Şekerlik

33 3 0
                                    

Alexandra Bower

"Arkadaşının telefonu çaldı.Hızla sınıftan çıktı." dedi ve oturduğu yerden masaya doğru eğildi.Lanet olsun tam dibimde.Biraz daha eğilse dudaklarım dudaklarına yapışıcak.Nerdesin Liz.Zaten hep ihtiyacım olduğunda ortadan kaybolur.."So-sorun d-de-değil."Harika bir bu eksikti.Şimdide kekeliyorum.Iyi gidiyorsun Alex.Resmen çocuğa konuşma tarzınla nefesimi kesiyosun dedin.Birde içine düşseydin.Tamam Liz'in dediklerini hatırla..Zor kız ol.Gülümsedi ve ayağa kalktı."Zil çalınca arka bahçede ol." Dedi ve cevap bile vermeme fırsat bırakmadan arkadaşlarının yanına döndü.Yerine oturdu. Neydi bu şimdi.Saygısıza bak.Bari Gelirmisin deseydin hayvan! Gitmiyorum.Hıh ders olsun.Sanki kölesi var burda.Serseri."Hey senin neyin var?"Ah demek sonunda Liz hanımda gelmiş."Nerdesin sen?" Ne var der gibi gülümsedi ve telefonunu kaldırdı."Önemli bir görüsmeydi" istemeden de olsa ona güldüm.Oda bana güldü.Zilin sesini duymamızla toparlanmamız bir oldu.Eşyalarımı çantama deptim ve Liz'in beni çekiştirmesiyle sınıftan çıktık.Zayn bana bakıp bakıp sırıtıyordu bense her bakışımızda gözlerimi kaçırıyordum.Otoparka geldik.Liz arabaya bindi.Sürücü koltuğuna doğru eğilip içerden bana baktı sonra sırıtarak camı açtı."Binmeyi düşünüyormusun?".O an başımı kaldırdım ve arka bahçeye doğru bakındım.Zayn ordaydı.Bir banka oturmuş bilekliklerini inceliyordu."Alex iyimisin? Benim kullanmamı istermisin? ", anahtarları camdan Liz'e verdim."Sen git Liz.Ben sonra gelirim.".Sol güzünü kırpıp basını ne oluyo der gibi salladı."Sana git dedim."Sürücü koltuğuna kayarak oturdu ve arabayı çalıştırdı."Pekala ama eve gelince ne olup bittiğini anlatıcaksın."Ona gülümsedim başımı arabanın camından içeri biraz geçirip yanağından öptüm."Söz"dedim ve uzun yolda gözden kaybolmasını bekledim.Yavaş adımlarla arka bahçeye doğru yürümeye başladım.Bir taraftanda sürekli askısı düsen çantamı düzeltip duruyordum.Zayn'nin yanına oturdum.Derin bir nefes aldım."Gelirmisin?" Bana döndü."ne?" Dedi anlayamadığı belliydi."'gelirmisin?' Demelisin 'orda ol'değil."Dedim ve gülümsedim.Sanki bana aptalmışım gibi bakıyordu."pekala" dedi ve yanımdan kalktı.Üstündeki hırkasını düzeltip bana elini uzattı."Gelirmisin?" Ona şaşkın şaşkın bakıyordum.Gülmeye başladı sanırım yaşadığım şokun farkında."N-ne-nereye?"Off al işte yine kekeliyorum.Bir kez daha güldü.Elimi tutup beni otoparka doğru sürüklemeye başladı.Bende hiçbirşey demeden beni sürüklemesine izin veriyordum.Arbasına geldik.Bana kapıyı açtı bende ön koltuğa oturdum.Napıyorsun sen Alex.Çocuğu tanımıyorsun bile.Ya sana tecavüz ederse.Ya bir odaya kapatıp işkence yaparsa.Onun hakkında adından başka birsey bilmiyorsun.Annen sana yabancılardan uzak dur demedimi?.Neredeyse 13 yada 15 dakikadır yoldayız.İkimizde hiç konuşmadık.Konuşmuyorduk.En sonunda durdu.Hemen arabadan indim ve etrafa bakınmaya başladım.Burası sahil kenarıydı.Tam karşımda çocuk parkı vardı.Parkda oynayan çocukların sesleri tüm sahili kaplıyordu, Arkalarında ise masmavi deniz.Elimde hissettiğim sıcaklıkla dikkatim dağıldı.Zayn elimi tutuyordu.Benim ELİMİ!! "Gel" dedi ve beni yine sürüklemeye başladı.Ufak kafeye benzer bir yerin önünde durduk.Girişinde hafif kilolu ve yaşından saçları beyazlamış çok sıcak kanlı bir adam vardı.Zany'i görünce gülümsedi sonra bakışları bana kaydı.Beni baştan aşağıya süzdü.Sonrada birbirine kenetlenmiş ellerimize baktı."Merhaba Bob nasılsın?" Zayn hemen adama sarıldı."Iyiyim Zayn nasıl olalım işte.Sen nasılsın bakalım.Serserilik yapıyormusun?"Dedi ve ikiside gülmeye başladı.Adam bana bakıp gözleriyle Zayn'e beni işaret etti."Bu güzel hatun da kim böyle?" Zayn tam bir şey söylemek için ağzını açtı ki araya atladım."Alexandra Bower Efendim.Londra'ya yeni taşındım."Gülümsedi ve elimi sıktı.Onda çözemediğim bir şey vardı sanki dünyanın en güvenilir insanı gibiydi."Bende Bob.Ama genelde bana Şekerlik derler."Gülümsedim."Neden size şekerlik diyorlar?" Adam hiçbirsey söylemeden arkasına döndü ve dükkana girdi.Zayn ise yere doğru egilmis başını kaldırdı ve bana baktı.Hala gülümsüyordu."Yanlış birşey mi dedim? Güldü ve başını hayır anlamında salladı.Madem yanlış birsey demedim adam neden gitti o zaman? "Hadi gel" dedi Zayn ve yine elimi tuttu.Derdi ne bu çocuğun.Eğer birdaha elimi tutarsa ya kalpden ölücem yada tutma rahatsız oluyorum diye onu uyarıcam.Dükkana girmemizle Adamın yani Bob'ın elimize pamukşeker tutuşturması bir oldu."Çünkü ben şekerci amcayım küçük hanım" dedi ve güldü.Bizde güldük.Sonra adam bizi kovar gibi apar topar dükkandan resmen sürükleyerek çıkardı.Elimde pamukşekerle sahil kenarındaki banklardan birine oturdum.Zayn'de yanıma oturdu.Ona baktım.Çocuk gibi elindeki pamuk şekere saldırmıştı.Bu haline gülmeye başladım.Ağzı şeker dolu bir biçimde gülerek söylenmeye başladı"Ne var şeker seviyorum.Öyle bakmayı kes" kahkaha atmaya başladım.Pamukşeker yüzünün heryerine bulaşmıştı ama o farkında bile değildi.Elimde duran pamukşekerden bir parça koparıp ağzıma attım.Hımm..Gerçekten de lezzetliydi.Ona hak veriyorum.İkimizde hiç konuşmadan şekeri yemeğe başldık.Bittiğinde çantamdan ıslak mendil çıkarıp önce ellerimi sonra ağzımı sildim.Zayn' de son parçayı ağzına atıp derin bir nefes aldı.'Harikaydı" dedi ve arkasına yaslandı, Dudaklarının etrafı pamukşekerden pembe olmuştu.Onun bu halini gördükçe gülüyordum.Bana neye gülüyorsun der gibi baktı.İşaret parmağımla dudaklarını gösterdim.Hemen cebinden telefonunu çıkardı, ekranın yansımasından kendine baktı ve oda kendi haline gülmeye başladı.Ona elimde duran ıslak mendili uzattım.Yüzünü iyice silip mendili attı.Ama dudağının kenarında hala pembelik vardı, Kıkırdamaya başladım.Yeni bir ıslak mendil çıkardım.Çenesinden tutup başını kendime doğru çevirdim. Dudağının kenarını sildim.Gözlerine baktım.Dudaklarıma bakıyordu, Bana doğru yaklaşıyordu.Hayır bu oluyor olamaz.Lütfen bu bir rüyaysa bırakın beni o uyandırsın.Neler oluyor bende ona doğru yaklasıyorum.Neredeyse dudakları dudaklarıma değdi.Hissedebiliyorum.Nefesini hissedebiliyorum."Zayn!" Birden ondan uzaklaşıp ayağa kalktım.Bu öfkeli bir kadın sesiydi.İkimizde sesin geldiği tarafa döndük..

MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM ÇOOK GEÇ GELDİ BİLİYORUM VE ÖZÜR DILERIM UMARIM BEGENIRSİNİZ LÜTFEN YORUM YAPMAYİ VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN :) SİZİ ÇOK SEVİYORUM BU ARADA RESIMDE Kİ LİZ...ELİF...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SahtE MutluluKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin