Moarte în somn.

230 7 2
                                    

Feb. ziua 3 anul 2003

-Hei ai auzit vreo dată atunci când dormi şi visezi că mori , mori şi în viaţa reală ?

-Nu , şi nici nu cred în asemenea prosti ..... dar poţi continua povestea şi aşa e pauză .

-Bine , totul începe atunci cănd eşti prea fricos/fricoasă şi ai o inimă slabă..

-De ce?

-Pentru că diavolu atrage numai persoane uşoare cu care să se hranească  cu frica lor , aşa devine diavolu mai puternic..

-Eh , deja devine o porcărie ce spui ...

-Dar să revenim la poveste , prima noapte o să îţi apară un om gigantic cu fată de ţap de care trebuie să fugi de el până la uşa de fier , aa da şi în fie care noapte dacă rezişti uşa se schimbă în diferite culori şi ultima e o uşă mare de aur , bineînţeles doar dacă trâieşti pană atunci dar până acu toţi oameni care au fost victime au trecut numai de primu deci nu ştiu exact toată povestea...

*Ding dong* se aude clopoţelu , deci pauza e gata .

E 13:30 şi sunt în ora de fizică , înloc să fiu atentă la oră mă gandesc la povestea spusă de Iza ,adică dacă mi sa-r întămpla mie asta sigur nu aş rezista nici prima noapte ar fi prea stupid , adică să mori in vis .... ahh ce porcărie !

E 14:00 scap de la şcoală şi mă îndrept spre casă şi simt cum un frig rece trece pe lăngă mine , merg mai departe şi vad un copil care statea în faţa mea cu capul în jos , mă duc la el şi îl întreb 

-Hei , te simţi bine?

-mhhhrrrr...rrr...*alea jacta est*....(Soarta este hotărâtă! Zarurile au fost aruncate!)

-Ce?! Ce ai zis?! *faţă îngrozită*

Şi îşi ridică faţa ... arata ca naiba! ochi negri , pe lângă ochi i curgea sănge , gura ruptă într-o parte şi începe să zbiere la mine..

-Sagius!!!!!! AAAArhhhh... (sânge) 

Şi vine la mine tot mai repede , se pune pe fugă .. încep să zbier şi o iau la goană , ajung în faţa casei deschid uşa repede , intru şi o închid şi sus şi jos şi mă pun în pat ...mă ia somnu dar nu stau mult şi mă uit la ceas e 15:30 mă pun să dorm pană la 20:00 atunci mă trezesc să îmi fac temele şi să învaţ , dorm ce dorm şi îmi apare un vis ciudat cu oi care se îndrepta spre o uşă mare de fier mă îndrept şi eu şi deodată mă apar undeva unde sunt o grămadă de scări şi sus se vedea o uşă * ooo nu asta nu e cea ce pare nu , nu, nu cum de sa întămplat asta! * şi se opri o  oaie care tocmai ce urca 3 trepte şi strigă la mine 

-Hei!fetiţo! dacă nu începi să urci vei muri ca toti alti !

-Ce! oaio tu vorbeşti ? *am rămas încremenită*

-Fetiţo toţi  de aici suntem oi care încearcă să supravieţuiască în fie care noapte ... acu grabeştete .. deja o început să urce şi el !

-CE!? *Ce să urce mai exact* nu mă puteam mişca de frică , şi mă uit în jos ... era un monstru care avea cap de ţap cu aripi şi monstros rău * ce mă fac nu ma pot mişca şi deja se apropie !*

-Fetiţo grăbeştete nu mai ai timp!

-Nu pot! nu mă pot mişca! încep să plang şi să mă uit cu ochi mari la demon ...

Demonu urcă până la mine şi mă văzu întinde măna să mă ia eu zbieram *offf nu nu nu o să mor atat mia fost ....* mă ia în mână mă uit la ochi lui mari roşi şi plini de ură , şi deschide gura şi începe să îmi fâşie măna plesni sănge peste tot pe urma picioru il tragea cu cea laltă mână ieşea săge din ea ajunse la burtă şi incepe să i spargă burta care iesea tot ce avea din ea ... ea ori cum nu mai trăia deci ... o mai ramas capu si o mână o puso ca decor la acea cameră de tortură .

*Sfărşit*

Am murit.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum