CAP. 3- FEMEIA MISTERIOASA

13 1 0
                                    

-Kassandra!!!!! Trezeste-te!!!  E ora 8 si antrnamentul incepe la 9.

-Imediat mama!! am strigat eu.

Chiar trebuie sa ma trezesc ca altfel o sa intarzi, cu toate ca mama m-a trezit cu o ora mai repede. Pana ma pregatesc, imi ia vreo juma'de ora plus 20 de minute cu masina......

                                              LA ANTRENAMNT

-Domnu!! ziceam eu. Ma pot inscrie la competitia din weekend-ul asta?

-Desigur!! Saptamana asta ai fost intr-o forma foarte buna!!

-Multumesc!!!

Si am plecat de la tenis. Stiti, o zi din viata mea  e destul de complicata. De exemplu acum trebuie sa ma prgatesc repede de scoala.

                                                            ACASA

-Kassandra, ti-ai pus tot??

-Da mama!!! Sunt gata!!!

                                             LA SCOALA

-Si M la patrat este egal cu 2. Ati inteles???

-Da doamna!!!

-Bine atunci!!! Tema vi-am spus-o deci ne vedem saptamana viitoare. Buna ziua!!

-Bunaa ziiuaa!!!

                                           IN PAUZA

Hmmm.....aaaaaaaaaa!!!!!!!!! E o femeie in negru pe geam!!!!! Ioanaaaa!!!! Ai vazut si tu aia?!!

-Of, iar vezi lucruri bizare????

-Asta e adevaraaat!!!!!!

-Chiar ma plictisesti. Uite!! Nu mai e nimic bizar pe geam!!! Ai vedenii.

-Si ieri seara era cinveva langa geam. Pe bunee!!!!

-Da sigur.....

                                           INAPOI ACASA

-Buna Kassandra. Cum a fost la scoala???

-A fost bine.....

-Te-a ascultat la ceva?

-Nu....

                                         ORA 19.00

''Alcatuieste cate o propozitie cu cuvintele''. Hmmm.... tema asta e chiar simpla!!!

Cioc cioc!!!

Ce s-a auzit??? E cineva???? Trebuie sa deschid ca sa vad cine a batut la usa....ca de spus nu a vrut sa spuna. Nu e nimeni. Ce ciudat.

Vrajitoarea de la miezul noptiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum