'Esti un drog, stii? Unul bine plasat in timp si spatiu. Unul care da dependenta imediata. Unul pentru care nu ti-ai vinde casa, dar ti-ai vinde sufletul. Unul care te innebuneste mai tare cand e langa tine. Eu am sevraj cand sunt cu tine. Cand pleci pur si simplu mor. Esti o enigma. Ma induci in eroare. Ma amagesti. Ma ranesti. Si totusi te iubesc. Esti un drog. Un drog puternic. Unul fara de care nu mai stiu sa traiesc.
E o eternitate de cand nu am mai vorbit si ar fi trebuit sa ma fi obijnuit cu absenta ta, dar ghici ce? Imi e dor de tine la fel de tare cum imi era in prima zi. Imi lipsesti la fel de mult. Imi e la fel de greu sa nu iti scriu.
Esti viciul meu cel mai mare. Singurul meu viciu la care nu pot sa renunt. Singurul la care nu vreau sa renunt. Esti iadul si raiul meu. Esti inger, demon, muritor. Esti tot ceea ce-mi doresc si tot ceea ce detest.
Te iubesc si te urasc. Ma inalti si ma cobori. Faci ce vrei din mine si nu ai regrete. Esti un zeu de inselatorii si sperante false. Nimic la tine nu este real si nimic ireal. Esti la limita dintre realitate si fictiune. Esti un vis plasmuit in trup de om. Nu esti real si totusi te-am avut... am trait un basm... unul de care imi e dor. Mult prea dor.
Am trait prin iubirea ta si acum ca am ramas fara ea nu mai am scop, ratiune, speranta... nu mai am vise... nici nu stii ce putere ai asupra mea... habar nu ai...
Stiu ca nu iti place da stau sa ma uit la stele singura. E mult prea devreme sa te inlocuiesc. Si... intr-un final... nu poti inlocui perfectiunea... sau poti...?
Erai tot ce-mi doream. Tot ce iubeam. Si m-ai abandonat... m-ai abandonat pentru nimic... visul nostru nu era important pentru tine... era doar visul meu construit cu minciunile tale...
Te-am urmat orbeste...
Eram a ta... si tot ai plecat... ti-am dat tot ce aveam... ti-am dat sufletul meu in cuvinte asezate pe hartie... si tot ai plecat... si m-ai lasat. A nimanui. Si imi e dor. Al dracului de dor. Si plang cuvinte. Si nu mai pot. Imi e prea dor. M-ai omorat si m-ai lasat in viata. Si doare... doare pentru ca imi e dor..."