuşmadık,yinede bana göz kırptığına eminim.Belkide dün okulun ilk günü olduğu için hoşgeldin anlamında da göz kırpmış olabilir.Of ne saçmalıyorum.Liz kapıyı çarparak arabaya biner binmez.Okula doğru sürmeye başladım."Alex?".Liz'e döndüm başını cama yaslamış düşünceli gözlerle yolu izliyordu."Efendim?","İş görüşmesini kabul ettim.","Yani bundan sonra Bar da gorsonluk mu yapıcaksın?"güldü ve bana döndü."Saçmalama.Araba tamirhanesinde çalışıcam.Sana söylemiştim.","Evet hatırladım.Yinede kabul etmeden önce biraz düşünseydin."Okulun otoparkına girip,arabayı parkettim."Nesini düşünücem.Arabaları seviyorum.Araba tamirinden de bende iyi anlayan yoktur.Sorun kız olmamsa da buna alışıcaklarına eminim."Arabadan indik,sınıfa doğru yürümeye başladık."Hayır Liz.Sorun kız olman diğil.Sorun çok güzel ve çok seksi bir kız olman.İnsanlar senin gibi birini arabanın başında ne bilim öyle görürlerse.Of işte sen anladın.Erkek milleti bu."Güldü bende güldüm."Sen beni merak etme annecim ben başımın çaresine bakarım."Sınıfa geldik.İçeri geçer geçmez ilk dikkatimi çeken Zayn oldu.Bu garip sonuçta adını bile Liz'in sayesinde öğrendim.Sadece 1 defa gördüm ve hiç konuşmadık ama bana gerçekten de çok garip şeyler hissettiriyor.Heyecanın bile ötesinde.Hemen en arkaya pencere kenarına oturduk.Zayn ve arkadaşlarıda en arkada duvar kenarında oturuyorlardı.Kim olduklarını bilmiyorum fakat diğer 4'ü de Zayn kadar yakışıklı ve sevimliler.Kulaklığımı taktım.Son ses müzik açıp başımı önemde duran kitaplara gömdüm.Okuldan ve sınıfımdan çekindiğimi belli etmek istemiyorum.Omzumda hissettiğim elle irkildim ve başımı kaldırdım.Bu öğretmenimiz olmalıydı."Alexandra sen misin?"Tüm sınıf dönmüş bana bakıyordu."Evet efendim bir sorun mu var?","Yoklama alıyordum.Bir dahaki sefere lütfen ders başladıkdan sonra telefonunu kapalı tut.","Tabi efendim."Öğretmen yanımdan uzaklaşırken bende telefonumu kapattım."Çok disiplinli diymi?"Yanımdan gelen hafif kalın ve kadifemsi sese doğru döndüm.Bu Zayn'di ve yanımda oturmuş beni süzüyordu.Bir dakika durun biraz ZAYN'mi?Yanımda mı?İyide Liz nerede?Heyecandan titremeye başladığımı hissedebiliyordum...
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ELİF BU BENİM BURADA YAZDIĞIM İLK HİKAYE UMARIM BEĞENİRSİNİZ.ŞİMDİDEN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...MULTIMEDYADAKI ALEX :)