Első nap

20 0 1
                                    

  Ma is ugyanolyan nehezen ébredtem mind más napokon , de ma tudtam ,hogy az egész életemet megváltoztatom . Korábban keltem 5:00 kor hogy 6-ig menjek el futni és utána legyen időm tusolni és elkészülni időben ,hogy érjem el a buszt . Érdekes módon sikerült a 22 kiló fölöslegemmel lefutnom 2 km-ert. Úgy értem haza hogy az egész testemet borzalmas izzadság árasztotta el . Áldás volt a tusolóba a meleg vizet érezni . Végre befejeztem az üdítő tusolásom amire láttam hogy már elég késő van ahhoz ,hogy tudjak kaját pakolni ,úgyhogy ezt most elhalasztottam és futam a gardrobomhoz ,hogy valamit kapjak magamra egy bézs színű farmer , fekete izoming és egy fekete pulcsira esett a választásom gyorsan húztam egy fehér zoknit és felhúztam a fekete Vansem a hátamra kaptam a táskám és rohantam a buszra amikor eszembe jutott hogy ott hagytam a fürdőben a telefonom rohantam vissza mire haza értem és elvettem láttam ,hogy már túl késő van és nem fogom elérni a buszomat . Mivel nem volt más választásom elindultam gyalog ,betettem a fülesem és elindítottam a kedvenc listám ,miközben sétáltam azon gondolkodtam hogy máskor is járhatnék gyalog, mert így sokkal fittebb vagyok és legalább az idegesítő néniket sem kellene minden reggel látnom.Miközben lassacskán beértem a suliba érezni kezdtem egy nagyon szúró érzést a combomban hirtelen a talpam is nagyon elkezdett fájni és a vádlimba is erősen nyílalt a fájdalom , valahogy fellépcsőztem a 3 ik emeletre a suliba ,mire eszembe jutott hogy a földszinten lesznek szakóráim és én elfelejtettem hozni az ecseteim és festéket felhívtam anyát hozza be  és hozzon valami egészséges kaját is nem igazán tudtam mi az egészséges ,mert nem igen táplálkoztam tudatosan hanem mind egy házimalac mindent megettem amit elém raktak . Az első óra közepén megérkezett anya, bekopogtatott elnézést kért a tanártól és oda adott egy tasakot nekem , benne volt minden amire szükségem volt , és egy dobozba csinált nekem gyümölcs salátát . Pakolt melléje egy villát is nagyon vártam a szünetet ,hogy nekifoghassak az igencsak kívánatos  uzsonnámnak  . Éppen felvázlatoztam a vásznamra a csendéletet amikor meghallottam a csengőszót és ekkor én nekiszöktem a kajámnak. Javában majszoltam a salátát mikor benyitott egy srác az osztályba és a festészet tanárunkat kereste . Még pillantani is alig tudtam asszem a szájam eltátottam mert egy kis almadarab a nadrágomra pottyant . Anita elvezette a srácot a tanárihoz ,amikor visszaért a többi csaj egyből faggatni kezdte , hogy hogy hívják és miért van itt de amint fél füllel hallottam Anitának se mondott semmit . Miután bekebeleztem az egész kaját mit sem gondolva arra ,hogy nekem nincs több kajám d.u tán 4 ig neki láttam a csendéletnek és folytattam , próbáltam koncentrálni ,de nem sikerült, egyfolytában az a magas barna hajú srác járt a fejembe aki szünetbe kereste a tanárunkat . Nagyon helyes volt és mivel csak egy lenge majó volt rajta tisztán látszott az izmos válla és bicepsze nagyon helyes . Lejártak az órák ,elég rosszul sikerült ez a festményem,mert többet gondolkodtam a srácon minthogy festettem volna . Hazafele is gyalog mentem , utamba esett egy biciklis üzlet és a kirakatban megláttam egy gyönyörű példányt egy eszméletlen árral szóval csak tovább sétáltam és megint azon kaptam magam, hogy a srácon kattogok . Talán 30 perc kellet mire hazaértem . Anya otthon meleg kajával várt panírozott karfiol volt rántott sajttal ,nagyon jól esett a kaja mert ma csak a gyümölcssalátát ettem , és hát nem túl laktató. Már fél 6 volt mire eljutottam a szobámig,hogy fogjak neki tanulni,de ekkor megcsörrent a telefonom és felébredtem .. 

Ez lenne az első fejezet fogalmam sincsen mennyi az ideális de remélem elnyertem az érdeklődéseteket .  Jó olvasást bogyókák :*!

Fura álomWhere stories live. Discover now