Am murit.

796 19 11
                                    

Se apropie de mine tot mai mult , mă vrea tot mai mult , mă vede că pe o finta vie , vrea ceva din mine ... Da! îmi vrea corpu.... nu mai pot suportă cum se uită la mine şi eu cum nu mă pot mişcă ea se uită îmi vrea intestinele ... Cu ce am greşit să merit asta ? A, aa da am greşit destul ... Începând cu acea zi de primăvară ..

Era o zi de primăvară eram la şcoală în ora de mate , când deodată vine dirigintă noastră şi ne spune că avem o colegă nouă , atunci eram cu toţi din clasa curioşi oare cine e ? Intrând pe uşa era o faţă cu părul roz lung până la fund şi ochi .... da ! ochi îi avea ciudaţi , avea unu verde şi unu albastru era buzată şi mică de statura arată foarte ciudat dar frumoasă... şi misterioasă .

Ultima ora când să sunat ne am ridicat toţi şi am plecat dar eu mi-am uitat telefonu în  banca aşa că m-am dus să îl iau, când să întru fata nouă pe nume Mirabella stătea singură în banca ... aşa că mi-am făcut curaj şi m-am dus la ea am intrebato.

- De ce stai singură în banca ? Adică de ce stai singură în clasa.... 

Nu mi-a răspuns , dar.... încerca să îmi arate ceva , arată cu degetu spre tablă .

- Miră? şi întorc cu capu spre tablă , nu îmi venea să cred era scris cu roşu * TU EŞTI URMATORU ! * Şi "Zbang" una după cap .

Da aşa a început tot * zâmbind înăuntru meu * nu mă pot mişcă nu pot face nimic sunt paralizat .. şi ea se uită la mine şi eu la ea ... chiocatind ea ceva se ridică de pe scaun şi vine la mine cu un cuţit în mâna * Hăăă ! M-am dat dracu ! Atâta mi-a fost viaţă! * Începe cu picioarele bagă cuţitu în ele şi începe să îmi jupuie pielea de pe ele având ace-l zâmbet pe buze ... pe urmă începe şi vine cu o foarfeca în faţă mea DA! vrea să îmi scoată ochiu ! şi deodată bagă foarfeca în ochiu meu ieşea sângele din el peste tot pe urmă urmase şi aşa o ajuns la burtă .. deci înseamnă că nu mai am nici-o şansă ea cu faţă ei de criminală nebună .

Cu ce am greşit doamne să mor aşa? dar... nu mai contează deoarece am murit , nu mai exist tot ce am fost sa dus , am fost curăţat de pe faţă pământului.

*Sfârşit! *

Am murit.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum