//3//

14 0 0
                                    

Utána futam de ő meg sem állt a fiúwc utolsó fülkééig ,alaposan szét néztem ,hogy nem-e lát valaki ,hogy besétálok a fiúwcbe de mivel be volt csengetve nem járt senki a folyosón. Bekopogtattam és mondtam neki bármi van elmondhatja nyugodtan. Csak pityergés hallatszott az ajtó mögül, nem tudtam eldönteni,hogy mi baja lehet ..én bántottam meg vagy valami egyéb az oka ennek a keserves sírásnak . Már 10 perce csak támasztottam az ajtót és próbáltam megnyugtatni ,hogy ne sírj ,nincsen semmi baj ,de semmi sem segített . 15 perc várakozás után hallottam ahogy kizárja az ajtót és kijön , a nyakamba borult és nagyon szorosan magához ölelt , én ekkor egymillió pillangót éreztem a hasamban és a szemeim könnyel megteltek , a szívem ezerszer hevesebben vert , nem tudom mikor ölelt át utoljára valaki ,főleg egy ilyen helyes fiú. Mostmár mindketten sírtunk a fiuwc- ben amikor megjelent a Wc ajtójában a kémia tanár akivel óránk lett volna, azt se tudtuk mit mondjuk ,de nem is kellet a tanár ránk ordibált IGAZOLATLAN ÓRA!!! Amikor hallotuk, hogy visszaért az osztályba elkezdtünk kacagni és lementünk az udvarra ... majd neki kezdtünk a lelkizésnek ,mivel ő kezdett először sírni megengedtem ,hogy had kezdje ő a mesélést .

- Bécsben éltem a szüleimmel 18 évet , ott jártam iskolába 11 kőkemény évet . Én voltam az osztály luzere , mindegy csaj bénának talált ,mert okos vagyok,és minden leckét értek , nincs vagány kocsim és nem járok minden hétvégén bulizni , nem a wiskey a kedvenc italom, a szüleimet tisztelem és nem bunkózok a lányokkal . Szóval egy nagy csődtömeg vagyok , mindig megvertek az erősebbek és , azért kellet elköltöznünk ,mert öngyilkos akartam lenni,mert nem bírtam tovább de nem sikerült ,mert a húgom hamarabb hazaért és meglátta a felakasztott testem a szobámba és levágta a kötelet közben hívta a mentőket és anyámékat , anyám nagyon hamar eldöntötte ,hogy költözünk ,hogy kapjak egy új esélyt hátha itt jobb lesz messze az otthonomtól a sok bunkótól

Egy szó sem jött ki a számon csak szorosan magamhoz öleltem és mondtam neki jöjjön ma lógjon el velem az első sulis napjáról és megmutatok neki néhány dolgot ,nem kellet sokat győzködni , neki sem volt kedve ezután még jópár unalmas reál órára . Akárhogyis nézem a mai napot még mindig nem jön ,hogy elhiggyem ezt az egészet . Edem az új srác tisztára szarnak érzi magát holott mostmár ő a suliban a legjobb srác, és szóba áll velem .. csipjetek meg nem hiszem el .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fura álomWhere stories live. Discover now