Měsíc krásně osvící nedalekou horu. Je to jediné světlo, když nepočítám svítící Londýn, na který mám krásný výhled, i když je asi deset kilometrů odsud. Vložím si sluchátka do uší a pustím si ‘She look so perfect’ od 5 Second Of Summer. Zavřu oči a navnímám mamčinu návštěvu, která tu je už přes hodinu.
Někdo mi něco zamumlá do ucha, ale přes sluchátka nejsem schopna nic slyšet.
“Hej,” poklepe mi na rameno.
Otevřu oči a podívám se na osobu sedící vedle mě na schodech. Mé srdce vynechá pár úderů. “Co?” snažím se reagovat normálně, ale moc dobře mi to nejde.
“Ty tady bydlíš?” usměje se na mě a na tváři se mu objeví ďolíčky.
“Ehm, jo,” v duchu si nadávám, jako nikdy. Počkat, to je ten syn, o kterém mluvila mamka? On je syn toho chlápka, který si teď s mamkou povídá uvnitř našeho domu? On je...Luke Hemmings? “Jsem Kate, Kate Grande.”
“Lukey, Luke Hemmings. Ale vypadá to, že si toho vědoma," zasměje se a dívá se mi do mobilu, ve kterém právě běží nějaká náhodná písnička od 5 Second Of Summer. Lehce se začervenám a vypnu mobil. “Jak dlouho tady bydlíte?”
“Necelý týden. Bojím se, že se máma bude chtít přestěhovat zase zpět. Líbí se mi tady, chci to tu poznat. Žít tady, být šťastná a začít nový život. Protože lidi, které jsem tam znala mi udělali ze života peklo. Moc mluvím, měla bych přestat,” sklopím hlavu. Slyším, jak se Luk lehce zasmál a pak chytí mou bradu mezi bříška palce a ukazováčku. Jemně jí zvedne a donutí mě se mu podívat do očí.
“Ukážu ti, že život není jenom zlý sen.
Close your eyes,
You are my little star.
You are perfect,
I’ll do your life perfect.
I’am here, princess,” zavřu oči a lapám každé Lukovo slovo. Cítím, že už ho ani nevnímám a jen mačkám jeho ruku v té mé. Je to jako kouzelná chvíle. Chvíle, která by nikdy neměla skončit.“Kate! Luku!” ozve se z domu. Neměla skončit, ale v tomhle okamžiku skončila. Právě se mi splnil sen a ještě něco víc a já se chovám, jako totální debil.
Luk se zvedne a zmizí někde v domě. Zhruba po deseti minutách se zvednu taky a šoupavým krokem se přemístím do hlavní haly.
“Kate! Večeře!” ozve se už po několikáté. Dojdu do kuchyně.
“Kate, tohle je Paul, Paule Kate,” usměje se na nás mamka a já mu podám ruku. Přijme ji a pevně stiskne. Paul bude upřímný člověk. Upustím ho a posadím se na své místo. “Předpokládám, že s Lukem se už znáte.”
“Jo,” přikývnu a podívám se na Luka. Stále ale nedokážu pochopit, že Hemmings právě sedí vedle mě a čeká se mnou na lazáně, které máme k večeři. Miluju anglické večeře.
“Ano,” usměje se na mě. Pod stolem nahmatá moji ruku, kterou následně stiskne. Usměju se.
-
“Luku?” sednu si na postel a pozoruju jeho kroky.
“Ano?” sedne si vedle mě.
“Co je tohle za hru?”
“Tohle není hra, myslím to vážně. Věřím na lásku na první pohled. Ty ne?”
“Láska na první pohled je blbost, Luku. Nemůžeš říct, že jsi mě viděl a zamiloval se. To potom není láska. Chápeš? Musíš nechat zamilovat i srdce, ne jen donutit mysl. A podívej. Co jsem já? Obyčejná holka, která už svůj význam života zničila. A ty? Ty můžeš mít všechno co chceš, koho chceš. Proč zrovna já? Proč? Protože si myslíš, že mi tak pomůžeš? Tak to není, Hemmingsi. Tak ne,” odmlčím se. Možná čekám, že něco namítne, ale marně. “Moc dlouho by nám to nevydrželo,” sleduju ho.
“Dej mi šanci, Kate. Jednu jedinou šanci,” šeptne a sklopí hlavu dolů.
“Jednu jedinou šanci, Luku. Jednu.”
Luk se na mě podívá a vzápětí má rty přitisknuté na těch mých. Je to neuvěřitelné. Když najdeš druhý díl k ztracenému puzzlíku. Motýlci v podbříšku se radují a já jsem docela mimo, ale...
-
Hello !!
Co si myslíte, že bude dál?
Pokud se vám díl líbil komentujte, rozdávejte vote a sdílejte.
Vydrží to Kate a Lukovi?
Liora Weeds
YOU ARE READING
Změna...
RomanceMusím použít slova Hazel Grace. "A já jsem se zamilovala, jako když člověk usíná: pomalu a pak najednou docela." Cover by: VeruuBieber