E luni dimineata,eu si Harry ne-am trezit devreme ca sa mergem la scoala.Da,stiu,e ultima zi si nimanui nu ii mai pasa,dar sincer cred ca ultima zi e cea mai misto.Intotdeauna mi-a placut ca nu suntem cuplul tipic,suntem doi ciudati care s-au intalnit si soarta le-a aratat ca nu pot trai unul fara celalalt...in fine,acum il astept sa iasa de la baie,cateodata cred ca el e fata din relatia asta.In fiecare dimineata reusesc sa fiu gata inaintea lui,serios acum
-Harry,haide odata,nu vreau sa intarzii si azi.Te misti mai incet ca o cucoana
-Sunt gata,ok?
-Aleluia!
-Mai taci,vorbesti prea mult
-Hei!Nu e adeva...
Nu am reusit sa termin cuvantul pentru ca am fost luata prin surprindere de unul dintre saruturile tandre ale lui Harry,frate il iubesc asa mult.
-Gata,ti-am inchis gura! spune zambind jucaus
Eram gata sa iesim pe usa cand Harry ma prinde de mana si ma trage inapoi
-Ce s-a mai intamplat?
-Rhea,vreau doar sa iti spun ca sunt mandru de tine.Te-am facut sa treci prin atatea si imi pare sincer rau daca anul asta nu a fost asa cum te asteptai.Ideea este ca te iubesc mult si sper ca anul viitor nu va fi asa complicat.
-Harry,anul asta a fost cel mai frumos din viata mea.M-am simtit vie,am facut lucruri care,ei bine,nu credeam ca o sa le fac vreodata.Am avut parte de schimbarea pe care am tot asteptat-o,m-ai transformat in persoana asta ideala si iti multumesc pentru asta.Acum hai sa mergem,vreau sa fiu acolo cand incepe.
Ne-am urcat in masina si in sfarsit am pornit spre scoala.E atat de frumos afara,soarele imi da o stare atat de buna.Parul imi flutura in vant si la radio incepea piesa mea preferata,ziua asta incepe foarte bine,parca prea bine.Amandoi incepem sa fredonam melodia si fara sa ne dam seama incepem sa ne prostim prin masina.Ne potrivim asa bine.
Cand am ajuns la scoala terenul de sport era full.Bineinteles Harry nu m-a lasat sa imi deschid portiera singura,intotdeauna trebuie sa fie un gentleman.Am coborat din masina,incercand sa ii gasesc pe nebunii aia aka prietenii mei dragi.Aleluia!I-am vazut.
-Harry,uite-i,sunt acolo.Hai sa mergem!
-Iubito?
-Da
-Te iubesc din toata inima mea!
-Si eu te iubesc,esti asa un dulce
Pentru cateva minute nu a mai contat ca eram inconjurati de oameni care probabil se uitau la noi,pur si simplu ne-am lasat dusi de val.Ne-am sarutat cu atata pasiune incat nu mai aveam aer,dar nu imi pasa,voiam doar sa il simt aproape de mine.Cand am incheiat sarutul ne-am privit pentru cateva secunde unul in ochii celuilalt,in ochii aia atat de frumosi si in acel moment am stiut ca el e cel cu care vreau sa imi petrec restul vietii...
Am avut din nou visul cu ultima zi de scoala...E miezul noptii si ma simt atat de singura.Imi lipseste atat de mult,simt atat de multa durere incat as vrea sa imi smulg inima din piept.L-am iubit,de fapt inca il iubesc si nu pot sa il uit.Am incercat,chiar am incercat,dar e o parte din mina.A plecat,m-a parasit,mi-a promis ca va ramane mereu langa mine,am crezut ca s-a schimbat...se pare ca m-am inselat.A trecut o luna de cand a plecat,dar simt ca ieri a fost ziua in care tot universul a cazut peste mine.El a creat din mine o alta persoana noua,o persoana care nu poate trai fara el...Ce am facut?De ce m-am bagat in ceva care stiam ca este gresit?
E numai vina mea ca m-am indragostit de un inger intunecat.
YOU ARE READING
Dark Angel
Fanfiction,,Eu un demon si nu ar trebui sa il iubesc.M-am schimbat pentru el,am renuntat la tot ceea ce eram numai ca sa fiu potrivita pentru el.E gresit...dar se simte asa bine." ,,O iubesc,nu credeam ca o sa se intample vreodata dar atunci cand sunt cu ea p...