Dit boek gaat over Meggie (ik-persoon.) Ze is het nichtje van liam Payne en stiekem verliefd op Harry Styles. Dit is mijn eerste boek ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Veel leesplezier!
-------------------------------------------
Chapter 1
Eindelijk was het mijn verjaardag ik werd 18! Is dit de beste dag van mijn leven? Nee..
Dat is het pas als Harry erbij kan zijn.
Liam en ik hebben een erg speciale band, we hebben samen altijd super veel lol! Alleen de laatste tijd is Liam nooit meer thuis.
Ik ren naar beneden in mijn pyama, ik schreeuw van blijdschap totdat ik zie dat nog niemand wakker is, teleurgesteld ga ik aan de keukentafel zitten. 'hmm' zeg ik in mezelf. 'ik pak koffie!' Ik sta op en zet eerst de radio aan meteen hoor ik iets over one direcion "de nieuwe hit story of my life!" Ik zet de radio zachter en zucht. Ik schenk mijn mok vol met koffie, ik wil het vergeten.
Rond 11 uur kwam mijn moeder naar beneden 'Meggie?! Ben je al lang wakker?'
'Ja..'
'Had me dan toch even geroepen?'
Mama doet haar armen open om me een knuffel te geven, nee daar heb ik nu totaal een zin in. 'komt Liam?'
'Och meisje, dat weet ik toch niet?'
'Oh'
'Maar je tante komt wel.'
Ik draai mijn hoofd weer naar de tv. Mama komt ineens naast mij zitten en gaat met haar hand door mijn haar. 'om 1 uur komen de gasten, ga je nou maar omkleden dan zet ik alles klaar.'
Om 1 uur zit ik helemaal netjes in de woonkamer, ik kijk rond 'ja mama heeft alles gedaan zoals ik het wou.
De deurbel gaat 'ik doe wel open!' Ik ren super snel naar de voordeur. Ik doe open en daar staan mijn twee kleine nichtjes en mijn tante, meteen rennen Ally en Tries de kamer in. 'Meiden moeten jullie Meggie niet nog feliciteren?' Mijn tante lacht en geef me een hand, 'sorry maar ze vinden het hier altijd zo leuk.' Ik kijk de kamer in, ja het speelgoed staat er gelukkig.
Na een paar uur zijn zoon beetje alle gasten er al, behalve degene waar ik al erg lang op wacht..
Ik kijk op mijn telefoon en heb een berichtje van Liam. Ik kan wel een gat in de luct springen! Snel open ik het berichtje.
" Hee ik kom zo! Als je maar niet denkt dat ik je verjaardag wil missen! Is het goed als Louis en Harry meekomen? Want meteen na de verjaardag moeten we naar Amerika.."
Wat?! Komt Harry ook? Las ik dat goed? Alles zag er ineens rooskleurig uit! gewoonweg perfect! Ik vergatbijna terug te sms'en.
"Ja tuurlijk is dat goed, totzo! :D"
Na een half uur ging de bel, ik rende zo hard als ik kon naar de deur. Snel trek ik de deur open en omhels ik Liam, hij lacht naar me. Als ik naast hem kijk zie ik Louis en Harry staan. Ja! Harry ziet er weer goed uit. Liam gaat op zijn knieën 'Lieve Meggie gefeliciteerd met je achtiende verjaardag, nu komt mijn cadeau.' Even is het stil, ik zie Harry en Louis een beetje lachen. Het enige wat ik op dit moment denk is wat gaat er gebeuren?
Ik kijk Liam aan. 'Meggie,' hij pakt mijn hand 'wil je mee op tour met one direction?'
Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht 'ja! Sowieso!' Liam staat op en geeft me een knuffel. Ik kijk Harry en Louis aan. 'Vinden hun het eigenlijk wel ook goed?'
'Ja het leek ze super gezellig, je moet alleen onthouden dat de tour 9 maanden duurt en dat we heel de wereld over gaan.'
'En mijn ouders dan?'
'Ik heb het er al over gehad met ze, ze vonden het goed!'
'En wanneer gaan we dan?'
'Uiterlijk overmorgen'
'Jaaaa! Ik ga mee!'
JE LEEST
On tour!
FanfictionA one direction story - Meggie is het nichtje van Liam Payne, ze hebben een erg goede band samen en zouden echt niet zonder elkaar kunnen! Als Meggie 18 word vraagt Liam of ze mee op tour gaat. Natuurlijk gaat Meggie mee, maar hoe is dat nou eigenli...