Pohľad Marinette
Len tak tak som tu snehovú kráľovnú zvládla. Šťastie mi v tom pomohlo asi najviac. Hovorím si: „Ja som sa tam s ňou trápila a Chat Noir si nepríde !!!! Ale možno mal niečo dôležité na práci. Chcela som sa ísť pozrieť na Adriena a povedať mu prečo som nemohla...teda Marinette nemohla prísť do parku.
Jasné že mu nepoviem pravdu to by som porušila to že mám mať skrytú identitu. Ako som si tak skákala po budovách zrazu som uvidela Adriena ako sklesnute ide domov.
Zastavila som sa pri ňom a povedala som mu: Marinette sa veľmi ospravedlňuje že nemohla ísť s tebou do toho parku....
povedala mi že sa s tebou zajtra v škole dohodne kedy by ste tam išli....
ADRIEN: Ďakujem Ladybug !!!.....už som sa bál že sa Marinette niečo stalo.Objal ma aj ja som sa tak začervenala ako tá najčervenejšia paradajka 🍅🍅 Rozlúčil sa so mnou a utekal domov. Ale ešte sa otočil zakričal: Nie si s Marinette náhodou rodina ???
Tak teraz som si myslela že sa roztopím ako snehuliak v lete.
Spanikárila som. Tak som mu povedala že sme len kamarátky. Rýchlo som vyštartovala ako raketa a sadla som si na strechu najbližšej budovi a sledovala som Adriena. Viem že by som to nemala robiť ale zvedavosť bola silnejšia ako ja.
Bolo vidieť že Adrienovi sa tá moja odpoveď nejako nepozdávala a bála som že už niečo tuší.Došla som domov, sadla som si na posteľ a písala som si do svojho denníka nové zážitky a aj to že Adrien sa snaží niečo o mne zistiť.
TIKKI: Vyzerá to veľmi zle Marinette...Adrien by sa nemal dozvedieť že si Ladybug nikdy !!! Teda ak mu to ty sama nechceš povedať...
JA: V žiadnom prípade Tikki ... ale bojím sa že to za chvíľu vypátra.... určitde sa bude vypytovať prečo som do toho parku s ním nešla...
TIKKI: Neboj sa Mari všetko bude v poriadku. 😊Kým to Tikki dopovedala tak ja som už spala. Bolo síce 8 hodín večer ale bola som strašne uťahaná.... ani budík som si nenastavila.....snáď ma Tikki ráno zobudí.
Dobré ráno Mari ....povedala mi moja kwami nech sa zobudím
TIKKI: Vstávam lebo prídeš neskoro do školy!!!
JA: Už som hore !!!
Rýchlo som sa obliekla zobrala som si tašku do školy a taštičku aby som mala Tikki kam schovať.Utekala som do školy a potkla som sa na schodoch ... našťastie tam bol Adrien a pomohol mi vstať.
ADRIEN: Si v poriadku Mari ? Bolí ťa to ?
JA: Iba trochu, ale je to v pohode 😊
Bolelo to dosť ale nechcela som vyzerať ako chúďa.
Chodiť som vedela ale behať zatiaľ nie.* PO ŠKOLE *
ADRIEN: Pôjdeme dnes do toho parku alebo budeš kvôli tej nohe doma ???
JA: Jasné že môzme ísť do toho parku... ťa noha má už moc nebolí.....alebo vieš čo môžme tam ísť teraz ak ti to vyhovuje
???
ADRIEN: dobre .... môžme aj teraz 😃😃* V PARKU*
Ok Mari mám na teba jednu otázku .....povedal mi Adrien..
Už som bola pripravená mu povedať že ja nie som Ladybug že do je blbosť.....
ADRIEN: Mari ...páčim sa ti ???
No tak túto otázku som absolútne nečakala.... počula som za pár dní už dosť prekvapivých otázok ale táto bola úplne na vrchole. Nevedela som či mu mám povedať pravdu alebo nie...
A tak po 2 minútach váhania som sa rozhodla že....Píšte do komentárov čo si myslíte......povie to Marinette Adrienovi alebo nie ??? Dozviete sa to v ďalšej kapitole
Ktorá vyjde.....ešte neviem kedy ale do konca týždňa určite😘😘
Vaša Maribug 🐞🐞🐞
YOU ARE READING
Zvedavosť + Láska = Spojenie Forever
FanfictionMarinette má dosť tajný život ... a čo keď Adrien sa do toho zamieša a chce o Marinette vedieť viac ??? Dozvie sa niečo čo by sa nemal dozvedieť ??? Marinette sa snaží stále získať Adriena A dozvie sa adrien že ho Marinette miluje ??? A čo skrýva L...