Беше Петък. Родителите на Вероника ги бяха оставили с брат и сами. Тя реши, че ще вдигне луд, щур и необоздан купон! Тя ми се обади и ми разказа какво е измислила и ме пита дали съм навит, разбира се че бях, решихме че ще сме само компанийката ни тоест аз, тя, брат и, най-добрата ни приятелка - Людмила, гаджето на Вероника и гаджето на Людмила. Разбира се аз пак сам...но както и да е. Аз още бях отишъл да спа в тях в Петък затова за нас с Вера оттогава започна купона. Стояхме навън до 23 часа. Много се кефехме щото ппц като ни кажат родителите "20:30 да си вкъщи, ясно!?" и така стояхме до 6:00 часа гледахме филми, говорихме си, абе много ни беше забавно, пък и отдавна не бяхме над 24 часа заедно в буквалният смисъл. Много бях щастлив!
Събота
Ето, че дойде и събота! Купона вече се очертавеше. Бяха купени алкохола, яденето, безалкохолното, снакса, цигарите и какво ли още не. Като се събряхме вечерта всичко беше добре, докато не се напиха полавината. Аз и Вероника стояхме и им се смеехме, защото единият реши че ще танцува Бели денс, друг реши, че ще прави стриптис. Просто голям смях падна! Бяхме надули хубаво музиката и явно "хубавите" съседи много ни обичаха, защото ни викнаха полиция в 3:20 часа. Полувината се спекоха, а другите криеха алкохола. Слязоха при полицията най-големите които бяха на купона и кво излезе, че били дошли само да ни кажат да намалим музиката. Е това не ми се беше случвало. И така купона продължи до към 5 и нещо когато със Людмила видяхме че няма цигари и отидохме да купим. 15 кутии за една нощ, изпушени от четирима. Лол. На всички ни ни се доспа, разбира се все пак беше 8:30, и така легнахме и кво стана по едно време се прибраха родитилите на Вероника...
- Вероника какво е това момче дето спи на леглото ти? - пита я майка и.
- Кое бе? - отвърна сънено Вера.
Людмила беше заспала до нея и, и тя се събуди.
- Как кое бе, Дани, приятеля ти! - каза Людмила.
- Ааа...да, верно - отвърна тя.
YOU ARE READING
Едно невероятно лудо лято
Teen FictionРазказва се за една групичка приятели на по 15-18 години и тяхното наистина незабрявимо лято